czwartek, 4 lutego 2016

DRESSLINK WISHLIST

Hej:)

Zaledwie wczoraj pokazywałam Wam jak wyglądała moja paczka z Dresslink, a dziś poproszono mnie o kolejną listę. Zamówiłam sobie spodnie, na zdjęciu wyglądają bardzo fajnie i ciekawi mnie jak będzię w realu. Chociaż na bluzkach się nie zawiodłam. mam nadzieje że tutaj będzie podobnie ;)   Ostatnio okazało się, że klików było całkiem sporo za co Wam bardzo dziękuję <3

Wybrałam jeszcze kilka fajnych rzeczy do pokazania Wam :)  ostatnio zaczełam zwracać uwagę na przyległe sukienki. i  musze przyznać, że dresslink oferuje ich całkiem sporo. Także każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie ;)










Crop musze przyznac od razu wpadł mi w oko, podobne widziałam w filmikach Matt&Steffanina na yt. oglądał ktoś kiedyś? świetnie tańczą i dobierają muzykę. Polecam:)
________________________________________________________________________________



Jeśli ktoś ma czas i chęci mi pomóc :) to proszę o kliki :** z chęcią się odwdzięczę :) 




 

36 komentarzy:

  1. MOżesz odpowiedzieć mi jak zaczełaś współprace z NImi?
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010803455141 ;-)
    na facebooku!
    dziękuje;D
    fajne zreczy sobie wybrałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknięte <3 ciekawe ile ja będę miała klików ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie cudeka! do mnie też pisali, szał teraz z wishlistami od nich:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy :) Poklikałam C: Pytałaś o obserwację. Ja już obserwuję, czekam na rewanż :) POzdrowionka C:
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ciuszki wybrałaś. Poklikane!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane. Czarna sukienka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam, śliczne spodenki

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta sukienka z kwiatowym wzorem :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknięte :)
    Podoba mi się ta ostatnia sukienka :)

    Moje posty prawdopodobnie przestały Ci się wyświetlać, bo przeszłam na wordpress i niektórym nie wyświetlają się moje wpisy:/ Musiałabyś mnie dodać na nowo ;)

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam :) Najładniejszy ten crop top *-*
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam. :)
    Bardzo fajne ciuszki wybrałaś.
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane i bardzo ciekawy blog! =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam w linki, lista jest świetna :D Gdybyś chciała się u mnie odwdzięczyć to kliknij jeszcze raz w linki z dresslink :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne ubrania, też jestem ciekawa jak te spodnie prezentują się w rzeczywistości.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgodzę się Crop świetny. Poklikałam.
    Aż z ciekawości zobaczę sobie Matt&Steffanina :D

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne spodnie ;) Ciekawe jakby w realu wyglądały :D Poklikane
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ciuszki :) poklikane
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane. Bardzo fajny ten croop :***
    Też tańczę i czesto z nudow ucze sie układów wlasnie z Mattem :) Taki sposób na nude. Polecam. :D :D
    Spytalas sie u mnie o wspolna obserwacje. Chetnie. Ty zacznij i daj mi znac pod ostatnim postem w komentarzu :* mam nadzieje ze do zobaczenia :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane. Bardzo fajny ten croop :***
    Też tańczę i czesto z nudow ucze sie układów wlasnie z Mattem :) Taki sposób na nude. Polecam. :D :D
    Spytalas sie u mnie o wspolna obserwacje. Chetnie. Ty zacznij i daj mi znac pod ostatnim postem w komentarzu :* mam nadzieje ze do zobaczenia :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne sukienki :) poklikałam i dodaje do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  23. po klikane
    11.30
    6.52
    4.40
    4.59
    5.98
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka i crop top najlepsze ^^ Poklikałam :)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. te pierwsze spodnie są boskie!!!!!

    ~~~*~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienki podobają mi się mega!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie są te spodnie . Czekam na post ze zdjęciami jak leżą na Tobie i jak się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam we wszystkie linki :) Będzie mi miło jeśli zechcesz mnie odwiedzić i się zrewanżować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane :) Post już dawno dodałaś, ale dopiero znalazłam czas :) Ostatnia sukieneczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Really nice post! I love the products you have chosen :)
    I'd like to follow each other to stay in contact, let me know with a comment on my blog :*

    ❤ J'aime Les Feuilles Rouges ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne spodnie:) z chęcią bym zobaczyła realne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienki są super nie wiem która bardziej, genialne obie, ale Twoje włosy!!! cudowne, i bardzo bardzo bardzo Ci w nich dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zapraszam na mojego bloga littledragooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie rzeczy wpadły mi w oko :)
    Poklikane :)
    Mam prośbę czy mogłabyś także kliknąć w linki, byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.