czwartek, 31 marca 2016

Sesja w plenerze i disco polo hot or not?:) czy słuchacie?

hej

Dzisiaj że tak powiem "sesja w plenerze "  zdjęcia robione o tak o dla zabawy. xd fotograf by Alice i Wiolka






 Dzisiaj postanowiłam jakoś urozmaicić post i porozmawiać trochę o muzyce disco polo :) A dlaczego?;) Bo zdania na ten temat są bardzo podzielone i chciałabym poznać Waszą opinię . Ja osobiście jeśli chodzi o muzykę to nie jestem fanką jednego gatunku. Słucham różnych piosenek w zależności od humoru :)
Ale przejdźmy do gatunku o którym mowa w tytule ;) Wiec u mnie to wygląda tak, że gdy mam kiepski humor lub potrzebuję się wyluzować to własnie sięgam po takie rytmy xD (nie wliczam imprez itp bo to wiadomo ;)  )





No więc czekam na Wasze opinie i liczę, że będzie ciekawie to czytać ;D

47 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :D słucham muzyki zależnie od humoru :D a jak mam śmieszkowy humor to disco polo jak najbardziej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing photos, dear :D in love with this shirt :D

    NEW OUTFIT POST | Vintage Denim Jacket
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Jeśli chodzi o mnie, słucham tego co mi wpadnie w ucho. A jeśli chodzi o disco polo, też czasem mi się zdarza ale to głównie kiedy mam bardzo dobry humor. Najlepiej się przy nim tańczy! :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia,jak tam zielono u Ciebie ;) tylko przy disco polo można tańczyć, ale tak żeby słuchać to ja raczej nie. Jeszcze zależy jaka piosenka ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne kwiaty w tle i ta zieleń♥
    Ja za disco polo nie przepadam xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta koszula! Disco polo - nikt nie lubi, każdy zna. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz włosy! :* Strasznie zielono , fajnie :)) Będę tu wpadać częściej ^^ Zapraszam http://patssstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  8. Disco polo najlepsze a imprezach :) Poza nimi jakoś rzadko tego słucham. Kiedyś w ogóle, ale koleżanki mnie zaraziły i czasami puszczę. Zwłaszcza, gdy dopada mnie głupkowaty nastrój :D
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula bardzo fajnie wyglada :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia:) włosy masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się trochę hippisowo, ale szkoda że nie masz dzwonów. (...) Z reguły nie słucham, ale są takie kawałki które mi się podobają. Mało, bo mało, ale są :) Ze dwa, trzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz włosy no i super zdjęcia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) Oj ale czuć wiosnę u cb ^^ Podziel sie ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz :) świetnie wyglądaasz :)
    ZApraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem otwarta na różnoraką muzykę, lecz na co dzień Disco Polo nie słucham , wolę radio złote przeboje i te piosenki jakie tam lecą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice shirt!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twój uśmiech! Zarażasz nim bardzo :) Ja akurat disco polo nie trawie i nie słucham :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie zdjęcia. Ja słucham Disco Polo jedynie na imprezach, poza tym średnio lubię ten gatunek.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Supi post ! :) Na pewno zostaniemy tu na dłużej. Obserwujemy, liczymy na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia:)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dość fajne zdjęcia, ja lubię słuchać Disco Polo :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!
    Spodobał Ci się mój blog? To zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam jakis wymagań co do tego co muszę słuchac jeśli coś mi się spodoba to ok i czasem jest to też disco polo :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne włosy i okulary cudne ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia i świetna koszulka :D
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, masz boski uśmiech *.*
    Ja również nie jestem zwolenniczką jednego gatunku muzyki . Słucham tego, co wpadnie mi w ucho . Nie wstydzę się tego, że słucham disco polo, choć niektórzy wyśmiewają tą muzykę i mówią, że jej nie lubią . Jednak na imprezach każdy najlepiej się bawi przy tej muzyce :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem zmuszona słuchać wcześniej wspomnianego gatunku przez rodziców :)

