niedziela, 13 września 2015

Weronika jako kierowniczka sesji

Hej :*

Korzystając z faktu, że jest niedziela i każdy ma wolne od szkoły, mogę spokojnie dodać nowego posta :)
Sesja przebiegała dość ciekawie, ponieważ Weronika uczyła starszą siostrę pozować do zdjęć, wyglądało to przekomicznie ale za to efekty są fajne ;)

Nawiązując do tekstu wypisanego na bluzce, którą zobaczycie niżej, chciałabym poruszyć problem, który dotyka każdego z nas. Mianowicie ludzka nieszczerość. Często spotykamy osoby, które udają przyjaciela, a za plecami obgadują. Boją się powiedzieć prawdę prosto w oczy. Chyba nikt z nas nie lubi takiego zachowania jednak z chęcią przeczytam co uważacie na ten temat :)
Wolicie bolesną prawdę czy słodkie kłamstwo?












sukienka, legginsy-lokalny sklep


 bluzka, spodnie - centrum chińskie, okulary-biedronka
Johnny Deep


Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

119 komentarzy:

  1. Ja tam wole najgorsza prawde ;) swietna sesja i bluzka dopasowana do tematu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładną masz siostrę , wolna jest czy zajęta, a jak wolna to mam u niej jakieś szanse? Jeśli chodzi o napis na koszulce to wolę zdecydowanie najgorszą prawdę, bo brzydzę się fałszywymi ludźmi jak np. moja była mydliła mi oczy, a następnie zabrała mi córkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie masz szans jesteś po przejściach xD ;D

      Usuń
  3. No no bardzo fajna sesja:* Slicznee są dziewczyny :D A co do nawiązanego tematu zgadzam sie z Tobą:) Ja takze oczekuje Bolesną prawde, bo kto mówi słodkie słowka to tylko dlatego aby się podlizac, czy zyskac przyjaciół. A tak naprawde posiadają takie osoby dwa oblicza ( są fałszywi). I najlepiej unikac takiego grona. Bo zrobią wszystko aby zepsuc to co ,,ktos,, zyskał:* I wbiją tylko noż w plecy:) Świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwulicowość w ludziach jest okropna. Mnie ludzie uważają za chamską, ale ja po prostu mówię to, co myślę. Uważam, że takie objawy dwulicowości mogą się wziąć ze strachu przed tym jak zareagują inni ludzie.
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jest tak jak mówisz:)

      Usuń
  5. Weronika ma śliczną kieckę, Ty też fajnie wyglądasz.
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to nie ja tylko moja druga siostra :)

      Usuń
  6. Świetny post i obserwuję (mam nadzieję że również zaobserwujesz mój blog)
    :)
    http://asiaalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę prawdę, nawet jeśli jest bolesna.
    PS. Śliczne zdjęcia i ogólnie bardzo ciekawy blog :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    cztery-spojrzenia-na-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również obserwuje i pozdrawiam :D

      Usuń
  8. świete słowa napisane na tej koszulce :)
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak dziewczynka *-* jest kochana.
    Mam podobną koszulkę z mix mody.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dziewczyneczka! Świetna koszulka! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Dostałaś nominację do LBA! Zapraszam serdecznie na mój blog! :)

    http://everythinganndnothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post ! Słodka dziewczynka !!! <3
    pytałaś o wspolna obs ja już obserwuje♥
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę najgorszą prawdę niż kłamstwo :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak uważam i pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Świetne dziewczyny!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia <3
    Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com Obserwuję! Pozdrawiam :** KLLAUDY

    OdpowiedzUsuń
  17. Sesja widać, że udana . Zdjęcia są przepiękne ;) Jeśli o mnie chodzi to jestem bardzo wyczulona na kłamstwa i zdecydowanie wolę nawet bolesną prawdę ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, napis na bluzie jest świetny :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega zdjęcia haha;)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny tekst na bluzce - taki prawdziwy. :) Śliczny rysunek! :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pisałaś ze z checia odwdzieczysz sie obserwacją, a wiec obserwuje i czekam na rewanż!
    super zdjecia<3
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrze nie widzę obserwacji ;D

      Usuń
    2. PO PIERWSZE O MATKO JAKI PIĘKNY RYSUNEK DEPPA
      Po drugie przeurocza siostra!
      A po trzecie w moim przypadku bolesna prawda,zawsze będzie lepsza od kłamstwa :)
      http://youmusntbeafraid.blogspot.com/

