piątek, 17 listopada 2017

Wow! Zaful coupon bug

Dzisiaj krótko poprostu informacja dla Was, że Zaful nas rozpieszcza. Dlaczego ?
Ponieważ ma dla nas kolejne rabaty. 20 % na cały asortyment z kodem: zafulgo.  Okres ważności tego kodu to 2017.11.10-2018.01.10. Dlatego klikajcie w link i korzystajcie --> click&buy

https://www.zaful.com?lkid=11849390
 

wtorek, 14 listopada 2017

UniWigs | PERUKI |

Witajcie
Dzisiaj zupełnie coś innego na moim blogu. Zajmiemy się włosami, a mianowicie perukami. Ale nie zwykłymi, lecz takimi, które od razu rzucą się w oczy. Są w pięknych, jaskrawych kolorach. Wszystko będzie pochodziło ze sklepu UniWigs. Fajnie raz na jakiś czas coś w sobie zmienić. Dla kogoś kto nie zamierza farbować swoich włosów to idealne rozwiązanie. Jednak muszę zaznaczyć, że strasznie drogie.
Każda peruka UniWigs Trendy wykonana jest z przyjaznego włosia. Nie ma zastrzeżeń co do używania lokówki wręcz jest jasno napisane, że możesz dzięki niej stworzyć własną fryzurę. 
Wyglądają wprost niesamowicie. ---> wigs




 
 Dodatkowo posiadają oni odnośnik na stronie który przekierowuje nas do miesca w którym możemy poczytać co jest modne, co w tym sezonie sprzedaje się najlepiej oraz pooglądać ciekawe inspiracje. Oczywiście skupiamy się na włosach które rzucją się w oczy jako pierwsze. 
Tutaj możecie poczytać o tym wszystkim troszkę więcej --> pink lace front wigs

niedziela, 12 listopada 2017

Dresslily hat:)

Chciałam Wam zaprezentować przede wszystkim czarną czapkę ze sklepu Dresslily :) Polubiłam ją można powiedzieć od razu. Fajnie się układa i jest w miarę ciepła. znajdziecie ją tutaj -> HAT

A dzisiaj padał u mnie śnieg :d oczywiście od razu się topił ale fajnie było popatrzeć :)




sobota, 11 listopada 2017

Super November razem z siostrą zapraszamy.

Kochani w związku z nadejściem listopada powstała akcja Super November, więc Zaful przygotowało dla Was masę różnych przecen. Razem z siostrą chciałyśmy Was zaprosić do wzięcia w tym udziału. Takie akcje będą trwały przez cały miesiąc więc postanowiłam, że oczywiście będę Was o każdej informowała .
Przeglądając ich asortyment zauważyłam rzeczy które można kupić już za 1$ i to naprawdę nie jest żart :) dodatkowo można kolekcjonować punkty które zamieniamy później na dolary. Myślę że to naprawdę fajny i korzystny pomysł.


 Kliknięcie w baner przeniesie Was bezpośrednio do sklepu dlatego zachęcam aby to zrobić i samemu zobaczyć czy coś nas zainteresuje ;) Ja wypatrzyłam całkiem fajne jesienne sweterki które możecie kupić nawet o 9$ taniej. KLIKAJCIE !!

https://www.zaful.com/11-11-sale-shopping-festival.html?lkid=11699476






poniedziałek, 6 listopada 2017

Lipstick| szminki z Gamiss

Hejka :)
Dzisiaj będę głównie mówiła o matowych szminkach, które otrzymałam z Gamiss. Każda z nich ma swój niepowtarzalny kolor, długo trzymają się na ustach i bardzo ładnie pachną . Oczywiście wszystko zobaczycie dokładnie na zdjęciach.
Znajdziecie je tutaj ;) Long Lasting Frosted Matte Lipstick

 #1



 #2

 #3


 Jednak nasze zamówienie nie skończyło się na kosmetykach . Dodatkowo możecie zobaczyć kolorowy kardigan, białą bluzkę z rękawami w panterkę oraz bluzę z kapturem. Wszystko znajdziecie tutaj :
Marled Hooded Long Sleeve Tee
Collarless Long Sleeve Color Block Asymmetrical Knit Cardigan
Leopard Insert Long Sleeve T Shirt






środa, 1 listopada 2017

sport style | zdjęcia z wycieczki| Wishlist

Powiem Wam, że odkąd zakupiłam sobie atlas, ćwiczenie sprawia mi jeszcze większą frajdę ;) W moim życiu przeważa siedzący tryb, staż, studia, pisanie pracy jakieś projekty. Praktycznie brak ruchu. Dlatego muszę to jakoś nadrobić. Zapraszam na mojego instagrama @netia223
Tutaj jeszcze możecie znaleźć sukienki damskie





Teraz mix zdjęć z pielgrzymki maturzystów na której była moja siostra. Zdjęcia potwierdzają tylko, że w Polsce mamy piękne krajobrazy warte zobaczenia.











Oczywiście na koniec perełki z Gamiss które już niedługo zobaczycie u mnie na blogu. Zobaczymy jak będą prezentowały się w realu. Najbardziej ciekawią mnie spodnie ;)


 CLICK                                                    CLICK

 CLICK                                                    CLICK