czwartek, 13 sierpnia 2015

Weronika pięcioletnia modeleczka

hejka :*

Ostatnio namówiłam moją siostrę na małą sesje zdjęciową (w sumie to wcale nie musiałam jej namawiać ona zawsze chętna). Naprawdę nie rozumiem jak można być tak fotogenicznym, też tak bym chciała xd
Początkowo mała była lekko spięta i tu pomógł mały kotek, którego ostatnio znalazłyśmy.
Zaczął rzucać się na moją nogę, a Weronika co chwile wybuchała śmiechem ( ja oczywiście korzystałam z okazji i robiłam zdjęcia próbując nie rozdeptać kociaka xd).
No więc zobaczcie efekty naszej zabawy :D
Zapraszamy do komentowania:)


















Ubrania zakupione w sklepie lokalnym

10 komentarzy:

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.