czwartek, 11 lutego 2016

Studniówka foto + fast and furious, ootd Letty :) + rysunek ;)

Hej :)

Dzisiaj podczas nauki na zaliczenia, naszła mnie myśl aby coś obejrzeć:) wyszło na to że po raz kolejny zaczęłam oglądać od pozątku serię "Szybkich i wściekłych" . Własnie o niej chce dzisiaj napisać . A konkretniej? o stylu ubierania się jednej z bohaterek, a mianowicie Letty ;)
Czyli jak się nie stroić a i tak świetnie wyglądać. Na luzie, wygodnie i do tego fajnie :)
Myslę, że większośc widziała tą serię. Ja muszę się przyznać że bardzo ją lubię i mogłabym oglądać w kółko  :) . Swietne auta, muzyka i efekty specjalne . Oglądaliście?



Mój ulubiony duet z serii :)
 a jaki jest Wasz ulubiony bohater?:)

 
___________________________________________________________________________________________

Jak wiadomo sesja trwa ;_; zostały mi już tylko dwa zaliczenia także jest już dobrze ;) w te dni zazwyczaj należy wyglądać elegancko i wgl. Ja natomiast nie przepadam za takim formalnym stylem,  także biały kołnierzyk myslę wystarczy. xD

Wrażeniami ze studniówki już się z Wami dzieliłam , jednak ostatnio dostałam zdjęcia i jestem z nich bardzo zadowolona ^^ ♥


 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

____________________________________________________________________________________
Tradycyjnie na koniec rysunek, nadal w tematyce religijnej :) i oczywiście pastelami suchymi. 
Przypominam o konkursie tutaj :)

 
Kto może proszę o klik :)

66 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek *,* Kocham ten film :)
    Obserwuję ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladacie. Tez lubie ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten film, cudownie wyglądałaś! :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Rysunek jest świetny, a co do filmu to go uwielbiam :) Powodzenia na egzaminach, ja mam już wszystkie za sobą i teraz troszkę odpoczywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuuu... jak ja kocham Twoje włosy <3!!!
    I jak zawsze świetny rysunek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I really like your pics. Fabulous!. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką tej serii, ale masz rację - auta mają świetne :D. Ślicznie wyglądałaś na studniówce. Zauważyłam, że masz podobną urodę do aktorki, która grała Letty. Czerwona sukienka kojarzy mi się z jej czerwoną kreacją z 7 części :D. Pozdrawiam i obserwuje xoxo

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś na studniówce ;)
    Ja niestety jeszcze nie dostałam zdjęć ze swojej studniówki i nadal z niecierpliwością czekam :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie lubię te filmy! Moi ulubieni bohaterowie pokrywają się z Twoimi :) Co do studniówki, to świetnie się prezentujecie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia ze studniówki, ślicznie wyglądałaś:)
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądałaś na studniówce ! Powodzenia na egzaminach ja już po sesji, ale czekam jeszcze na jeden wynik i sie stresuje ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałaś! Ja również nie przepadam za eleganckim stylem.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wyglądałaś!! <3 powodzenia na egz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam XD super rysunek, masz czas rysować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to zawsze znajdzie się czas :D

      Usuń
  16. Dawno, dawno oglądałam ten film. Ta aktorka jest nawet spoko. Polecam ci obejrzeć " Wyścig śmierci 2" i "Wyścig śmierci 3" Tam też jest fajna aktorka : Tanit Phoenix. Bardzo ładna. Powinna ci się spodobać. Fajnych aut też nie zabraknie ;)
    Pozdrawiam.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i fajnie wyglądałaś :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też ją lubię :)
    Pięknie! Bardzo mi sie podoba jak wyglądałaś na studniówce.
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sukienka :)


    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Stunning
    Following you F#286, Hope you follow back

    Keep in touch
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą serie filmów 😍 i potwierdzam ze są najlepsza para. Śliczna z was para na studniowce :D i rysunek mega ❤
    Zapraszam :) http://wlasna-bajka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, a do tego masz prześliczne włosy:) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  23. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądałaś cudnie na studniówce :)
    Zapraszam do mnie na walentynkowy post ;) może spodobają ci się zdjęcia lub stylizacja to zostaw po sobie ślad ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię tą parę! Ślicznie wyglądałaś na studnice! i śliczny obrazek!
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądałaś na studniówce!!

    Zapraszam Organiazacja lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Fast and furious <3
    Ślicznie wyglądałaś na studniówce :) Genialne włosy :D

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałaś:* A rysunek bardzo ładny :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny rysunek! Nie oglądałam żadnej części "Szybkich i wściekłych" ale dzisiaj na pewno się do tego zabiorę! :*

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia ze studniówki i bardzo ładny rysunek ;)

    Zapraszam na post walentynkowy :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/2016/02/walentynkowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tą serię :) Letty i Dom to również moja ulubiona para.
    Ślicznie wyglądałaś :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Rysunek boski ♥
    zapraszam na mojego bloga :3 http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądałaś :) A rysunek jest świetny :*

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ten film ;)
    Świetny kolor sukienki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochamy filmy z tej serii!
    I czekamy na ósmą część :)

    Dziękujemu za komentarz u nas i leci obserwacja ;)
    Pozdawiamy serdecznie!

    Nasz blog,KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia i sukienka! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna jestes i supi blog:) obserwuję :DD

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądałaś na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo Van kocham go hahaha <3

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny rysunek i ładne studniówkowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful! This is such a well written post.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Świetny rysunek :)

    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądacie! Przepiękny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny rysunek :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądałaś kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie wyglądałaś na studniówce :) Nigdy nie oglądałam tej serii, ze względu na to, że nie interesują mnie takie filmy. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale ładnie :) Za czasów mojej studniówki obowiązkowo długie suknie były :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne te zdjęcia ze studniówki bardzo mi się podobają , a rysunek przecudny do tego suchymi pastelami, uwielbiam rysować suchymi pastelami bo o daje nieziemskie efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, bardzo nam miło, że odwiedziłaś naszego bloga i skomentowałaś powitalny post!:) Serdecznie zapraszamy na nowy post, który w całości napisała jedna z nas - Jola, mamy nadzieję, że Ci się spodoba :* www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia! RYSUNEK IDEALNY! Pozdrawiam xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/keep-smiling.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej !
    Nominowałam Cię do Liebster Avard. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu.
    rebelliousmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ładna studniówkowa stylizacja, a Szybkich i wściekłych UWIELBIAM <3
    zapraszam do mnie:
    zakamarki-szafiarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja nie wiem co wszyscy mają do tych Szybkich i Wściekłych :/ Próbowałam obejrzeć 1 cz i skończyłam w połowie, bo jakoś mnie to nie wciągnęło ;/
    Co do bohaterki, to zgadzam się z tobą. Nie trzeba się stroić, żeby wyglądać dobrze i ta bohaterka to pokazuje :D

    Powodzenia na sesji i też myślę, że kołnierzyk wystarczy, ale osobiście wolę się stroić i wg te spódniczki, koszule itd ^^

    Wooow widziałam rysunek chłopaka i on serio jest podobny, a nawet bardzo! :O Cóż za talent!

    Podziwiam cię za pastele. Umiesz rysować i ołówkiem, i pastelą, ale jeśli mam być szczera, to robiłaś lepsze rysunki ;D


    opowiadanie kasyczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię oglądać studniówkowe zdjęcia :) Chociaż ja ze swoich byłam średnio zadowolona. Rysunek jest piękny, masz prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.