sobota, 20 lutego 2016

Przesyłka z Wholesalebuying ♥

Hej:*

Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty współpracy ze sklepem Wholesalebuying. Ostatnio zamówiłam bluzkę, koszulkę dla Weroniki i bluzę ;) Przesyłka szła standardowo 6 dni od wysłania na lotnisku. Cały proces trwał jakieś dwa tygodnie ;) Kontakt ze sklepem również dobry.  Ogólnie jestem zadowolona z jakości jak i z rozmiarów.

Zwykła, czerwona i zabawna koszulka idealnie nadaje się do szkoły. Weronika jest zadowolona. Niestety trochę się pochorowała dlatego tylko kilka zdjęć.  A cała sesja odbędzie się innym razem :)









Buzka również wygląda identycznie jak na stronie sklepu. Także do niczego jak na razie się nie można przyczepić :)







Jeśli chodzi o bluzę to jest fajna, miła w dotyku i cieplutka (Jak to ktoś kiedyś mi napisał w komentarzu )






Cóż mogę powiedzieć? jak na pierwsze zamówienie z tego sklepu to wszystko wygląda fajnie .  Zobaczymy co bedzie dalej :) 
Bardzo dziękuję za wszystkie szczere kliki . Nie mam pojęcia ile ich trzeba było uzbierać (ktoś wie?) ale no było ich sporo :D

DZIĘKUJĘ :)

58 komentarzy:

  1. podoba mi się ta ostatnia bluza :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/2016/02/kolorowanki-dla-dorosych.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszka :) Wszystko identyczne jak na zdjęciach i dobre gatunkowo :) Fajny sklep :)
    Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ciuchy! ♥
    Pozdrawiam,
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/2016/02/gadzety-dla-potrzebujacych-dzieci.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuszki :* najlepsza bluzka z koronkowymi rękawami :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne bluzki, dobrze że jesteś zadowolona z przesyłki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zamówienie ;) fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ubrania poklikałam :) bardzo lubie takie posty :) obs za obs? ja juz obserwuje od dawna mam nadzije ze sie odwdzieczysz:))

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz od dawna obserwuje ;) mowilam ;)

      Usuń
  8. Rzeczy bardzo fajne i ich jakość też! Super, poklikane :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie zostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super rzeczy :>
    oczywiście poklikam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :)
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znów świetne rzeczy :) Jejku ile ostatnio takich postów u ciebie *_*
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie zlozylo ze mi paczki w jednym czasie przyszly;D

      Usuń
  12. Różowa najlepsza! A ta czerwona mega urocza. :3 Poklikane. :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta różowa bluzka z koronkowymi rękawami jest śliczna ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy! sama miałam ochotę na tą bluzę z napisem Different kiedy robiłam zamówienie na tego typu stronie ale ostatecznie nie wzięłam jej :(
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza bluzka najlepsza ♥
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy, widać, że zamówienie udane ^^

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana linki kliknięte, fajna ta różowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  18. Ten t-shirt jest naprawdę zabawny :D Piękna ta koronka <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia bluza jest cudowna *-*
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobny sweterek z koronką :) Fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy! Mi najbardziej do gustu przypadła bluza. Jest mega! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dwa tygodnie to nie jest w sumie tak długo. ;) Czerwona koszulka jest świetna! Identyczna jest w simsach. :D Dobrze, że jesteś z nich zadowolona. Obserwuję. c: Arleta

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna jest ta czerwona bluzka :) Na pierwszy rzut oka myślałam, że ta ręka jest czyjaś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. super rzeczy :))) świetne zdjęcia ;))) bardzo fajny blog <3 obserwujemy ??
    http://smiling-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzka dla Weroniki jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza bluzka jest super :) ciekawy efekt dodają te ręce :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna przesyłka, strasznie podoba mi się pierwsza bluzka, ale ta z napisem Diferent i ta koronkowa też są bardzo fajne :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne rzeczy, szczególnie pudrowa bluzka :)
    Obserwuję!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne ciuszki zamówiłaś :) Oczywiście poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna ta koszulka, a podobną bluzę mam w koszyku na ali ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the 3th sweatshirt,great message and colors.
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. I followed you! So its your turn!♥ http://patriciacori.blogspot.ch/2016/02/koolkat-schmuck-collaboration.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne ubrania :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zamówienie :)
    Bardzo spodobała mi się różowa bluzka :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Czerwona koszulka prezentuje się świetnie ! Poklikane :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzieczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne rzeczy, asortyment jest dosyć ciekawy ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne rzeczy! Poklikałam :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie bluzki są świetne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne rzeczy ;) z wielką przyjemnością poklikałam w linki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama mam ta ostatnia bluze i jest genialna! Lubie ja nosic, tylko ja mam inny kolor :* Super rzeczy wybrałas!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna jest ta różowa bluzeczka :)

    Zapraszam :D Nowy post!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszulka Weroniki i bluza super :)

    Kochana, poklikane :) Zapraszam i do mnie :) Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też jestem ciekawa, co do ilości "klików". Ja we wszystko poklikałam i życzę powodzenia oraz dalszych współprac :)
    Śliczne ubranka, pozdrów siostrę!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne rzeczy wybrałaś. Szczególnie fajna jest ta bluzka z koronkowymi rękawami.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna ta ostatnia bluza :) Poklikane.
    Co powiesz na obs? :)

    Zapraszam:
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.