wtorek, 29 grudnia 2015

Czerwone sukienki na specjalne okazje(red dresses) mix :)


Hej :)

Święta święta i po świętach :) Strasznie szybko minęły jeszze tylko Sylwester i znowu wszystko wróci do normy. Od stycznia zaczynają mi się zaliczenia także stresujący miesiąc się szykuje, życzcie mi powodzenia.

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku i aby Wasze marzenia się spełniały.
Mam nadzieję że nadal będziecie do mnie zaglądać :)
 

 

czwartek, 17 grudnia 2015

Kręcone włosy Hot or Not ?:D + rysunek "koń"

Hej :)

Dzisiejszy post również zaispirowała telenowela na temat której już się wypowiadałam w poprzednich postach :) Tym razem chciałam zwrócić uwagę na inną bohaterke, a konkretniej na jej włosy :) Za każdym razem oglądając kolehny odcinek zastanawiam się czy i jak można wychodować tak długie włosy *_*
 I utrzymać je w dobrym stanie. Wyobrażam sobie jak cieżko jest o takie dbać, wgl nosić je:). Ale dla takiego wyglądu może warto się przemęczyć. Chciałybyście mieć takie ?


czwartek, 10 grudnia 2015

Mikołajki, miś + tegoroczna miss Polski + fotki = mix

Hej:)

Mój mikołajkowy post jest lekko spóźniony, ale myślę, że nie będziecie mieli mi tego za złe ;)
Weronika dostała prezenty w szkole i muszę przyznać że otrzymała całkiem pokaźną paczkę :D
Ale najbardziej ucieszył ją misiek, którego otrzymałam ja. Biegała z nim po domu, a raczej ciągała go za sobą, ponieważ jest lekko od niej większy :) Musze koniecznie zrobić im kilka fotek ale to następnym razem. 


czwartek, 3 grudnia 2015

KONKURS ! dość nietypowy :D

Hej :*

Postanowiłam dzisiaj  zorganizować dla Was konkurs :) Jest w sumie bardzo nietypowy, a mianowicie nagrodą będzie portret osoby która wygra, bądź sama wybierze sb czyj portret by chciała otrzymać.
Pamietam, że kiedyś sporo osob do mnie pisało z taką prośbą, więc mam nadzieje że się skusicie :)
Jeśli będą chętni to postaram się takie konkursy robić częściej :)

Zgłoszenia przyjmuję od dzisiaj tj. 03.12.2015 do 03.01.2016 do godziny 23.00 . Wyniki podam na blogu w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu . ( Na banerze mój ostatni rysunek )


niedziela, 29 listopada 2015

wtorek, 24 listopada 2015

Zima + kwieciste sukienki ?:D = mix

Hej :*

Dzisiaj po raz pierwszy spadł śnieg i pięknie przystroił okolicę:) Musiałam skorzystać z okazji i zrobić kilka fotek :) Zima ma swój urok, ja bardzo lubię tą porę roku, właśnie ze względu na takie widoki :)


poniedziałek, 16 listopada 2015

Weronika jako pani profesor ?+miks zdjęć + rysunek

Hej:*

Dzisiaj mam dla Was kilka fotek na których Weronika wciela się w role pani profesor :D
Na zdjęciach widzimy bardzo "modne" okulary bez szkieł xD plus jest taki że na pewno się nie pobiją :D
Podczas sesji jak zawsze humory nam dopisywały :D
Efekty można zobaczyć niżej :)


wtorek, 3 listopada 2015

Dziękuję za paczkę słodyczy ;D + rysunki ;)

Hej :*

Wczoraj miałam ... niee :D wczoraj mieliśmy bardzo miły dzień, a mianowicie doszła do nas paczka słodyczy, którą można było otrzymać od chodźmy poecić  jako nagroda w konkursie ;)
Weronika oczywiście niesamowicie szczęśliwa co można będzie zobaczyć na zdjęciach :D

 Jeszcze raz bardzo dziękuję chodźmy poecić  i polecam jej bloga :)
( Weronika też dziękuję )


wtorek, 27 października 2015

Sesja + inspiracje +rysunki = mix

Hej ;*

Dzisiaj mam dla Was krótką sesję z Weroniką, garść inspiracji i dwa rysunki :) Mała jak zwykle szczęśliwa i roześmiana :) Dzisiaj w szkole zapomniała w jakiej kurtce przyszła (pech chciał, że ja ją odbierałam i sama do końca nie wiedziałam w czym ona poszła ) ale jakoś odnalazłyśmy zgubę :D





wtorek, 20 października 2015

Auta, ootd + rysunek ;)

Hej :)

Może dzisiejszy post będzie lekko spóźniony ale pogoda nie dopisuje (nowych zdjęć zrobić nie można )
dlatego podzielę się z Wami wrażeniami ze Zlotu Aut Amerykańskich, który odbył się gdzieś na wakacjach :)
Było wtedy jeszcze ciepło, sesja oczywiście z siostrą ;)
Ktoś z Was fascynuje się samochodami ? Ja osobiście nie, ale nie zaprzeczę, że popatrzeć sb lubię,
a taki zlot to doskonała okazja, żeby się poprzyglądać ;)


poniedziałek, 12 października 2015

black and white + rysunek :D

Hej:*

Dzisiaj mam dalszą część sesji z siostrą, którą wykonała Alice :D  tak trochę na biało czarno dla odmiany :D
Oczywiście był świetnie spędzony czas.







poniedziałek, 5 października 2015

Wesele, sukienki, Youtube i stary rysunek ...

