wtorek, 29 grudnia 2015

Czerwone sukienki na specjalne okazje(red dresses) mix :)


Hej :)

Święta święta i po świętach :) Strasznie szybko minęły jeszze tylko Sylwester i znowu wszystko wróci do normy. Od stycznia zaczynają mi się zaliczenia także stresujący miesiąc się szykuje, życzcie mi powodzenia.

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku i aby Wasze marzenia się spełniały.
Mam nadzieję że nadal będziecie do mnie zaglądać :)
 

 


                                                                                                                                                                  

Ostatnio doszła do mnie biała koszulka(wygrana w konkursie) :D Jednak po tak długim okresie że prawie o niej zapomniałam i miała być męska (i nie dla mnie) ale wyszła mała strasznie(więc ją przygarnęłam). Jednak cieszę się że wgl przyszła  :D




 


                                                                                                                                                               

Chciałam Wam przedstawić kilka propozycji sukienek na studniówkę czy na sylwestra, który już w czwartek :) Wybrałam kolor czerwony, ponieważ ostatnio chodzi mi po głowie. Możliwe, że dlatego że sama taką sukienkę otrzymałam ostatnio ^^  Takie kreacje wyglądają bardzo zmysłowo i napewno zwrócą uwagę każdej osoby na sali. Osobiście nie każdy kolor przypadłby mi do gustu. Ciemny niebieski czy ogólnie wszystkie odcienie niebieskiego zupełnie nie pasuja mi do jakichkolwiek sukienek. Nie wiem w sumie dlaczego:) A Wy macie jakiś ulubiony typ sukienek ?









 
 Długie kreacje są piękne ale nie każdemu pasują. Siebie w takich nie widze niestety. Jednak uważam, że na studniówkę którą ma się raz warto się odstawić. Ja swoją już niestety miałam :)
                                                                                                                                                                   

Zapraszam do udziału w konkursie który jeszcze trwa :)



37 komentarzy:

  1. Tobie również szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra :) Sukienki piękne, najbardziej podoba mi się ta gorsetowa z koronki(nr 4).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją studniówkę mam w lutym i na szczęście udało mi się już znaleźć sukienkę, tylko partnera brak :D
    Długich sukienek nie lubię i raczej bym takiej nie założyła . A z tych powyżej to 3, 4, 6 i 10 są boskie ❤
    Udanego Sylwestra ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne suknie ;) sliczne masz wlosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje, Wszystkiego Naj Najlepszego w Nowym Roku 2016! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze mną niestety kolor czerwony nie współgra, ale podobają mi się te z zakrytym dekoltem :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe sukienki ;)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne propozycje sukienek :) Ja już miałam swoją studniówkę wieku temu, i w tamtych czasach ;)) wszystkie dziewczyny miały długie sukienki ale ja postawiłam na krótką (taką tiulową ballerinę) czułam się super;) Dzisiaj na pewno wybrałabym długą suknię :D

    Życzę Ci powodzenia na zaliczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile zdjęć! Jeszcze nigdy nie miałam czerwonej sukienki, ale jeśli już to wolałabym w krótszym wydaniu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki! :)
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!! Czerwone sukienki są cudowne <3

    Pozdrawiam <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwień. Suknia z ostatniego zdjęcia jest jak z bajki :) Życzę Ci wspaniałego Sylwestra i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te Twoje włosy!!! Zachwycam się nimi :) Fajne suknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne sukienki ! Na studniówkę chciałam kupić czerwoną jednak nie było akurat takiej jakiej chciałam :(
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne sukienki.. Ja jakoś nie koniecznie dobrze czuje się w czerwonych ubraniach :) Ale uwielbiam sukienki!

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie również życzę Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych sukcesów i powodzenia na zaliczeniach. Sukienki wszystkie śliczne i kolor świetny. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam ostatnio dwie nowe sukienki - obie czerwone . Jedna maxi druga mini :) Uważam, że czerwony to świetny kolor! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj kupiłam sukienkę na bal gimnazjalny właśnie w kolorze czerwonym ^^ Szukałam bardziej z jasnych kolorów, jednak zakochałam się w tej, którą postanowiłam kupić! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    zostaw cos po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne propozycje. Ja jak najbardziej bym założyła niebieską sukienkę :3 idę na wesele w styczniu, myślałam o jakiejś pudrowo- różowej.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo ladnie wygladaja takie sukienki ;d

      Usuń
  21. Cudowne sa czerwone sukienki, super inspiracje!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. HEPI NJU JER ;) ładne dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne sukienki :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne sukienki, lubię czerwony kolor :)
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwone sukienki zawsze piękne i efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  26. ciężko wybrać która najpiękniejsza:)

    obserwuję i zapraszam do siebie:) http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie sukienki śliczne :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.