piątek, 5 lutego 2016

Wholesalebuying Wishlist + konkurs :) wygraj portret na życzenie + rysunek = mix

Hejka ;)
Ostatnio dostałam kolejną propozycję współpracy :) Tym razem od  ♥Wholesalebuying .Mało słyszałam o tym sklepie i troche szkoda by było rezygnować bez spróbowania jak to się wszystko potoczy prawda ?:)
Sama lubie oglądać takie listy u innych, bo zawsze można coś ciekawego wypatrzeć :)

Dla Weroniki (mojej małej siostry ) wybrałam taką pomysłową koszulkę tylko, że czerwoną . Sama taką posiadam haha . Ale już zapomniałam skąd ją wzięłam . A tą zamówiłam bo myślę, że później wyjdą z nią fajne i ciekawe zdjęcia :)






  ____________________________________________________________________________________
Pomyślałam jednak, że sama wishlista to jednak za mało . Post powinien być postem, dlatego nie zabraknie zdjęć jak i rysunku ;) Pomyślałam również, że skoro mi tak pomagacie to trzeba zrobić kolejny konkurs jak w tytule:) Ostatni wygrała Daria i powiedziała, że portret się podobba i powiesi go sobie na ścianie *_* aww
Bardzo milo usłyszeć takie słowa ^^



____________________________________________________________________________________
Chciałabym Wam pokazać rysunek równiez wykonany pastelami suchymi i równiez w tematyce religijnej ;)
Tymi kredkami można osiągnąć świetne efekty :) ostatnio dostałam sporo pytań czy gdzieś się szkole czy uczę. No i odpowiedz brzmi: nie, jestem samoukiem, jedynie w domu gdy mam czas to sobie rysuję :)

________________________________________________________________________________
UWAGA KONKURS 
- wygraj portret na życzenie, wysyłka tylko na terenie Polski.
-wylosuję jedną osobę która spełni wymagania.

Zasady :
Wystarczy napisać, że bierzesz udział, być publicznym obserwatorem bloga i poklikać w te oto linki
( tylko szczere kliki się liczą,   )
CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK CLICK

Wiem że troche klikania jest ale za to nie ma innych zasad :)
Obserwacja i kliknięcia to tyle :)
Konkurs trwa od 05.02.2016 do 05.03.2016

60 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Sama mam ta bluze z napisem diffrent i nosi sie rewelacyjnie. Cieplusia i milusia!
    Przeklikane wszystko! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnie bluza to cudo po prostu

    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. rysunek wow! kliki poszły , zapraszam do mnie też mam liste- oszalalam haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo jak ładnie rysujesz.
    To ja się zgłaszam do konkursu.
    Obserwuje,poklikane.
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja tez bym sie zglosila ale konta nie mam jednak poklikalam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się ta bluza z napisem Different ;3
    Już poklikane. Zgłaszam się do konkursu ;3
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolorowa bluza. Sero fajna. Sukienka też ciekawa *-* Dzisiaj się nie rozpiszę niestety, bo troszkę nie mam o czym xD Spoko zdjęcia i wezmę udział w tym konkursie. Poklikałam kilka razy w każdy link. Dla mnie chwila, dla ciebie kasa ;D Nie ma sprawy. To wrzucaj mój los do tego kapelusza. A i fajny rysunek. Myślałaś kiedyś o ASP? Hmm jak teraz tak myślę, to można myśleć, ale ja bym nie brała tego jako szkoła na przyszłość, bo wyżyć przecież też trzeba. Też o tym myślałam, ale każdy mnie od tego pomysłu odsuwał i wybrałam prawo hahah. Masz ode mnie brawa za twój samouczony talent i pamiętaj, że talenty trzeba rozwijać. Znajdź sobie jakieś zajęcia dodatkowe z plastyki. Możesz się czegoś dodatkowo nauczyć, a nic nie stracisz. Fajne zajęcie jak to lubisz :)

    Zapraszam do siebie na konkurs. Do wygrania ciekawe nagrody i promocja bloga. KLIK

    Opowiadanie kasyczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czekkam na Twoje komentarze ^^ :D dokładnie również nie biore tego jako opcję na przyszłość, bo wyżyć by było cieżko :D

      Usuń
  8. Ta trójkolorowa bluza mi się bardzo podoba :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy! Oczywiście poklikałam we wszystkie linki! :)
    Biorę udział w konkursie ;)
    Ślicznie rysujesz! Dziękuje za poklikanie u mnie!

