środa, 3 lutego 2016

Przesyłka Dresslink ♥♥♥♥

hej :)

Jak pamiętacie jakiś czas temu robiłam whistlistę z ubraniami z dresslink, dzisiaj chciałam Wam pokazać jak te ubrania wyglądają w realu.
Na przesyłkę czekałam jakieś 2 tygodnie od wysłania. Plusem jest to, że  możemy ją śledzić na każdym etapie ;) Rozmiary wybierałam zgodnie z tabelą pod każdym zamówieniem. Bluzki przyszły dobre na szczęście. Jednak początkowo się trochę cykałam, a ponieważ koszula się wgl nie rozciąga, czasami warto wziąć rozmiar wiekszy. (a przecież każdy mówi że chińskie to na raz ). Kontakt ze sklepem również profesjonalny , wszystko poszło sprawnie ;)
                                                                                                                                                                     


Niebieska koszula okazała się być prześwitująca jednak gdy nałożymy pod spód koszulke na szczęście nic nie widać  ;)
Poprosiłam siostrę aby "posłużyła" za modela i niżej możecie zobaczyć efekty ;)








                                                                                                                                                                  
 Zachęcam do korzystania z usług sklepu. Ja jestem zadowolona i śmiało mogę powiedzieć, że warto zamawiać  :D A Wy mieliście doczynienia z tą firmą ?




 


♥Red Blouse 
Blue Blouse
♥Dresslink 
♥$0.01 Items 
♥Free Shipping Items 
_________________________________________________________________________________
Oczywiście jeśli ktoś może jak zawsze prosze o kliki i napewno się odwdzięczę ;)






31 komentarzy:

  1. Kliknięte <3 ja na moją paczkę jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane. Ja nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikałam
    mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście? :)
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bluzki. Ta koszula mi się podoba. :D Kiedyś też miałam okazję ich przetestować. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały czas czekam na przesyłkę :) Fajne rzeczy
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie czekam na pierwszą paczkę z tego sklepu :) wzięłam 1 rozmiar większą bluzkę plus akcesoria na początek...zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor niebieski ;)
    Piękna koszula.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane ;) Bardzo ładne bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, poklikane ;)
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik! Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bluzeczki, poklikane. Klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne bluzeczki :) poklikałam, może poklikasz u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikane;)
    obie są świetne, jednak bardziej w moim guście jest ta czerwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam na wielu blogach posty o dresslink i zadziwiające że taka firma jest zgodna z opisem i zdjęciem na stronie. Zazwyczaj się słyszy iż na tak tanich stronach są przedmioty beznadziejne jakościowo, ale widocznie na dresslink się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam na wielu blogach posty o dresslink i zadziwiające że taka firma jest zgodna z opisem i zdjęciem na stronie. Zazwyczaj się słyszy iż na tak tanich stronach są przedmioty beznadziejne jakościowo, ale widocznie na dresslink się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię przeświujących ubrań, ale w tych chińskich sklepach sama czasem na takie trafiam :) linki poklikane kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze,że jesteś zadowolona z wyboru. Ja niestety czasem trafiłam na takie rzeczy, które w realu wyglądały o wiele gorzej niż na zdjęciu. Trzymam kciuki za dalszą współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super bluzki, ale ta niebieska szczególnie !

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo twarzowe bluzki, właśnie dostałam propozycje współpracy z dresslink, wybieram sobie rzeczy choć trochę obawiam się wymiarówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak jesteś zadowolona z jakości to chyba najważniejsze :D Fajnie się prezentują.

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też muszę się zebrać do jakiegoś zamówienia na dresslink :D
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy i widać, że bardzo dobrze leżą . Słyszałam o tej firmie, ale nie miałam z nią bliższej styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę pozytywne zaskoczenie co do tych rzeczy :) Fajne rzeczy wybrałaś :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy świetne :)
    Poklikałam ;)
    Czy mogłabyś kliknąć linki w moim poście, byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.