poniedziałek, 7 marca 2016

Jaką suknie ślubną wybrać? Cocomelody - What kind of wedding dress to choose?

PL: Hej :)
Dzisiaj zupełnie inny temat. Ślub. Piękny i ważny dzień, który wymaga wielu przygotowań. Wybór obrączek, i sali to tylko niektóre zadania, które na nas czekają. Pojawia się wtedy problem, jaką suknie ślubną   wybrać ? Każda z nas marzy o tym aby w tym jedynym dniu wyglądać pięknie. Chciałabym przedstawić Wam Cocomelody. Firma posiada 15 lat doświadczenia w swojej działalności.
Suknie które dzisiaj zaprezentuję pochodzą z kolekcji "Back Interest Wedding Dresses"

ENG. Hi :)
Today.. a completely different subject. Wedding. A beautiful and important day, which requires a lot of preparation. The choice of wedding rings, and the hall are just some of the tasks that await us. Occurs dilemma, what wedding dress to choose? Each of us dreams about it to this day to look beautiful and impress everyone. I would like to introduce you COCOMELODY. The company has 15 years of experience in their business.

Wedding dresses which I will present today come from the collection "Back Interest Wedding Dresses"






PL: Cocomelody posiada bogatą ofertę sukien z odkrytymi plecami. Nie każda z nas odważyłaby się taką założyć. Jednak efekt jest piękny. Suknie ślubne są wyjątkowe, zachwycają i na pewno wyróżniają się na tle innych. Firma posiada swoją stronę na facebooku, którą znajdziecie tutaj. 

ENG: Cocomelody offers a wide range of backless wedding dressesNot everyone of us dares to buy such.
However, the effect is beautiful. Wedding dresses are unique and certainly stand out from the different models. The company has its own page on Facebook, which you can find here.



PL: Przedstawiam Wam najpiękniejsze sukienki z odkrytymi plecami. To bardzo odważny, ale i niezwykle kobiecy sposób na eksponowanie ciała. W ten sposób kobiety ubierały się już na początku XX wieku. 
Takie kreacje były przeznaczone na wielkie wyjścia i zakładane na specjalne okazje. Ślub to idealny dzień aby zaryzykować i poczuć się jak dama.
Wybór sukienek z odkrytymi plecami jest tak ogromny że sama nie mogłabym się zdecydować.

ENG: I present to you the most beautiful open back wedding dresses. They are extremely feminine dresses.
In this way, women dressed up in the early twentieth century. Such creations were destined for the big exit and and were established for special occasions. A wedding is a perfect day to take a chance and feel like a lady.
tutaj/click


tutaj/click

tutaj/click

tutaj/click

ENG: The company also organizes sale campaign. I think that everyone will find something for your pocket.
Cocomelody can also be found on : Google+ and Instagram 



41 komentarzy:

  1. Druga mi się podoba. :) Przeważnie suknie ślubne w większości wyglądają podobnie, a wolałabym szukać czegoś oryginalnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suknie prezentują się bardzo ładnie ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę na wesele w kwietniu ;) poklikałam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne ;) Jednak ja wole oglądać je na żywo w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się tył pierwszej :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie długo się będę borykać z wyborem sukni ślubnej, przeglądałam wczoraj tą stronę maja naprawdę świetny asortyment.
    Kilka wpadło mi w oko i powiem Ci że Ty mnie również zainspirowałaś :)
    Świetne suknie !

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne te sukienki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam, kupiłem kiedyś z tego sklepu suknie dla mojej byłej, była zachwycona, ale niestety założyła ją na ślubie z innym ups, bo dzień przed ślubem zerwała ze mną. Powiedziała, że niechcący się zgodziła i nie chciała mi robić przykrości. PS jak znajdziecie jakiś podejrzany worek w Wiśle to nie zwracajcie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaa....piękne sukienki <3 Już się nie mogę doczekać kiedy przyjdzie moja sukienka ślubna :)
    Pozdrawiam!

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie ich suknie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 mi się najbardziej spodobała
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Za rok czeka mnie ten wybór... ach, nie wiem co to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne :d Przede mną jeszcze dużo czasu
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne suknie <3
    Pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja siebie widzę tylko i wyłącznie w prinessce :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza sukienka skradła moje serce! Jest zjawiskowa i elegancka ! :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam już swój typ, prezentowałam w 1poście na moim blogu ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne! Choć gdy już przyjdzie na mnie pora (kiedyś tam xD) to będę chciała mieć uszytą na zamówienie, takie moje drobne marzenie :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza sukienka jest prześliczna :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega piękne są <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sukienki :)Najlepsza pierwsza :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne, każda ma swój urok ;) na szczęście ja juzvdawno po :D kilk

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne suknie, aż szkoda, że są mi zupełnie niepotrzebne :D
    pozdrawiam
    www,zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączyłam do obserwowanych, zapraszam do mnie :))

      Usuń
  27. Suknie prezentują się pięknie ♥o♥
    badxqueen.blogspot.com zapraszam. :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są te suknie. Ja już wybór mojej mam dawno za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. CUdowne są <3. Bardzo bym chciała brać ślub w którejś z nich a najbardziej w pierwszej :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Każda jest taka piękna ;c
    obserwujemy ? zacznij i daj znac
    http://marrstyle.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie wyglądają bajecznie i przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.