      Usuń
  22. Mam taka koszulke z Mi tylko czarna i ona w innej pozycji.
    TO obserwuję, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna koszulka z Mi, mam podobną :) Ja osobiście wolę zawsze szczerą prawdę, ale przyzwyczaiłam się, że w codziennym życiu dominuje fałsz. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sesja ! Oooo Jack Sparow !
    Obserwuje :) Liczę na rewanż :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał, świetne zdjęcia <3 Śliczne modelki. I ta mała jest urocza ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. słodkie modelki:) świetne zdjęcia :*
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sesja, a napis na koszulce niezwykle trafny. W sumie ja wolę szczerość, niż fałszywość i kłamstwo (nawet to wypowiedziane w dobrej intencji). Ogólnie uwielbiam też motyw na koszulkach z Małą Mi, są przesłodkie. ;*
    Obserwujemy?
    Ja już i czekam na Ciebie. ;**
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądacie,
    klikniesz u mnie w napisy KLIK w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka przesłodka dziewczynka,! <3
    Też wyszłaś ślicznie na zdjęciach :)


    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne, radosne zdjęcia, no i podoba mi się napis na koszulce :D

    chodzmypopoecic.blogspot.com
    +obserwujemy? zacznę i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem Ci że poruszyłaś bardzo ważny temat, który mam wrażenie nie ma końca. Bowiem ja wolałabym żeby byli ze mna ludzie szczerzy według mnie najgorsza prawda jest lepsza od miłego kłamstwa. Niestety widzę że tak nie jest. Jeśli chodzi o mnie to też zawsze starałam się być szczera tylko zawsze dostałam za to po dupie więc stwierdziłam że nie warto i wolę czasami czegoś nie powiedzieć albo ubrać to w "inne słowa". Taka jest rzeczywistość, ludzie chcą szczerości a jak tylko mówisz to co czujesz, widzisz, słyszysz to nagle stajesz się wrogiem numer jeden bo jak śmiałaś powiedzieć prawdę. hihi... ale się rozpisałam xddd + Śliczne i mega urocze zdjęcia ;P
    Zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteście bardzo do siebie podobne ;) wolę bolesną prawdę, niestety miałam już 2 fałszywe "przyjaciółki", nie było fajnie :/ mała artystka fajnie pozuje :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście wolę znać prawdę, jakakolwiek by nie była. Śliczne fotki :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kłamstwo jest zawsze złe :< Obie jesteście śliczne :) Rysunek piękny!

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka słodka siostrzyczka :) jesteście do siebie bardzo podobne, macie takie same buzie <3
    bardzo fajnie pozuje, myślę że sama mogłabym się od niej wiele nauczyć :)
    Co do ludzkiej szczerości, chyba każdy woli prawdę, ale muszę przyznać że w niektórych
    sytuacjach wolę by mnie okłamano. To skomplikowane ale przyłapałam się na tym że
    tam mam. A jeżeli chodzi o obgadywanie za plecami, to nie fair i nie toleruję tego ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O wiele bardziej wolę bolesną prawdę. Co do zdjęć śliczne dziewczyny ! Malutka jest urocza !

    Obserwuję i zapraszam ;)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna koszulka, do mnie też by pasowała :) Ja nikogo nie obgaduję za plecami, jak kogoś nie lubię to się z nim nie spotykam, proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mimo wszystko wybieram prawde :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zawsze wybieram prawdę. Jeśli coś mi nie pasuje to to od razu mówię, proste. Nie ma co owijać w bawełnę. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pytałaś o wspólną obserwację, my już, teraz czekamy na ciebie:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wolę prawdę o stokroć. Naprawdę ciekawa sesja. :D Ładny rysunek. ;)
    Pozdrawiam. ♥

    iironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne siostry :) zdecydowanie wolę bolesną prawdę niż kłamstwo :)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie piekne zdjęcia!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku jakie świetne zdjęcia! :) Twoje siostry mają niezwykłą urodę :) Są bardzo fotogeniczne! :) Bardzo ciekawie piszesz dlatego zostaje na dłużej :) obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja również obserwuje ;)

      Usuń
  47. Świetne zdjęcia :) I świetna bluzka ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia . Dziękuje za komentarz u mnie
    Ja już obserwuje licze na uczciwy rewanż :*
    http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja również obserwuję ;)

      Usuń
  49. Ta mała jest świetna :))
    Extra zdjęcia :))
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta mała jest przesłodka ! :3 Taki cudowny uśmieszek ma, że ja nie mogę :D *o*
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Super blog !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia ! A blog bardzo mi sie spodobał:* obserwuje i liczę na uczciwy rewanżyk ! justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny rysunek Johnnego i fajne zdjęcia ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Oo świetne zdjęcia! :D Bluza jest cudowna, haha :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie rysujesz! Oczywiście wolę gorzką prawdę, choć na pewno słodkie kłamstewko dostarcza mniej widocznych problemów...
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. very nice blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  57. Super blog! ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż! :))

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.