środa, 2 września 2015

Rozpoczęcie roku szkolnego..

hej :*

Wczoraj weronika namówiła mnie na kolejne zdjęcia ;) Nie miałam czasu na publikacje ich więc dziś to zrobię. Pięciolatka chciała pochwalić się swoimi nowymi spinkami do włosów.
Taka mała rzecz, a cieszy ;)
Po pierwszym dniu w szkole (co prawda to tylko rozpoczęcie ) była zachwycona. I w kółko opowiadała jak chłopczyk nie chciał dać jakiejś dziewczynce piłki, a ona podzieliła się z nią konikiem. :D
Zobaczymy jak tam jej pójdzie dziś:)
Weronika ma w planach także robić zdjęcia ze swoją starszą siostrą (nie ze mną :( ) także zobaczymy jakie będą efekty ;)

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;*

Takie piękne włosy ^^:*

 

 






Słynne spinki ^^


Spódnica - Txm24 bluzka, spinki - lokalny sklep

7 komentarzy:

  1. Jej taka mała a taka śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW,świetna sesja, mi też taką zrobisz? Ja mieszkam niedaleko Zamościa,więc jakoś można się spotkać.Dane moje mogę podać priv.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę śliczną siostrę i fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.