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, oczywiście poklikałam. Przecież trzeba sobie pomagać :) :P Pozdrawiam :*
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział, obserwuję i WSZYSTKO poklikałam :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem niezły ten rysunek :) Suche pastele rzeczywiście są świetne... pamiętam, jak byłam mała i moja mama zawsze kazala mi olejnych uzywać, bo suchymi brodziłam dosłownie wszystko, a ja na siłę chciałam tego, co zakazane XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rysunek *-* Ja też lubię oglądać Wishlist'y zawsze coś ciekawego się znajdzie :)
    Oczywiście biorę udział w konkursie i przy okazji dziękuję za pomoc u mnie.
    $4.10 <-- bluza; $6.25 <-- sukienka $5.11 <-- bluza $351 <-- bluza 2.17 <-- koszulka $11.30 <-- spodnie $6.52 <-- sukienka $4.40
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, poklikałam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę udział
    po klikane
    4.10
    6.25
    5.11
    3.51
    2.17

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje i poklikane we wszystko :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny rysunek. :)

    Dziękuję ślicznie za komentarz i zapraszam do siebie częściej!
    xoxo,
    K.

    http://borko-yo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post poklikałam
    Obserwujemy ? jezeli masz ochotę napisz u mnie na blogu :)
    Paulinandmee.blogspot.com milo mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza koszulka jest bardzo ciekawa, poklikane :3, nie słyszałam o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  21. I like how you put this wishlist together- Homies jumper looks really cool :) xx Maja
    ♥ http://majasmuffin.blogspot.si/

    OdpowiedzUsuń
  22. I really like the first one funny t-shirt
    Have a good week end
    xoxo
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknęłam w 5 linków! Życzę udanej współpracy! Pozdrawiam :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział. Tego konkursu nie mogę przegapić. Tak pięknie rysujesz, że chciałabym taki portrecik Twojego wykonania :) Zawsze uczciwie pomagam i klikam w tego typu postach. Tym razem zrobię to dodatkowo z wielką przyjemnością :) Poklikane kochana :* Obserwuję już od bardzo dawna, ostatnio również na Instagramie :) W końcu doczekałam się swojego profilu, chociaż nadal brak dobrego telefonu, ale jakoś sobie daje radę z pomocą znajomych i komputera :) Sukieneczka z 4 zdjęcia jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam :) Świetnie rysujesz :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy, oczywiście poklikałam :) Zazdroszczę talentu, świetnie rysujesz :*
    Może obs za obs? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane ;) świetnie wyglądacie, a rysunek to WOW, aż brakuje tchu ;) Biorę udział Pozdrawiam Andrzej ;) PS to zaszczyt być jedynym facetem,który jest Twoim fanem.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny rysunek!

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka jest przepiękna, bardzo mi się podoba. rysunek też super ci wyszedł. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczy super!
    Biorę udział w konkursie :)
    Poklikane:)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne rzeczy. :D Poklikałam. :D
    Zdjęcia też cudowne i ten rysunek masz duży talent. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikałam, powodzenia we współpracy :)
    Świetny rysunek!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny rysunek! Najładniejsza pierwsza bluzka.
    toowildperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny post :) pytałaś o wspolna obserwacje ja już obserwuje i licze na rewanz
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny obrazek. ♥ Ty tak ślicznie rysujesz ☺☻

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne rzeczy :) już obserwuję i zapraszam :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział!
    Poklikałam i obserwuję bloga
    Ceny: 4.10 , 5.11 , 3.51 , 2.17 , 11.30 , 6.52 , 4.40 :)
    zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział, Ty to masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. poklikane :)
    wow! mega talent! zazdroszczę :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. taki talent mieć *.* wspaniały rysunek Jezusa <3

    obserwuję i zapraszam do tego samego :*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane! Świetna bluza, zakochałam się w niej <3 Piękny rysunek.

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  42. great post!
    Follow for follow on GFC and G+?
    Please let me know in my blog
    http://stargazershia.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Warunki spełnione! :) Marzę o takim portrecie a widząc Twój talent, zapragnęłam go jeszcze bardziej! Chciałabym podarować ten portret mojemu tacie na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello dear! Your blog is fantastic!

    Maybe we could follow each other? If you'd like it please follow me on the both of my blogs :

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/forget-past.html
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/how-to-be-morning-person-collab-with.html

    And let me know in the comments of my newest posts so I can follow you back!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne rzeczy :* bardzo pomysłowe posty :))) blog fantastyczny
    obserwujemy ?? <3 :))
    http://smiling-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne zdjęcia, a rysunek mega! :)
    zapraszam do mnie
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja już wcześniej poklikałam. Super ciuszki wybrałaś!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Warunki spełnione:)
    Fajna ta wishlist :)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Biorę udział :)
    2.Poklikałam.
    3. Obserwuję <3

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. poklikałam, powodzenia wszystkim!

    4,1
    ---
    5,11
    3,51
    2,17
    ---
    11,3
    ---
    6,52
    4,4
    obserwuję jako Ajina


    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne rzeczy :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    littleblackandwhite96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post :)
    Obserwuje :)
    luuvvv13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. też chcę wziąć udział :) piękne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to dodaj mnie do obserwatorow w pasku bocznym ;) i powchodzic w linki trzeba i tyle ;)

      Usuń
  54. Jeju, rysunek jest cudowny! Zazdroszczę talentu *.*
    Świetne rzeczy, uczciwie poklikałam, ale nie biorę udziału w konkursie ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku .. Troszę za późno hah
    A szkoda bo talent masz niesamowity
    My Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.