czwartek, 18 lutego 2016

wishlist banggood and The Duff czyli co polecam na nudne wieczory :)

hej

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka fajnych rzeczy ze sklepu Banggod. Sama miałam problem z wyborem bo w sumie wszystko jest tam fajne :) Najbardziej podobaja mi się te siwe spodnie, sama mam podobne i wiem że się fajnie układają :) Dresowe zestawy też fajnie wyglądają i mam nadzieje, że są wygodne :)









 ____________________________________________________________________________________ 
 Wiecie co ? wczoraj siostra namówiła mnie na pewną komedię. 
Początkowo nie byłam przekonana. Jednak w trakcie seansu złapałam się na tym, że dosłownie padam ze śmiechu :) Jeżeli wieczorkiem najdzie Was ochota na obejrzenie jakiegoś lekkiego i zabawnego filmu to jak najbardziej polecam :    "the duff ta brzydka i gruba"



Jest to typowo młodzieżowy film z wątkiem miłosnym :) Nie zamierzam pisać recenzji ani nic, bo z własnego doświadczenia wiem że nie zawsze mamy ochotę ją czytać :) Powiem tylko, że aktorzy fajnie dobrani, teksty śmieszne czasami lekko głupowate xd ale pośmiać się można. Jedynie na zalukaj kiepski lektor a na cda napisy :)

Flim przewidywalny, już na początku wiadomo jak się skończy :) 

Może krotko o co w nim chodzi?  Więc głowna bohaterka dowiaduję się od swojego wkurzającego sąsiada( to ten typek na zdjęciach) że jes duffem czyli tą gorszą i brzydszą od swoich dwóch przyjaciółek . Postanawia to zmienić wiec zawiera pakt właśnie z tym wkurzającym znajomym xD cóż z tego wychodzi ?
Zachęcam do obejrzenia :)

____________________________________________________________________________________

Bardzo proszę o poklikanie w linki :) z chęcią się odwdzięczę :)






38 komentarzy:

  1. Poklikałam :D
    MI najbardziej podoba się ta sukienka

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam film aktor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy wybrałaś ;)
    Nie oglądałam tego filmu, ale może się skuszę i obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane ;) Oglądałam ten film i rzeczywiście bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam: 50,66 zl, 60,32 zl, 39,79 zl, 116,65 zl, 79,99 zl

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria



    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta druga sukienka. Lubię ten film. ;D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ciuszki choć najbardziej podoba mi się ta sukienka w kwiatuszki ^_^ Poklikałam ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś śliczne rzeczy, poklikałam w linki :)
    Również polecam ten film, jest bardzo fajny, taki typowy dla młodzieży :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam ten film dwa dni temu :D Jest na prawdę świetny :D Poklikane ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane :) Świetne rzeczy wybrałaś :) Film The Duff zaczynałam oglądać chyba juz 3 razy i zawsze coś mi przeszkadzało więc czas to zmienić!
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy najbardziej podoba mi się druga sukienka i dres
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podoba mi się druga sukienka ;)
    Oglądałam The duff i polecam ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś żadna z rzeczy nie przypadła mi szczególnie do gustu, ale poszperałam nieco po stronce i faktycznie mają przynajmniej kilkanaście rzeczy wartych uwagi! Oczywiście linki poklikałam. Nie oglądałam filmu, ale może kiedyś zobaczę skoro taki luźny jest.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane:) Zapraszam do nas, na nowy post na temat zdjęć: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten szary zestaw dresowy <3 oczywiście poklikałam ;)
    http://rebelliousmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga sukienka najlepsza ;)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy wybrałaś :)
    Zapraszamy do nas:fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane, świetne ciuszki w moim stylu:)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia :) Film oglądałam. Ja osobiście polecam komedię z 2015 roku "Agentka" :) Przy tym również jest mega dużo śmiechu :D Poklikane, czy mogłabyś poklikać u mnie pod tym linkiem? :) To jest pierwsza taka moja prośba :D Wczoraj dowiedziałam się, że źle oznaczyłam linki, ale teraz jest już ok i bardzo mi na tym zależy :D
    http://mis-marli.blogspot.com/2016/02/moje-zamowienie-z-dresslink.html?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy ze sklepu wybrałaś :) mega mi się spódniczka podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Film świetny ogladalam i bardzo mi sie podobal :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam ten film i jest mega :D
    Poklikałam :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczy są super, poklikane! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowita jest ta druga sukienka;]
    Poklikałam :**
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam w parę ;)
    Film oglądałam i bardzo mi się podobał <3

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne dresy, poklikałam :)
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest śliczna ! Pozdrawiam i zapraszam na :
    invisible-hybrid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rzeczy wybrałaś , poklikalam :)
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oglądałam DUFF super film :D Typowo młodzieżowy ale fajny. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku ile postów! O.O To więc ja tak na szybko, bo chce zobaczyć co tam masz w pozostałych i być na bieżąco :*

    No więc filmu nie oglądałam, a jestem maniakiem filmowym, więc teraz nie mam co oglądać :( Dzięki za tytuł i krótki opis. Na pewno obejrzę i wierze ci na słowo, że jest taki śmieszny. Mam nadzieję, że się nie zawiodę!

    Widzę, że nowa stylówka. Przechodzisz na dres? xD Spoko rzeczy i poklikałam ci w linki :*

    No to ja lecę dalej! :*


    opowiadanie kasyczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku ile postów! O.O To więc ja tak na szybko, bo chce zobaczyć co tam masz w pozostałych i być na bieżąco :*

    No więc filmu nie oglądałam, a jestem maniakiem filmowym, więc teraz nie mam co oglądać :( Dzięki za tytuł i krótki opis. Na pewno obejrzę i wierze ci na słowo, że jest taki śmieszny. Mam nadzieję, że się nie zawiodę!

    Widzę, że nowa stylówka. Przechodzisz na dres? xD Spoko rzeczy i poklikałam ci w linki :*

    No to ja lecę dalej! :*


    opowiadanie kasyczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.