piątek, 19 lutego 2016

Dresslink pants :) czyli jak wyglądają spodnie z Dresslink?.

Hejka :)

Mam nadzieje, że kojarzycie moją ostatnią wishlistę z Dresslink . Zamówiłam wtedy bardzo fajne spodnie. Na stronie sklepu wyglądały bardzo zachęcająco :)
I cóż się okazało ? że chyba nie do końca się przyłożono do ich wykonania ;) Musiałam trochę popoprawiać koronkę którą przyszyto niedokładnie i nierówno . Jeans bardzo fajny wygodny i żałuję, że te spodnie nie były proste bez żadnych zdobień ;)  Na szczęście z rozmiarem nie było problemu.

♥$0.01 Items:  
♥Free Shipping Items:  













Ogólnie nie jest źle , góra mi się bardzo podoba ponieważ się ładnie układa a nie tak jak w niektórych wygina się na wszystkie strony xd
 A już niedługo pokaże Wam jak wyglądają rzeczy z kolejnego sklepu :)

Jeżeli ktoś może poklikać w linki będę wdzięczna :) Jeżeli ktoś potrzebuję chętnie pomogę :)

46 komentarzy:

  1. no spodnie spoko ale nie w moim stylu
    po klikane
    8.97
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i ciekawie napisany. Oczywiście zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania.
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i super blog :))) obserwujemy ??
    http://smiling-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że trafiłaś z rozmiarem :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się na Tobie prezentują. Poklikane, jeśli będziesz miała chwilę to kliknij linki w polecanym poście na pasku bocznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :D
    Mimo wsyztsko całkiem fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się na tobie prezentują ;) Poklikane :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładnie się na tobie prezentują szczególnie że jesteś szczupła :) Mi bardziej podobałyby się bez tej koronki ale są okey :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wymyślone z tą koronką, ale mogli się bardziej przyłożyć do wykonania, skoro mówisz, że trzeba ją poprawiać. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  11. Dosyć ładne szkoda, że tak słabo wykonane. Faktycznie na stronie dużo lepiej wyglądają :)
    US$ 8.97 <--- po klikane
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajne te spodnie :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/2016/02/metamorfoza-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie niezłe, jednak nie w moim stylu ;)
    wcjmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się podobają. Szkoda, że ciężko trafić z rozmiarem.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne spodnie :)
    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał *,* ciekawe spodnie!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spodnie! Bardzo pasują do twojej figury :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie fajnie się prezentują, ale nie sa one niestety w moim typie.
    Chyba jestem za stara na taki styl :D
    Poklikałam :*
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :) fajne spodnie ,takie nietypowe :)
    mypinkdreams3.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby wygląda dobrze jednak ta odstająca koronka by mi przeszkadzała :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że chociaż trafiłaś z rozmiarem :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet fajne spodnie tylko jak dla mnie trochę ta koronka na firankę wygląda :)
    Zapraszam do siebie :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio także dostałam swoje zamówienie (post będzie jutro) i co do rozmiaru to jest dobrze. Ogólnie myślałam, że będzie gorzej, jeżeli chodzi o te ciuchy, ale jestem zadowolona :)
    Poklikałam ^^ Zapraszam do mnie :3
    http://xjulliettx.blogspot.com/2016/01/dresslinkcom-wishlist.html (proszę, o kliknięcia ♥)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze Ci powiem, że spodnie zdecydowanie nie są w moim guście. Jednak na dresslink można czasem znaleźć kilka fajnych rzeczy :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie bardzo oryginalne :) poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne ;) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Racja, na górze świetnie się układają. Poklikane!

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne spodnie, uwielbiam taki styl :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ZARA :)

    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne spodnie, szkoda, że musiałaś je poprawiać :/

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne spodnie, chociaż na mój gust troszkę za dużo tej koronki, ale i tak bardzo fajne ;)

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładniutko to wygląda! *___*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalne, podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  33. So sweet!
    Can we follow each other ? Follow me and i'll follow you back!
    Bye

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Pierwsze zdjęcie wymiata! Jest genialne :)
    Właśnie organizuję pierwsze rozdanie na swoim blogu! Do wygrania zestaw kosmetyków AVON oraz książka ABC mojego stylu!

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/2016/02/rozdanie-ls-2.html

    OdpowiedzUsuń
  35. nie przypadły mi do gust te spodnie ,ale poklikałam ! :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Poklikane ;) bardzo fajny blog.
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Boskie spodnie. Podobaja mi się też zdjęcia. :D

    Już myślałam, że ci przysłali rzecz, która nie wygląda tak jak na zdjęciu xd Tak to jest jak się zamawia z jakiś dziwnych stron! Nie dość, że nie wiadomo czy dojdzie i czy wygląda jak na zdjęciu to jeszcze zrobione na odwal!
    Jestem ciekawa czy materiał jeansów jest taki miekki, leginsowaty czy to po prostu zwykły jeans.
    Patrzyłam na zdjęcia ze strony i one powinny być prawdziwymi rurkami przylegającymi do ciała, więc jeszcze straciłaś na rozmiarze xd Dlatego ja zamawiam z allegro, żeby można było wszystko ładnie zamówić i odesłać ;___;

    Poklikałam :*
    Jak mówiłam dziś wszystko krótko, bo chce nadrobić i na dodatek zaraz muszę iść spać, jeśli chce jutro wstać :*


    opowiadanie kasyczi.blogspot.com ( u mnie nowy rozdział ;) )

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny post zapraszam do mnie modowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Na stronie rzeczywiście wyglądały lepiej :/ Chociaż nie wyglądasz źle,jednak wyglądają dość...hmm..dziwnie xd

    Zapraszam :D Nowy post!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oryginalne te spodnie, chociaż nie w moim stylu :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kliknięte kochana! zawsze służę pomocą :*
    ile Elena kazała Ci mieć teraz "traffic" :D? ja muszę dobić 200

    OdpowiedzUsuń
  42. sam jeans spoko, ale ta koronka niestety zepsuła efekt. poklikne:) i dziękuję za kliknięcia u mnie.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.