poniedziałek, 8 lutego 2016

Przesyłka Newdress :D Czy warto zamawiać ?:D ♥

Hejka :)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje zamówienie z Newdress ^^ Jeśli chodzi o czas w jakim paczka dortarła do mnie to jestem mega zaskoczona, ponieważ od wysłania mineło zaledwie 6 dni, a przesyłka była już w Warszawie ;) Kontakt ze sklepem świetny, krótko mówiąc . Jednak jeśli chodzi o rozmiary to cóż ....
sukienka przyszła za duża (jednak się nie zmarnuje ), bo jest piękna ^^ także jesli ktoś się skusi aby ją zamówić polecam rozmiar mniejszy :) . A bluza ....? no jak na styk ;) następnym razem biorę rozmiar większy :) Także kurcze no z rozmiarami chyba cieżko trafić .
 Mimo to jestem zadowolona i w sumie nie tylko ja ;D


Jeśli chodzi o pierścionek to jest śliczny co możecie zobaczyć na zdjęciach :) Wiolce bardzo się spodobał także już ma swojego właściciela ;)






Jeżeli chodzi o bluze to jest identyczna jak na stronie sklepu ;) Genialna, fajny materiał (również się nie rozciąga także lepiej wziąć wiekszą )  i świetny wzór ;) 
(Tylko pojęcia nie mam czy można to prasować bo materiał się wydaje taki śliski )
 


No i na koniec perełka ^^ strasznie żałuję, że na mnie nie pasuje ;_; 
Sukienka wygląda pięknie.  Materiał też całkiem niezły :) Co najważniejsze.. wygląda identycznie jak na stronie sklepu .




 

____________________________________________________________________________________ 

Śmiało mogę polecić tą firmę. Jednak nad rozmiarami warto się zastanowić :)
Tradycyjnie proszę o kliki i zapraszam do wzięcia udziału w konkusrie w poprzednim poscie :)

 

74 komentarze:

  1. Fajne rzeczy zamówiłaś, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klik, klik! sukienka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pierścionek i sukienka. ;) Widać, że zamówienie się udało.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo mi się podoba ale wszystko jest ciekawe. POKLIKANE :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka super i piękny pierścionek! <3
    Zapraszam do siebie, dzisiaj opublikowałam pierwszy post, fajne by było, jakbyś wyraziła swoją opinię ;)

    toblogpauliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane ;) Pierścionek bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy zamówiłaś. Bardzo podoba mi się ten pierścionek. Jest śliczny! <3 A sukienka mega! Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cudowne rzeczy wybrałaś poklikałam tak na przyszłość :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kotek czy lisek,kochany ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza jest sukienka! Obserwuję i liczę na to samo :)
    smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy,szczególnie bluza i sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

      Usuń
  12. słodki ten pierścionek *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się bluza i sukienka:)
    Pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza i pierścionek są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale ładny pierścionek ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam, mi tylko spodobał się pierścionek, wolę ciemne ubrania a najczęściej wybieram czarne lub czarno białe :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a great collection of pictures!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza jest świetna, pierścionek i sukienka też są śliczne. ;)

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha xD Wiesz? Czuję twój entuzjazm przez ten tekst. xD Sukenka za duża, bluza prawie za mała, a ty się cieszysz jak dziecko :D To fajne :D

    Pierścionek jakoś nie przypadł mi do gustu. Czy na nim jest kotek? :D Bo tak jakbym widziała na nim kotecka ^^ Strasznie nie lubię pierścionków. No lubię, ale nie mogę ich nosić, bo mnie uwierają, albo po prostu się nim bawię, zdejumę i zakładam, aż w końcu zdejmę i położę aż zapomnę ( tak pozbyłam się srebrnego, pięknego pierścionka Dx )

    Bluza ma fajne kolory. Fajnie, że w końcu można kupić coś co wygląda identycznie jak na zdjęciu. Wielki plus dla sklepu. Co do prasowania, to przewróć bluzę na drugą stronę i myślę, że nie będzie problemu, ale nie wiem jak tam z materiałem od nich. Może spytaj kogoś ze strony? Jest na styk? Nie wygląda. Ładnie leży i myślę, że nie powinna być większa. ;) Jesteś fotogeniczna. Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie z firanką. Masz taką inną urodę *-*

    Sukienka serio wygląda jak ze sklepu! Woow :O Fajnie ma czarny materiał po bokach, bo wyszczupla i podkreśla lekko biust. Osobiście nie kupiłabym takiej, ale słyszałam, że ja to zawsze mam odmienny gust xd
    dla ciebie, że robisz dużo zdjęć rzeczy, bo można je dokładnie zobaczyć :D




    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE. MAM CIEKAWE NAGRODY xD
    ( LINK -> http://kasyczi.blogspot.com/2016/02/special-z-okazji-10-tys-wyswietlen.html )



    opowiadanie kasyczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tez mam taki problem z pierscionkami ;d ale z czasem sie przyzwyczajam ;d

      Usuń
  21. Sukienka pięknie leży na tej osobie :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza najbardziej w moim stylu! :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :) Poklikałam.
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny post! bluza extra!
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi sie wydaje, że warto! Świetne rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna sukienka ! :)
    poklikane :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna sukienka ;) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pierścionek i bluza - taka wiosenna. Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny pierścionek:)
    obserwuje^^ zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. great items,especially love the sweatshirt.
    http://fai-heart.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ten pierścionek :)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane;) Bardzo fajne rzeczy;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładny pierścionek ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierścionek świetnie się prezentuje.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny pierścionek a bluza ciekawa
    wspólna obserwacja? 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bluza fajna
    po klikane
    7.59
    5.98
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczy są świetne, tylko szkoda, że sukienka za duża:) Ale i tak dobrze się prezentuje:)
    Trzymaj się cieplutko:)
    http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna sukieneczka :) Szkoda, że nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie fajne rzeczy ;) Bardzo podoba mi się pierścionek ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pretty cool! love the dress! Great style :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  41. i bluza i sukienka jest śliczna :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już obserwuję :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję i liczę na to samo:)
    http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne ubrania :)
    Naprawdę wszystko bardzo mi się spodobało :)
    Pierścionek uroczy, sukienka bardzo elegancka i piękna, a bluza prezentuje się prześwietnie :D
    Poklikane :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Weszłam na stronkę i muszę przyznać, że mają naprawdę niskie ceny :D Bardzo ładnie Ci zarówno w bluzie jak i sukience

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rzeczy,zwłaszcza sukienka ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :)
    szkoda tylko , że sukienka nie pasuje...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. The ring is so cute. Beautiful dress. You have a very lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka świetna

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. No problem, girl. Already followed you on GFC #281 Now it's your turn.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka robi wrażenie, jest MEGA!!! Pierścionek też mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam,Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka śliczna :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. sukienka wygląda na prawdę fajnie!
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  54. Super żeczy sb zamówiłaś <3
    littledragooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bluza totalnie mnie zauroczyła :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Najbardziej podoba mi się pierścionek. Jest śliczny :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładna bluza :) Poklikałam ;3
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. hej, śliczna bluza, zapraszam do mnie :3
    http://leneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.