wtorek, 29 marca 2016

Akcja odbierz gadżety i ootd czy spodnie same mogą się tak rozciągnąć ?xD:)

Hej

Kilka tygodni temu powstała ciekawa inicjatywa społeczna polegająca na rozdawaniu gadżetów  szkolnych dla dzieciaków.  Inicjatorem akcji jest Mateusz Pawłowski, uczeń klasy IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie.
Mateusz Ma 19 lat i jest osobą niewidomą. Zorganizował on już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości", a  drógi w 2014 roku pt. "Kreatywne dziecko". W każdym konkursie wzięło udział ponad 700 osób.
Do oddania są gadżety do szkoły takie jak linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz  zakładki do książek. Możliwa wysyłka.

Zainteresowanych prosimy o kontakt tel. 505904182 lub na stronę akcji na Facebooku: www.facebook.com/darmowe.gadzety.szkolne  . Liczba gadżetów ograniczona! :)

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału :)


Dziękuje wszystkim za życzenia świąteczne ^^ przez te dni nie miałam czasu przejrzeć Waszych blogów ale zaraz to nadrobię .:) Czy możliwe aby jeansy się aż tak rozciągnęły z leżenia ?xD kiedyś te spodnie były obcisłe typowe rurki, aż pewnego dnia wyciągam je z szafy i wtf?? ktoś podmienił mi spodnie?. 
Strasznie mi ich szkoda, bo je lubiłam, (i w nich sobie nie pochodziłam) a teraz wyglądają jak ee.. boyfriendy? xD







 Jeśli ktoś może prosze o klik :D
 TU TU 

19 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i fajny pomysł z tą akcją :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta akcja. A co do spodni - wyglądają super mimo tego, że jak napisałaś - rozciągnęły się od leżenia. Hahaha. Xd Czy to w ogóle jest możliwe? Bardzo ładna stylizacja, jak zwykle zresztą. :)
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są super i myślę, że wyczarujesz z nimi w roli głównej wiele stylizacji ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ! smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zastanawiam się nad wzięciem udziału w tej akcji :) Bardzo ładna stylizacja!
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa akcja :)
    Ciekawe kto podmienił Ci spodnie :D A może schudłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie ;d nie zmienia mi sie waga wgl ;d

      Usuń
  6. I tak fajnie te spodnie wyglądają, a może wyprałaś je i już nie pamiętasz i po prostu się rozciągnęły? :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie pralam chyba, bo malo w nich chodzilam w sumie ;) ale moze pamiec krotka ;d

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa akcja :) A co do spodni może schudłaś :D
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look, to ciekawe z tymi spodniami :P klikniete.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look, buty i spodnie piękne
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo kurczę, to rzeczywiście z rurerk na boyfriendy hehehe ale teraz za to masz super portaski- mi bardzo się podobają, uwiebiam takie luźne i nonszalancko noszone <3
    swietnie wygladasz ! :)

    4.01$, 57,34 zl

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie nadal są fajne ;), to tak jakbyś kupiła sobie nowe :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem ja kwyglądały wczesniej, ale teraz te spodnie wyglądają naprawdę super !
    zapraszam do mnie,
    może wspólna obserwacja ?
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna stylówka, szczególnie czerwona koszulka :)
    Zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/2016/03/wiosenna-moda.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zrobiłam wpis dotyczący tej akcji ;)
    Stylizacja jest świetna, wygląda bardzo ładnie. Powiedziałabym nawet, że to jeansy dodają jej całego uroku.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Boyfriendy też fajne :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.