Hej :*

Dzisiaj mam dla was coś całkiem z innej beczki :D
Niedawno byłyśmy na ślubie siostry, i jak kiedyś wspominałam Weronika robiła na nim furorę :)
A ja byłam starszą  ;D Osobiście bardzo miło wspominam ten dzień :)
Oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęć :)

A Wy lubicie tego typu imprezy ? Jeżeli sukienki to skromne czy raczej raz na jakiś czas można się odstawić ?:D

wtorek, 29 września 2015

Z przymrużeniem oka + rysunek

hej:*

Dzisiaj mam dla was małą sesyjkę z moją siostrą :) była robiona gdy jeszcze pogoda dopisywała ;)
Zdjęcia robiła jakże zdolna Alicja xD

Obserwując ludzi można zauważyć, że spora część z nich ma pesymistyczne podejście do życia.
Każda porażka to dla nich dodatkowy cios, po którym ciężko się pozbierać.
Takie myślenie może być niezwykle demotywujące, a strach przed kolejną klęską powstrzymuje nas od dalszego działania . Dlatego warto się uśmiechać, a może uda nam się poprawić komuś tym humor ;)

A Wy ? jesteście optymistycznie nastawianie do świata czy wręcz przeciwnie ;)?







sobota, 26 września 2015

Weronika wita jesień :) + rysunek

Hej ;*

Korzystając z okazji chciałabym bardzo podziękować za te 50 obserwujących :) Jest to już jakiś sukces. Dziękuję także za miłe słowa skierowane do nas, bardzo miło się je czyta ;)
Dzisiaj mam dla was prawdziwie jesienną sesje z Weroniką ;)
Musze przyznać, że całkiem śmiesznie spędziłyśmy czas, Weronika się wygłupiała albo rzucała bluzą, która często lądowała na drzewach :) Efekty zobaczycie na zdjęciach ;)



sobota, 19 września 2015

Jesienny ootd i oczywiście rysunek

hej :*

Ostatnio zauważyłam, że niektórzy mylnie sądzą, że na poprzednich zdjęciach byłam ja ;D
To była moja młodsza siostra Wiolka :)
Dlatego dzisiaj postanowiłam dodać kilka swoich (wcześniej zrobionych) zdjęć
(tak było wtedy jeszcze ciepło xD) aby rozwiać wszelkie wątpliwości ;)
Weronika niestety nie mogła uczestniczyć w zdjęciach, bo podobnie jak ja jest obecnie chora :(

niedziela, 13 września 2015

Weronika jako kierowniczka sesji

Hej :*

Korzystając z faktu, że jest niedziela i każdy ma wolne od szkoły, mogę spokojnie dodać nowego posta :)
Sesja przebiegała dość ciekawie, ponieważ Weronika uczyła starszą siostrę pozować do zdjęć, wyglądało to przekomicznie ale za to efekty są fajne ;)

Nawiązując do tekstu wypisanego na bluzce, którą zobaczycie niżej, chciałabym poruszyć problem, który dotyka każdego z nas. Mianowicie ludzka nieszczerość. Często spotykamy osoby, które udają przyjaciela, a za plecami obgadują. Boją się powiedzieć prawdę prosto w oczy. Chyba nikt z nas nie lubi takiego zachowania jednak z chęcią przeczytam co uważacie na ten temat :)
Wolicie bolesną prawdę czy słodkie kłamstwo?



wtorek, 8 września 2015

Ciąg dalszy pierwszej sesji i rysunek

Hej;*

Przeglądałam ostatnio folder ze zdjęciami Weroniki i myślę, że spokojnie mogę dokończyć pierwszą sesje:)
Znalazłam jeszcze kilka fajnych ujęć, którymi mogę się z Wami podzielić ;)
Przyszedł wrzesień, a w raz z nim prawdziwie jesienna pogoda. Z jednej strony dobrze bo deszcz jest potrzebny. Lecz z drugiej .. kiepsko, bo jak tu wyjść z domu? kiedy za oknami leje ;)
Korzystając z okazji pochwale się także moim dawnym rysunkiem.
Przedstawia on Sida z "Epoki lodowcowej"  Każdy go raczej zna :)

Miłego dnia ;*
Zapraszam do komentowania i obserwowania :)



poniedziałek, 7 września 2015

Dwie siostry :)

Hej;*

Rok szkolny na dobre się rozpoczął, a ja jeszcze przez wrzesień mam trochę wolnego ;)
Weronika jest zadowolona ze swojej "nauki" ale nie wiedzieć czemu strasznie rozpiera ją energia gdy wraca do domu.
Dzisiaj tylko kilka zdjęć które udało nam się wczesniej zrobić, zagościła na nich też nasz druga siostra :) Niestety pogoda nam ostatnio nie dopisuje, a jak jest u Was?




