wtorek, 16 lutego 2016

Rysunki np Maffashion + walentynki ^^

Hej:)

W dzisiejszym poście przeważać będą rysunki*-* Ostatnio szukałam inspiracji w internecie i w oko wpadło mi zdjęcie Maffashion ;) Każdy zapewne wie o kim mowa.Tutaj miała jeszcze długie włosy ;) mam nadzieje, że choć trochę udało mi się uchwycić podobieństwo, portret wykonany ołówkami . Co uważacie ?:)


______________________________________________________________________________________
Wiolkę napadło na strzelanie selfie xD Dać jej telefon do ręki i mamy efekty :) haha :D


________________________________________________________________________________
Ostatnio przejrzałam sporo postów dotyczących minionych już Walentynek, niektórzy pisali że nie obchodzą tego święta i nie widzą w nim sensu, bo przecież miłość należy okazywać codziennie, a nie tylko raz w roku. I to jest prawda :) Jednak fajnie jest od czasu do czasu oderwać się od rzeczywistości. Dobrą okazją ku temu są właśnie walentynki.  Ja swoje zaliczam do udanych <3





_________________________________________________________________________________________

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam portret wykonany ołówkami. Był to dodatek do prezentu walentynkowego dla mojego chłopaka  <3 I mam nadzieję się spodobał <3 Każdy mówi, że podobny także sama jestem zadowolona. Wykonany ołówkami.

_____________________________________________________________________________________
Ps. Adrian też ma talent xd Aww...*-*
Dziś pokaże Wam również jego pracę (ale się dobraliśmy) ^^  Prawda że słodki ?xD
Wykonany ołówkiem :)


Jeśli ktoś jeszcze chce wziąć udział w konkursie zapraszam TUTAJ . Do wygrania portret na zamówienie ;)

Zapraszam również na instagrama i fb :)


46 komentarzy:

  1. Ślicznie rysujesz :)
    Śliczna bransoletka http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie rysujesz, a mnie możesz narysować ? :)http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz, na pewno chłopak był zadowolony z portretu. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rysunki. Zresztą, jak zawsze. Masz talent! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki smok fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautifully drawings, girl. You got talent!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunki śliczne :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rysunki :D
    Ja swoje walentynki chyba nie zaliczam do końca do udanych :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rysunki świetne :) Mój chłopak też potrafi rysować :) Kiedyś mnie rysował, teraz nie ma czasu :D Ale mam wszystkie jego rysunki. To świetna pamiątka :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rysunki i śliczna bransoletka :3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maffashion piękne włosy zrobiłas kurde ta szyja piękna oczy to cudo. Mnie osobiście sie mega podobają się rysunki twoje. Czekam na więcej :p
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to oddaj mi swoje włosy *.*

      Usuń
  12. Dziewczyno jestem pod wielkim wrażeniem O.o Masz talent i trzeba go jak najbardziej rozwijać. Normalnie cuda, a jak jeszcze ty mi piszesz, że jesteś samoukiem, to po prostu szczena do ziemi i gromkie brawa. Portret jest jak zdjęcie. Nie kojarzę kobiety, ale na pewno jest podobna. Nie wiem czemu, ale tak myślę, patrząc na szczegóły rysunku.

    Zastawiam się, czy Wiolka to nie twoja siostra, może bliźniaczka, czy ogólnie jakaś rodzina, bo jesteście bardzo podobne ;o Moja przyjaciółka też jak bierze telefon, to zaraz lecą tysiące selfie xD

    Ja tam osobiście lubię walentynki, mimo że nie mam nikogo. Spędzam ten czas z przyjaciółkami i jest fajnie, a potem jakieś komedie romantyczne i wg, jest miło ^^ Ja nie wiem, czego się ludzie czepiają. xd
    Bransoletka i kwiaty? Ooo jakie słodkie <3 Zazdroszczę <3 Piękny prezent <3

    Z chłopakiem dobrałaś się idealnie hahah xD W końcu macie wspólną pasję i temat do rozmowy. Chłopak też ma świetny talent. Czyżby to on był na rysunku? Woow nie wiem jak on wygląda, ale rysunek jest boski. Weź napisz mi, że i on nigdzie się nie uczy, a chyba wam obetnę ręce xd
    Gratulacje chłopaka i talentu. Zazdroszczę :*



    opowiadanie kasyczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stracimy ręce ^^ :D Dziękuję za świetny komentarz ^^

      Usuń
  13. śliczne rysunki! :)

    http://makelifeawsome.blogspot.com/2016/02/domowe-spa-recenzja-czekoladowej.html

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba się po raz setny powtórzę, niesamowite rysunki po raz kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Maffashion wyszła ci genialnie! pewnie piszę to po raz kolejny ale uwielbiam twoje rysunki!
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rysunki Maff i przystojniaka ;) Cudne twoje loki i urocza Wiola :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko śliczne! jak ja bym chciała mieć taki talent plastyczny ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bransoleta! Taka delikatna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejne świetne rysunki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie rysujesz. Widać że włożyłaś bardzo dużo pracy

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie rysujesz :) A Twój chłopak... no cóż, pasuje do Ciebie. :D

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie rysujesz, idealnie ją odwzorowałaś ! Wspólna obserwacja?

    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne rysunki :)
    Pytałaś o obserwację - jeśli chcesz, zacznij i daj znać u mnie, na pewno się odwdzięczę :3

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne z Was naturalne dziewczyny! Rysunki są naprawdę dobre!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne z Was naturalne dziewczyny! Rysunki są naprawdę dobre!

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ talent!! pięknie!
    śliczna bransoletka *.*
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    <a href="http://dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoł ale piękne szkice :* Ślicznie i podobieństwo widać w 100 % :*
    Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie rysujesz <3 zapraszam do mnie www.meaxer.blogspot.com obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tych rysunkach, są nieziemskie! Zgadzam się z twoją opinią co do walentynek - mam takie samo zdanie!
    By the way - też mam czasem takie "fazy" na selfie hahah

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne rysunki!! masz talent :) ja swoje walentynki tez zaliczam do udanych choć w tym roku były niespotykane ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne rysunki :))) masz wielki talent :)) obserwujemy ??
    http://smiling-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne rysunki, mega talent...
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie rysujesz i masz ładne kręciołki :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz wielki talent, jestem pod mega wrażeniem. Pozdrów Wiolę- Twoją koleżankę ode mnie, super selfiaki. Jeśli chodzi o Walentynki to ja raczej ich nie świętuję, bo nie mam z kim, ale za rok mam nadzieję, że to się zmieni ;) Wolne, samotne dziewczyny piszcie do mnie pod tym komentarzem :-D

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.