    Pozdrawiam xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Very nice all !! I wait for my blog again !!KISS

    OdpowiedzUsuń
  29. Z disco polo to jest tak - niby nikt nie słucha, a jak przychodzi co do czego to i tak wszyscy znają tekst :D

    OdpowiedzUsuń
  30. slucham różnej muzyki, od popu, przez klasyke do opery :) ale disco polo , góralskie spiewki i hip hop to coś czego nie jestem w stanie zdzierżyć :) Szczeże nienawidze disco polo, ale rozumiem wiele osób które się nim zachwycają :) każdy ma prawo słuchać tego czego chce :) normalka :) inaczej po co byłyby rozne gatunki muzyki :) najważniejsze żeby czuć to czego się słucha :) Pozdrawiam
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja słucham tego, co mi wpadnie w ucho :D Śliczne zdjęcia! :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz fenomenalnie !
    zapraszam; olvvia.worldpress.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne, pozytywne zdjęcia. Disco polo na imprezy,wesela tak, do słuchania niekoniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne, pozytywne zdjęcia. Disco polo na imprezy,wesela tak, do słuchania niekoniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zdjęcia :) ja lubię disco polo na imprezach, dobra muzyka do tańca :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię sesje w plenerze ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2016/04/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Super sesja, jak fajnie zobaczyć już "letnie" zdjecia !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie wygladasz , super okulary ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładnie :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bardzo lubię disco polo, ale również jak ty słucham muzyki każdej jaki mam humor. Powiem ci, że większość osób hejtuje tą muzykę bo jest jakaś tam bla bla bla.. a gdy idą na imprezę to właśnie przy niej tańczą noszz kurde jeżeli piosenka się nie podoba nie powinni tańczyć tylko usiąść i przeczekać. Właśnie to mnie najbardziej denerwuje osoby bardzo wstydzą się tego, że słuchają disco polo to tak samo jak osoba która nie lubi rap'u śmieje się z tego. Ale cóż tacy są ludzie, a ludzie szanować nie potrafią. Tak się wychowują z pokolenia na pokolenie. Stylizacja bardzo ładna, za każdym razem gdy tu wchodzę podziwiam twoje piękne loczki :)
    pinaxi.blogspot.com-zapraszam ciebie

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne zdjęcia. Ja lubię jak zdjęcia są nie planowane, takie na luzie.
    Nie mogę powiedzieć, że nie lubię disco polo. Jak mama włącza na polo tv to próbuję to przełączyć :D Ale sama czasami słucham, mam takie swoje ulubione.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ Ty masz cudne włosy :)
    Ja akurat lubię Disco Polo ale znam takie osoby co się tego gatunku wypierają a potem sami nucą pod nosem :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne zdjęcia :D co do muzyki, każdego rodzaju jak i disco polo słucham tego, co najbardziej wpadnie mi w ucho tak szczerze :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna!
    Disco polo życiem! Zasadniczo to każdy rodzaj muzyki jest dobry, wszystko zależy od piosenki, jeśli wpada w ucho i niesie za sobą ciekawą treść, to nawet jeśli nie jesteś fanem, w tym przypadku disco polo, tak czy inaczej będziesz ją nucić. Po za tym to nasza polska sztuka w której pokazujemy, jaki dystans do siebie mają mieszkańcy naszego kraju, więc nie powinniśmy wstydzić się z nią utożsamiać, jak większości się zdarza. Pozdrawiam,
    http://czekoladkkapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Perfect look!! I love your shirt, is so original! <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  46. Słucham różnej muzyki. Ale głównie króluje u mnie rock. Chociaż uwielbiam też 1D. Co do disco polo to nie kaleczę sobie nim uszu. Jak ktoś inny chce słuchać to niech słucha jego wybór. Najbardziej jednak nie cierpię jak ktoś mi wmusza ten chłam do słuchania. Ja nikogo nie zmuszam do słuchania mojej muzyki.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.