wtorek, 29 września 2015

Z przymrużeniem oka + rysunek

hej:*

Dzisiaj mam dla was małą sesyjkę z moją siostrą :) była robiona gdy jeszcze pogoda dopisywała ;)
Zdjęcia robiła jakże zdolna Alicja xD

Obserwując ludzi można zauważyć, że spora część z nich ma pesymistyczne podejście do życia.
Każda porażka to dla nich dodatkowy cios, po którym ciężko się pozbierać.
Takie myślenie może być niezwykle demotywujące, a strach przed kolejną klęską powstrzymuje nas od dalszego działania . Dlatego warto się uśmiechać, a może uda nam się poprawić komuś tym humor ;)

A Wy ? jesteście optymistycznie nastawianie do świata czy wręcz przeciwnie ;)?

















Jakaś dziewczyna xD :D


90 komentarzy:

  1. Pozytywne nastawienie zawsze spoko ;)
    Śliczne jesteście ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram sie być optymistką, choć nie zawsze to wychodzi ;/ Śliczne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niby pozytywnie jestem nastawiony, ale ostatnio trochę straciłem humor i zacząłem zastanawiać się nad światem. Na pewno mam dystans do siebie i potrafię się z siebie śmiać. Świetne zdjęcia i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny look :) Staram się być pozytywnie nastawiona do świata :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się być jak najbardziej pozytywna, nie zawsze mam na to siłę ale jeśli nie mam to w momencie ją odnajduję :D Piękne dziewczyny <3

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny rysunek ;) Super zdjęcia ;) Masz cudny uśmiech i włosy *--* Zazdro ;3

    Poklikasz? Obserwacja za obserwację ? Odpowiedz u mnie ;*

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety jestem bardziej chyba pesymistycznie nastawiona i ciężko mi się pozbierać po klęsce ; //

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, jest jeszcze turniej kwalifikacyjny ;)

      Usuń
  8. ja uważam,że nie powinniśmy zakładać to coś złego,bo to porażki uczą nas w życiu najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywne nastawienie zawsze spoko,ale przychodzą takie dni,że z łóżka nie chce się wyjsc:)

    Zapraszam http://alexandraolivetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zacznij chodzić spać o 22, a nie o 2 w nocy ;)

      Usuń
    2. To prawda też mam takie dni :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  11. Fajowo!!! okulary macie , super, jeszcze takich nie zdążyłam kupić :D
    Ta jakas dziewczyna fajna, a ile włosów ma :D też bym chciała haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale loki i uśmiech! :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely pictures :)
    xo
    vale
    www.fashionneed09.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs? kom za kom ?
    napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kom za kom ok, ja oferuje htc desire 620 ;), a Ty? Naprawdę dobry telefon.

      Usuń
    2. Dziękuję ;)
      Anonimowy jeszcze nigdy nie przywaliłam sb takiego facepalma w czoło jak czytając Twoją odpowiedz :D

      Usuń
    3. O co chodzi? To jest naprawdę dobry telefon.

      Usuń
  15. Jeju, ale jesteście do siebie podobne! Śliczne zdjęcia, rysunek też! ♥♥♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia:D A ostatni rysunek mega <3
    Obserwuję :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post !!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. z uśmiechem Ci do twarzy!
    A co do notki to każdy ma gorsze dni ale trzeba się w końcu pozbierać i zacząć myśleć pozytywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze próbuję być optymistycznie nastawiona do życia :) Cudowne zdjęcia <3


    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie rysujesz!! :)

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że optymistycznie ;) ja też się staram być.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia i śliczny rysunek:) Czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia - takie pozytywne!
    Tak masz racje warto się uśmiechać ;)
    Rysunek jest boski widać, że masz talent.
    Dla mnie rysowanie zawsze było czymś mega trudnym dlatego podziwiam ;D


    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/ulubiency-wrzesnia-2015.html - zapraszam. Będzie nam miło jak zostawisz komentarz, a jeżeli blog się spodoba to zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny rysunek! masz przepiękne włosy! pomożesz mi proszę w wyzwaniu i poklikasz w linki? http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/15.html dziękuje za pomoc, za każdy klik się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zdjęcia i świetny blog!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ;-)
    Pozdrawiam gorąco! :*

    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ŚWIETNA STYLIZACJA !
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny post, jak i blog
    Zapraszam do siebie nowy post
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazwyczaj staram się podchodzić pozytywnie... ale wiadomo, jak to życie - nie zawsze się udaje. Zdjęcia świetne, takie naturalne! :) Bardzo mi się podobają :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiech jest bardzo ważny. Czasami warto sie uśmiechnąć, nawet kiedy nam się nie chce :)
    Świetne i mega pozytywne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem raczej realistką z porywami na optymistkę :D

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem realistką, chociaż czasami widać u mnie coś z pesymistki lub optymistki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia, śliczny rysunek!<3
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale jesteś podobna do siostry! Super zdjęcia. Chciałabym tak pięknie rysować *.* j tam potrafie sie dopasowac do każdej pory roku :D

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie prowadzisz bloga. Notki są strasznie ciekawe i wciągające. No i przy tym nastrój bloga tak bardzo pozytywny ;D
    Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam:
    http://my-fashion-stylee.blogspot.com
    Cieplutko pozdrawiam ;*
    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia! Oraz rysunek bardzo ładny zawsze chciałam umieć tak ładnie rysować .. pozdrawiam i zapraszam do mnie nowy wpis o październiku http://moresik123.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nice blog! do you want to follow each other? :)

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful Girls. you're smile are so amazing!
    Sophie♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Baardzo wesołe, optymistyczne te zdjęcia :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny rysunek :) Dziewczyna trochę podobna do Was :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Excellent post. follow you back.

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne, wesołe fotki ;). No i muszę powiedzieć, że cudownie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.