wtorek, 23 lutego 2016

Cndirect Wishlist - sukienki, legginsy, bluzki

Hej :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać klilka rzeczy które wpadły mi w oko na stronie Cndirect. Chyba zaczynam z nimi współprace xD mówię chyba bo zaczynam zastanawiać się czy oni wszyscy nie należą do jednej paczki xD Ale mniejsza o to. Długo zastanawiałam się co wybrać i przy pomocy kilku osób zdecydowałam się na szarą bluzeczkę. Legginsy moro (bo Wiolka wszędzie takich szukała ) i sukienkę dla Weroniki .


Jeśli chodzi o bluzkę to do wyboru mamy również czarną . Jednak wydaje mi się że ten kolor wygląda lepiej, bo koronka jest bardziej widoczna. Ciekawi mnie jak będzie wyglądała w realu.


Wybór legginsów jest bardzo duży. Masa wzorów i różnorodność cen. Jak już mówiłam Wiolka kiedyś chciała sb takie sprawić więc je zamówiłam.


Sukienkę wybierałam .. a raczej wybierałyśmy najdłużej, ponieważ jak się okazało Weronika jest strasznie wybredna. Okazało się, że jeśli nie ma choć trochę koloru różowego to ona jej nie chce xd Takim sposobem zamówiłam sukienkę w kwiatki z różowymi dodatkami.


Te sukienki są raczej zdecydowanie za krótkie jednak mają swój urok ^^ A do tego ogromy wybór wzorów. 




Przypominam o trwającym konkursie :) jeszcze tylko kilka dni.
_____________________________________________________________________________________________

Jeżeli ktoś chciałby mi pomóc to bardzo proszę o kliki i bardzo dziękuję za poprzednie. Fajnie ze zawsze mogę na Was liczyć :) Sama również klikam wszystko czasami zapominam o tym poinformować ale na pewno to zrobiłam ;) także jeśli potrzebujecie to z chęcią się odwdzięczę ;*

43 komentarze:

  1. Biała bluzka z hiszpańskim dekoltem wygląda ciekawie :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe ubrania wybrałaś, poklikałam we wszystkie :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ciuszki, wszystko kliknięte
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście także

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane. Biała bluzeczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam:) ostatnia cena to 6.69$ a reszty nie pamiętam ale poklikalam:) obs od jakiegos czasu;) mam nadzieje ze wpadniesz do mnie!:* mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kliki oddane! :D możesz poklikać jeszcze raz u mnie? bo wiem, ze klikałaś :D ale zalicza mi każdą osobę jeśli klika się raz w ciągu dnia <3 http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist-ponownie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy i poklikanie :)
    Bierzemy udział w konkursie Gali Twórców i jeśli podoba ci się nasz blog zachęcamy do głosowania!
    Sms o treści F11581 na numer 7124
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy:) Bardzo lubię ten sklep:)
    Poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam wszystko :) może chciałabyś mi również pomóc ? http://detectivebeauty1.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-nowa-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedostatnia sukienka super, ale pewnie dla mnie też by była za krótka :) Oczywiście poklikałam :) Będę wdzięczna za kliknięcia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała bluzeczka z koronką jest piękna <3
    Poklikane!

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Leginsy na drugim zdjęci nie są w moim stylu xdd
    Reszta jak najbardziej XD
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Idziesz jak burza z tymi współpracami :) Do mnie to się już raczej nikt nie odezwie po tej mojej szczerej opinii ostatniej paczuszki :d Czasami lepiej podkoloryzować :D Fajne rzeczy są na tym sklepie, a strona bardzo podobna do Dresslink, dlatego nie dziwie Ci się, że masz takie odczucia :D Z miłą chęcią poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mysle ze sie odedzwie ;D tylko troche trzeba poczekac ;d dziekuje;d

      Usuń
  14. Piękne rzeczy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie sukienki są magiczne! Poklikane! :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnia sukienka mnie porwała <3
    locastrica.blogspot.com/
    PS.: Kliknij proszę w linki w moim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna lista, wszystkie ciuszki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy ale najbardziej podobają mi się sukienki! Są świetne!
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Osttania sukienka przepiekna <3

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za komentarz. Świetne zestawienie ubrań :)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing!!! i love the gray blouse...great selection
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy zamówiłaś :) Oczywiście pomagam - klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Leginsy i ostatnia sukienka najlepsze ♥
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog :) zapraszamy do nas http://perfect-mistakex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale mi się spodobała ta przedostatnia sukienka! Po prostu cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliknięte :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnia sukienka wpadła mi w oko :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great selection. The first one sweater is so lovely
    I love your style and your blog.
    Visit mine if you want
    many kisses
    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzka z odkrytymi ramionami podoba mi sie najbardziej!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. P.S. Wlasnie dolaczylam do grona obserwatorow! ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.