poniedziałek, 29 lutego 2016

Anonimowe.pl + rysunki, pisanki = mix

Hej :D

Od jakiegoś czasu często przesiaduję na stronce anonimowe.pl zna ktoś? :d jeśli nie to serio warto zobaczyć. Ludzie dzielą się tam swoimi przygodami, życiowymi historiami albo po prostu przypałami.
Można tam się nieźle uśmiać, nadziwić i wgl stwierdzić, że czasami życie serio przypomina film :) Stronkę pokazał mi brat i cóż bardzo się z tego cieszę.  Niektórzy łamią tam stereotypy, a wiele historii kończy się słowami " teraz jesteśmy ileś tam po ślubie " :D Jednak również przeczytałam wiele smutnych wpisów, które uczą doceniać to co mamy. Jest to jedna z nielicznych stronek tego typu którą serio warto znać.

 Jeżeli macie gorszy humor lub po prostu Wam się nudzi serdecznie polecam poczytać sb wypowiedzi innych osób :)





_________________________________________________________________________________
Dzisiaj z siostrą powygłupiałyśmy się przed telefonem i tak o to powstało kilka zdjęć dla zbity xd na niektórych można znaleźć głowę Weroniki, która zaczęła biegać po pokoju i wciskać się na każde zdjęcie. Większość się rozmazała . Tak to jest gdy się robi zdjęcia tym gorszym aparatem z przodu ;d 

Przeczytałam ostatnio książkę "DUFF" na podstawie której nakręcono film, który Wam ostatnio polecałam ;) Jejku stwierdzam, że to dwie zupełnie inne historie. Jednak obie fajne, także książkę również spokojnie możecie przeczytać.




_________________________________________________________________________________

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać rysunek, który wykonałam ołówkami na zamówienie. Oraz tak jak wspominałam wcześniej, kolejną pisankę, zwłaszcza że Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami.
Pisanka wykonana tym razem na gęsim jajku. 

 Jeśli ktoś by również chciał piszcie na mój email  po wszelkie informacje.
netia251@gmail.com
Zapraszam również na fejsa i instagrama :)






35 komentarzy:

  1. O matko jakie słodkie dziecko *.* Masz naprawdę wielki talent, sama chciałabym tak rysować *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne pisanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Masz niesamowity talent.

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W wolnej chwili zajrzę na pewno na tą stronkę ;) Śliczne zdjęcia, siostra bardzo podobna do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i prace!
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam anonimowe.pl Pełno jest tam niezłych przypałów. :D Śliczne prace, bardzo mi się podobają. ;3
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prace:) Obserwuje od dawna;)
    (przyjmuje propozycje typu obs za obs i chętnie klikam w linki)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne włosy, nie mogę sięna nie napatrzeć. Zresztą tak jak na Twoje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mnie tu dawno nie było :( fajne zdjęcia :D rysunek i pisanki - meeeeega!
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę stronkę, czasami lubię poczytać :D Fajne zdjęcia i rysunek :) Pisanki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahhaha jeju anonimowe wszędzie :D ja tak się uzależniłam od anonimowych że jestem tam co pół godziny i czytam każde wyznanie ( nawet w poczekalni, najnowsze ) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rysujesz, jestem pod wrażeniem :).

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno zajrzę na stronkę:) cudowny rysunek i pisanka - masz mega talent !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisanki są mega.
    Masz wielki talent. Pięknie rysujesz <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne rzeczy! Ogromny talent, pozazdrościć :)
    P.s. Masz śliczne oczka :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znałam wcześniej tej stronki, na pewno zajrzę :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  18. Super cool!! Have a good day doll!!
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know! ♥

    •♥• Mary María Style •♥•

    OdpowiedzUsuń
  19. Rysunek śliczny *,*
    Oglądałam ten film jednak książki jeszcze nie czytałam :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam na tej stronie, ale w wolnym czasie na pewno wejdę :) Masz wielki talent zazdroszczę!
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Anonimowe :D Rysunki bardzo ładne.

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny rysunek :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale zdolniacha z ciebie :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też czasami przesiaduję na tej stronce :).
    Te jajka cudne po prostu <3
    Bardzo proszę o głos na parę nr 5 na stronie osobnica.pl/konkurs
    Więcej info na blogu! Polecam blogi osób które oddają głos :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę pięknie rysujesz. *.*
    Zapraszam do mnie. C:
    Ja już obserwuję liczę na rewanż.

    http://xmikuxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słyszę o tej stronce ale z chęcią na nią wejde :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne rysunki woo masz mega talent *-*
    Co do "Duff" książki nie czytałam ale film mogę oglądać w kółko i w kółko
    Pozdrawiam http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. WoW! jakie chude nogi :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne włosy i rysunki :)
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia tzw. ,,sweet focie na Facebooka''. Piękne frytki. Widać, że z ekologicznych kartofli. Pisanki cudne i widać przy tym wielki talent. Skąd wzięłaś jajko gęsi i strusia. Ładne zgrabne nogi. Na rysunku pewnie twoja córeczka. Śliczna. Miś widzę, że ma wielką ochotę na jajko ;) Jeśli zaś chodzi o anonimowe to świetna stronka i odwiedzam ją codziennie. Z czym/kim się siłujesz na jednym zdjęciu xD? Ładne koty to Twoje? Pozdrawiam Andrzej Bąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;d wydmuszki kupione ;d gesi ani strusia nie posiadam;d haha nie moja ;dnie mam dzieci ;d tez odwiedzam codziennie ;d

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.