poniedziałek, 21 marca 2016

Jak zareklamować bloga? jak zdobyć czytelników? i gdzie? .. NOWY PROJEKT

Hej;)
Zachęcam do dokładnego zapoznania się z regulaminem :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym pomysłem (nie mam pojęcia czy wypali, może z czasem. To zależy od Was ) 
Wiele osób zakładając bloga zastanawia się gdzie go ogłosić? jak się zareklamować? jak zdobyć więcej obserwatorów, skąd wziąć czytelników? . Sama długo nad tym myślałam i nie miałam pomysłu jak to zrobić.
Postanowiłam przekształcić swój fanpage na stronkę, na której będę promować Wasze blogi. 
(oczywiście będę potrzebowała Waszej pomocy, bo przecież aby to miało sens trzeba więcej polubień żeby do większego grona dotarła reklama. Ale to się rozkręci z czasem myślę.)
Dlatego ustaliłam pewne zasady (Które pomogą nam znaleźć ciekawe blogi jak i reklamować swoje. )

Aby dostać się na stronkę na facebooku (w sensie reklama waszego bloga ) należy: 

1. polubić stronkę 

2. napisać w poście na swoim blogu notkę reklamującą stronkę
( ten punkt pomoże nam zwiększyć grono odbiorców, wiadomo im więcej polubień tym więcej osób zobaczy Waszą reklamę)
3. wysłać link notki do nas na facebooku lub na email. (a my zareklamujemy Twój blog:) )

Możecie korzystać z reklamy raz na dwa tyg. Zapraszamy, (im większy ruch na stronie tym więcej osób zobaczy Waszą reklamę, a ja poznam nowe ciekawe blogi )
A więc zapraszam do brania udziału  TUTAJ 

Mam nadzieje, że z czasem pomoże to wielu początkującym bloggerom :) A jeżeli ktoś ma jakiś dodatkowy pomysł na ten temat chętnie go wysłuchamy :)
 Czekam na pierwsze zgłoszenia ^^ mam nadzieję, że będą ^^
________________________________________________________________________________
Ah te teksty na zeszytach ^^

Emotikon smile

33 komentarze:

  1. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest dobry pomysl ja juz lubie stronke i czekam az zobacze nowe blogi, bo lubie je czytac. Moze kiedys sama zaloze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh to świetny pomysł! Myślę że wypali :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą reklamą , jutro się w to pobawię bo dziś jeszcze muszę pójść na zdjęcia :)
    Zapraszam cię do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadłaś na naprawdę świetny pomysł i jestem przekonana, że wypali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy projekt;) Życzę powodzenia!

    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, miło z Twojej strony, że chcesz pomagać innym blogerom :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł ! To bardzo miłe, że chcesz w ten sposób pomóc innym bloggerom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś jedną z blogerek które mi sie naprawde miło czyta:) Uwielbiam twojego bloga i fajnie że chcesz pomagać innym, mniej doświadczonym blogerkom! Obserwuje cie od dawna i zapraszam do mnie:)

    kllaudus.blogspot.com

    przyjmuje propozycje typu obs za obs:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest naprawdę fajny pomysł :)
    Polubilam z dwóch kont - Anna D. i liikeeme :*
    Napisz do mnie na priv może uda nam się coś razem :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam bloga umieszczonego tylko na jeden stronce:D hehe

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Powodzenia xx
    Zapraszam do mnie ☻ http://hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, ale raczej wole sama sie reklamować. Nie chce obarczać nikogo swoim ciężarem a po części do sukcesu chcę dążyć sama :>
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak należy :D jednak ta stronka będzie miała na celu pomóc zauważyć komuś "nasz" blog lub znaleźć jakiś interesujący dla nas :)

      Usuń
  17. Super pomysł z tą reklamą :)
    Zapraszam do mnie :)) Jeżeli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :) napewno się odwdzięczę :)
    http://vademecumpiekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł ;) To bardzo miłe z twojejj strony, że chcesz pomóc innym blogerom ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i spotykam się z taki pierwszy raz. Myślę że niedługo zgłoszę swojego bloga jak będę miała chwilkę :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. True words <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.gr/2016/03/glam-faux.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy pomysł :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł:) Na razie się zastanawiam, może również wezmę udział:)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.