środa, 2 września 2015

Rozpoczęcie roku szkolnego..

hej :*

Wczoraj weronika namówiła mnie na kolejne zdjęcia ;) Nie miałam czasu na publikacje ich więc dziś to zrobię. Pięciolatka chciała pochwalić się swoimi nowymi spinkami do włosów.
Taka mała rzecz, a cieszy ;)
Po pierwszym dniu w szkole (co prawda to tylko rozpoczęcie ) była zachwycona. I w kółko opowiadała jak chłopczyk nie chciał dać jakiejś dziewczynce piłki, a ona podzieliła się z nią konikiem. :D
Zobaczymy jak tam jej pójdzie dziś:)
Weronika ma w planach także robić zdjęcia ze swoją starszą siostrą (nie ze mną :( ) także zobaczymy jakie będą efekty ;)

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;*

Takie piękne włosy ^^:*

środa, 26 sierpnia 2015

Ide do szkoły..

Hej :*

W następnym tygodniu rozpoczyna się rok szkolny. Weronika też po raz pierwszy do niej pójdzie. Jak wiadomo musi się tam czuć dobrze, dlatego też należy zadbać o jej ubiór ;)
Dzisiaj przedstawimy stylówkę na zwyczajny dzień do szkoły. Przygotowując sesje rozmawiałyśmy właśnie o tym jak może on wyglądać.  Oglądając zdjęcia, śmiało można powiedzieć, że dziewczynka cieszy się, że rozpocznie swoją przygodę w szkole (jeszcze nie wie co ją czeka xD ).
Muszę przyznać, że ciężko się z nią współpracuje, jeśli ustoi chwilkę bez ruchu to ogromny sukces. Normalnie to biega skacze i nie wiadomo co wyprawia.;)
Zapraszam do komentowania :*


czwartek, 20 sierpnia 2015

Sesja z misiem

hej :*

Ostatnio Weronika wpadła na pomysł zrobienia jej kilku zdjęć z miśkiem.
Było to spore wyzwanie, ponieważ dziewczynka szybko się nudzi ;) Dodatkowo była załamana bo jej ulubiony kotek gdzieś uciekł. W kółko powtarzała, że nie będzie się śmiała bo nie ma powodu.
Na zdjęciach, które wybrałam można jednak zobaczyć chwile radości, które udało mi się wyłapać.
Zapraszam do obserwowania i komentowania ;*

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Jak zamyślony aniołek ...

Hej :*

Dzisiaj mamy dla Was zdjęcia z kolejnej sesji. Jest ona troszkę inna, ponieważ Weronika nie miała nastroju na uśmiechanie się:) Jednak myślę, że również warto zobaczyć efekty.
Dodatkowo wspomnę, że nasza modelka zrobiła ostatnio furorę na weselu, tańczyła z wieloma osobami, a najlepsze jest to, że ja ich nie znam ;) Tak się bawiła, że nie dała rady wytrzymać do końca.
Outfit na wesele przedstawimy jednak innym razem ;)

czwartek, 13 sierpnia 2015

Weronika pięcioletnia modeleczka

hejka :*

Ostatnio namówiłam moją siostrę na małą sesje zdjęciową (w sumie to wcale nie musiałam jej namawiać ona zawsze chętna). Naprawdę nie rozumiem jak można być tak fotogenicznym, też tak bym chciała xd
Początkowo mała była lekko spięta i tu pomógł mały kotek, którego ostatnio znalazłyśmy.
Zaczął rzucać się na moją nogę, a Weronika co chwile wybuchała śmiechem ( ja oczywiście korzystałam z okazji i robiłam zdjęcia próbując nie rozdeptać kociaka xd).
No więc zobaczcie efekty naszej zabawy :D
Zapraszamy do komentowania:)




Początki

Witajcie :*

To nasz pierwszy blog dlatego mam nadzieje, że będziecie wyrozumiali :)
Do założenia go skłoniła nas chęć poznania nowych ludzi i podzielenia się z Wami naszymi poglądami
i wrażeniami. Początki są trudne dlatego liczymy na Wasze wskazówki, uwagi czy dobre rady :)
Nie będziemy przedłużać, ponieważ nie ma to raczej większego sensu ;)

Zapraszamy do odwiedzania naszego bloga :*