poniedziałek, 1 lutego 2016

Wypad do Krasnobrodu + rysunek :)

Hej :)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam prace zupełnie inną niż dotychczas :) Pierwsze zdjęcie szkic, a drugie gotowy obraz. ( zajął trochę dużo miejsca i trzeba było dokleić kartkę. Zawsze im więcej miejsca tym większy rysunek wychodzi xd) jednak po wykończeniu pastelami suchymi wszystko się ładnie pokryło :)
Bardzo lubię te kredki ponieważ można je bardzo dobrze ze sobą łączyć :)



                                                                                                                                                                 

Dzisiaj post będzie krótszy niż zwykle ponieważ w tym tygodniu mam sesje i cięzkie zaliczenie i muszę się uczyć. A jak wiadomo podczas nauki to nawet ściany są ciekawe xD I oczywiście wypada poodwiedzać wasze blogi :) Obecnie czekam na dwie przesyłki i strasznie mnie ciekawi jak rzeczy które zamówiłam będą wyglądały w realu :)
 No nic łapcie kilka zdjęć z wypadu do Krasnobrodu, musze przyznać że mają tam świetne lody *_* (tak wiem że jest zima :) )

                                                                                                                                                            
Ktoś z was był w Krasnobrodzie? 
Tradycyjnie zapraszam na fejsa i instagrama :)

55 komentarzy:

  1. Wow swietny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Mega pozytywne :)
    Rysunek fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek, świetne masz te zdjęcia z siostrą ;)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rysunek, naprawdę masz talent!
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Krasnobród koło Zamościa? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rysunek! Lody zimą, lody latem, lody zawsze <3 XD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny rysunek, ja osobiście wolę pastele olejne. Próbowałaś nimi kiedyś? :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny rysunek! *__* I masz piękny uśmiech ^^ :)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam... :) Zawsze nie mogę się nadziwić jak można tak pięknie użyć pasteli, ładnie opanowałam szkic (czas przeszły, bo to stare dzieje :D) ale w życiu nie umiałam posługiwać się pastelami! Ładnie wyszło!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie umiałam malować rysunków ;_;
    Nie byłam jeszcze w Krasnobrodzie, ale chciałabym tam pojechać ;3
    Świetne zdjęcia.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde no to dziewczyno masz talent, rysuj dalej jak najwięcej :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jak pięknie ! Oj ja też mam sesje i to wyjątkowo ciężką :)
    Mogłabym prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście o TU? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły rysunek :)
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ej ten rysunek boski!! jak to tak można tymi kredkami, że tak pięknie wychodzi ;) zazdroszczę!
    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obraz :O. Ja nie byłam w Krasnobrodzie. Fajne zdjęcia :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku obraz jak najbardziej mnie zaskoczył! Jest mega. Prawdziwe arcydzieło! <3 Piękne zdjęcia. Ja zimą też lubię jeść lody haha :) Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny rysunek! ;)
    obserwujemy! :)
    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny rysunek, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne selfie- takie rodzinne ;), nie ma to jak lody w lutym :-D. rysunek fantastyczny, masz talent dziewczyno. Studiujesz może coś związanego z pasją? . Widzę, że jesteś fanką New York City ;) NBA czy MLS?

    OdpowiedzUsuń
  20. Obraz robi wrażenie :D
    A ja w Krasnobrodzie jestem dość często, bo to moje niedalekie okolice ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. woo! rysunek - czad!
    http://diagnosis.pl/produkty/nawilzajacy-krem-do-rak/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten rysunek jest świetny! Zazdrościmy talentu :*
    Obserwujemy i liczymy na rewanż ;)
    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Krasnobród to gdzieś koło Nowosybirska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah co?:D Krasnobród jest w Polsce :)

      Usuń
    2. Trzeba się tam wybrać, a gdzie konkretnie leży i ta miejscowość to nie przypadkiem Krasnobrut. Byłem pewny, że to w Rosji, bo od słów krasnyj i brut, ale skoro tam byłaś to pewnie wiesz lepiej. Pozdrawiam Piotrek Rozumny

      Usuń
  24. Ale pięknie rysujesz, matko! *.* Sam szkic, szczerze mówiąc, nie zrobił na mnie wrażenia, ale gotowy rysunek jest naprawdę świetny! /K
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny rysunek *.*
    Ja już po egzaminach na szczescie i od dziś wolne :)
    Powodzenia abyś wszystko pozaliczala :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne zdjęcia :)
    Obserwuję,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale u mnie znajdziesz wszystko, co my kobietki kochamy ;)
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny rysunek:-)
    W takim razie życzę powodzenia na egzaminie:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny rysunek, dodatkowo fajnie, że o tematyce religijnej!
    Obserwuję!

    nowy post: szkolne porady

    OdpowiedzUsuń
  29. Uśmiałam się na tym poście, świetny jest. Nigdy tam nie byłam jeszcze :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. łał kolejny śliczny rysunek

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  31. masz piękne rysunki! cudowna ręka :)

    http://siostryzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pytanie :D
    uczysz się gdzieś rysunku?
    dużo rysujesz(malujesz/cokolwiek)?
    Siedzę trochę w takim towarzystwie i tematach,
    więc się ciekawię, bo masz potencjał bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdzie się nie uczę rysunku :)
      sama sb w domu w wolnym czasie maluje rysuje itp :)

      Usuń
    2. A planujesz coś typu ASP? :D Czy tylko jako hobby? :)

      Usuń
    3. Raczej tylko jako hobby :)

      Usuń
  33. świetny rysunek ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie że wycieczka się udała!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super praca! Sama kocham rysować, więc strasznie się cieszę, że trafiłam na bloga, gdzie mogę znaleźć takie cudeńka! :D
    +OBSERWUJE
    http://ksiazkaikot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny rysunek :o
    ale jakie śliczne włosyyyy!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post i zdjęcia :)
    Uwielbiam twoje prace!!
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia ;)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne zdjęcia i post pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.