środa, 2 marca 2016

DRESSLINK WISHLIST + pisanki ozdoba wielkanocnego stołu i rysunek

Hej :)

Dzisiaj mam dla Was wishlistę z Dresslink. Wybrałam trzy rzeczy, które po długich poszukiwaniach wreszcie wpadły mi w oko. Początkowo chciałam zamówić bluzę jednak zobaczyłam jej zdjęcie w realu i opis klientów więc zrezygnowałam. Dlatego jeżeli planujecie coś zamawiać sprawdzajcie wrażenia innych :) Nieźle bym się zdziwiła myślę. Jednak o tych rzeczach ludzie się wypowiadali pozytywnie także chciałabym się przekonać na własnej skórze jak będą wyglądały.
Miałyście do czynienia z tym sklepem?:) jak odczucia?
♥$0.01 Items:  
♥Free Shipping Items:  




Bardzo lubię oglądać sukienki dlatego pomyślałam, że do każdej takiej listy będę dodawała kilka sukienek na jakąś ważną okazję typu wesele, studniówka itp . Może kiedyś ktoś się zainspiruję :)
________________________________________________________________________________

Naturalnie na koniec dodaje kolejne pisanki (które mogą być doskonałą ozdobą w wielkanocnym koszyku bądź na stole ) i pracę pastelami suchymi . Myślę jednak, że czas odmienić trochę moje rysunki, więc następnym razem postaram się wykonać koleją na jakiś zupełnie inny temat ;) 






Ważne !!
Dzisiaj zależy mi tylko na klikach w te linki niżej. Nie będę nalegać abyście klikali wszystko, rozumiem, że czasami się nie chce :) Dlatego jeśli ktoś może to bardzo proszę o wejście w te linki :


Z góry dziękuję i z chęcią się odwdzięczę .

61 komentarzy:

  1. Ja poklikalam wszystko ;)
    Pisanki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknięte! :) odezwała się Elena? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne sukieneczki ;) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane wszystkie :)
    Ta bluzka szara z rękawami w kratę bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknęłam we wszystko, świetna ta jasnozielona sukienka :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane :) pięknie rysujesz;* urzekła mnie ta miętowa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka i bluzka są świetne! Poklikane i jak zawsze świetne prace :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

      Usuń
  9. ja nie miałam styczności z tą firmą ale proponują mi współprace ale na razie nie wiem jeszcze ;)
    po klikane
    3.79
    5.63
    2.33
    8.29
    7.39
    3.62
    9.89
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. poklikałam, fajnie rzeczy wybrałaś! ;)
    Ta pisanka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy *.* Poklikałam ^^ Kolejny wspaniały rysunek *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :) świetne rzeczy :) Pisanka rewelacja :) Prawdziwy talent. Pielęgnuj go i rozwijaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę kupować normalnie w sklepie ;) poklikane. Pisanki genialne.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jakie piękne pisanki:) jestem pod wrażeniem:)
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 3.79$
    5.63$
    2.33$
    8.29$
    7.39$
    3.62$
    9.89$
    Poklikane tak jak prosiłaś!:) zapraszam do mnie i pozdrawiam;)
    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy ;) Bluza na drugim zdjęciu mega mi się podoba.
    Bardzo lubię tego typu pisanki, ale nigdy mi nie wychodzą.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Współpracuje z firmą Dresslink , trzeba uważne przeglądac oferty bo mozna się nadziać na bubel , do mnie przyszły bardzo ładne rzeczy i jestem mega z nich zadowolona ;)
    fajne rzeczy wybrałas , poklikałam
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam przez przypadek usunal mi sie ten komentarz ;/

      Usuń
  19. Nie mam pojęcia jak skrobiesz te rysunki na jajkach. Świetne! Poklikałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, super rzeczy powybierałas! Świwtny post!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie zamawiam już nigdy nic z hong-kongu.. Porażka jednym słowem xD
    poklikane i pozdrawiam a pisanki WOW masz mega talent *-*
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moge sie dowiedziec czegos wiecej na ten temat ?;d

      Usuń
    2. Moja siostra razem z moją mamą zamówiły sobie płaszczyki ale to było chyba z allegro. Były z Hong-Kongu no i na zdjęciach wszystko super na tych dziewczynach wyglądały a jak już przyszły (rozmiar miał być uniwersalny o ile się nie mylę) to obydwie się załamały. Na moją mamę był niby dobry ale po ubraniu podniosła ręce do góry i pękła poszewka w środku (chodzi mi o ten materiał xd) na moją siostrę był trochę za duży i wgl wykonany z dziwnego materiału. A dobrze się złożyło bo miałam zamawiać taką fajną bluzę z tej samej firmy co te płaszczyki ale się wstrzymałam i dobrze zrobiłam bo pewnie nie byłabym zadowolona ;P

      Usuń
    3. Oczywiście nie musi tak być z wszystkimi rzeczami ale wolę zastanowić się z milion razy niż zamówić coś co potem będzie leżało na dnie szafy z powodu jakości czy np. nieodpowiedniego rozmiaru :D

      Usuń
    4. Dokladnie warto sie zastanowic sama prawie zamowilabym bluze ktora w realu wyglada koszmarnie na szczescie zobaczylam zdjecie na stronce ;d

      Usuń
  22. Świetna jest ta miętowa sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna pisanka :D
    Cudna ta miętowa sukienka *-* oczywiście poklikane :)
    Co do firmy to trzeba bardzo uważać przy zamówieniu, bo niektóre rzeczy są jak to się mówi 'chińskie' :/

    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane :) Miętowa sukienka najśliczniejsza :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna pisanka :D
    Cudna ta miętowa sukienka *-* oczywiście poklikane :)
    Co do firmy to trzeba bardzo uważać przy zamówieniu, bo niektóre rzeczy są jak to się mówi 'chińskie' :/

    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne są te sukienki, klik
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście, są nowe linki

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely wishlist!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycające te pisanki, prawdziwe dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne sukienki :) Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy a sukienka podoba mi się najbardziej :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I love it!! Have a nice weekend doll!!

    Use my coupon ➡marymaria⬅
    You will get 20% off on any of ASOS products!! ♥

    •♥• Mary María Style •♥•

    OdpowiedzUsuń
  33. Kliknęłam we wszystkie! (te na dole) :) A ta ostatnia sukienka,cudowna *.*

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikałam w linki :) Pisanki są świetne.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyszły Ci te pisanki!
    Dużo osób współpracuje z Dresslink i z tego, co widziałam to problemem jest to, że nie zawsze rzecz wygląda tak jak na zdjęciu.
    Poklikałam i życzę powodzenia!

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta bluza z rękawami w kratkę i miętowa sukienka są super *.*
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne ciuchy :D Miętowa sukienka jest cudna ♥

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wybralas bardzo fajne rzeczy, szczegolnie podoba mi sie ta szara bluza;)
    pozdrawiam i zapraszam http://justbasicstyle.blogspot.com/
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja zacznę;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Miętowa sukienka jest świetna<3
    Może wspólna obserwacja? Ja obserwuję i czekam na odpowiedź u mnie <3

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ładna sukienka oczywiście poklikałam :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikałam, gratuluję współpracy *.*
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne rzeczy wybrałaś :)Super pisanki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy wybrałaś! :) Poklikałam Ci w linki.Ja ostatnio też robiłam taką wishlistę więc jak masz ochotę to zapraszam na swojego bloga :)Zostawiam obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Pisanka piękna!
    Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z tego sklepu jeszcze nie zamawiałam. A co do pisanek i rysunku GENIALNE! :)
    Zapraszam
    WET-STREETS

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.