piątek, 11 marca 2016

Wyniki konkursu :) przesyłka Cndirect czy warto? + dzień kobiet

Hej :)
Dzisiaj post dotyczący sklepu Cndirect. Wczoraj otrzymałam od nich przesyłkę. Czas jej podróży standardowo, ok 2 tyg trwał proces realizacji zamówienia. Wszystko fajnie wygląda i wgl. Jedyny minus i chyba najważniejszy, że otrzymałam inne rozmiary niż zamówiłam ;) a dokładniej mniejsze.
Na szczęście nie widać tego bardzo, bluzka jest trochę krótka, a po za tym pasuje (także szczęście w nieszczęściu)
$0.01 Items:  
Free Shipping Items:  





Jeśli chodzi o legginsy to wyglądają identycznie jak na zdjęciu i są bardzo fajne jednak słabo się rozciągają.
Może z czasem się to zmieni. Zobaczymy ;)



A sukienka dla Weroniki miała być większa. Jednak na szczęście jeszcze w nią weszła ( bo mała się bardzo ucieszyła gdy zobaczyła swój prezent i przez jakiś czas w kółko się do mnie przytulała, także szkoda że zaraz z niej wyrośnie... :) )


Ogólnie efekt całkiem fajny, bo na rozmiarach osobiście nie straciłam :d także fart :D
________________________________________________________________________________

Na koniec rozstrzygnięcie konkursu i kwiatki z dnia kobiet*_*  W konkursie wzięło udział 15 osób. Dziękuję za zainteresowanie mam nadzieje że z kolejnymi konkursami będzie Was jeszcze więcej :)
Haha wybrańca losu proszę o kontakt na mój email : netia223@o2.pl w celu objaśnienia szczegółów

A więc portret na zamówienie wygrywa...??





Ps. jedyny facet który wziął udział xd
Gratulację i czekam na kontakt :D

Oczywiście jak zawszę proszę tylko o kliki tutaj i na pewno się odwdzięczę : 

56 komentarzy:

  1. Ciekawa jest ta bluzeczka :) A sukieneczka dla Weroniki jest przeurocza :) Niech się cieszy z prezentu dopóki jest na nią dobra :) Można też zorganizować jakąś wiosenną sesję zdjęciową, wygląda w niej przesłodko i zdjęcia wyjdą super :)
    Gratulacje dla zwycięzcy :) Nagroda jest świetna i żałuję, że nie udało mi się wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje napewno zorganizujemy ;d
      A co do konkursu napewno jeszcze zorganizuje kolejny ;d

      Usuń
  2. ta sukienke masz bardzo fajna
    akurat idzie wiosna wiec idealnie pasuje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: great looks. Fabulous top and dress. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jest ta bluzka ;P Nigdy takiej ni widziałam świetna i fajnie że Ci pasuje ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te rzeczy, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
    2. Oczywiście linki kliknięte :) Kochana buty są naprawdę wygodne i dobrze się w nich chodzi :) Tak spodobały się mojej mamie, że oddałam jej swoją parę, a sobie mam zamiar zamówić drugą :)

      Usuń
  6. WOW wygrałem. Jestem podekscytowany. Chciałbym podziękować wszystkich, którzy mnie wspierali i pozdrowić moją rodzinę i przyjaciół. Chciałbym pogratulować też przegranym, bo byłyście godnymi przeciwniczkami. Bardzo się starałem, żeby dostać tą nagrodę i się w końcu udało. Musiałem poświęcić tyle czasu i czasami zostawić bez wytłumaczenia swoją rodzinę. Walczyłem do ostatniej kropli krwi i wreszcie mam to. Portret powieszę sobie nad łóżkiem. PS,współczuję, że będziesz musiała oglądać moją twarz i nie odpowiadam za straty zdrowotne i techniczne ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych emocji zapomniałem napisać, że świetny post i bardzo ładny bukiet. Oczywiście kliknięte. ;)

      Usuń
    2. Hahahahahah :D no fajny komentarz :D

      Usuń

  7. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy :)
    Podoba mi sie szczegolnie bluzka ;)
    Zapraszam do mnie http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam niechcacy przez tel usunal mi sie ten komentarz;)

      Usuń
  11. Obserwacja za obserwację? Ciekawy blog 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj tak jest, że jak się zamawia prze internet to ubrania przychodzą za małe lub za duże. Ale pasuje ci ta bluzka. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twoja bluzka. Jest śliczna :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Te ciuchy totalnie nie mój styl :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka super :)
    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga, na których odbywa się konkurs, do wygrania fajne upominki! http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka dla dziewczynki jest bardzo fajna!:)
    koloroystycznie tez mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne legginsy *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne legginsy *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Legginsy mega!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kwiatki <3 Wszystko świetnie do ciebie pasuje ^^
    Buziaki x
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ciuchy, a zwłaszcza bluzka ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mnie zaintrygowala ta sukienka! Super wyglada!

    Pozdrawia z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka w kwiaty to cudo jest po prostu <3

    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy :)
    http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukieneczka najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne rzeczy, szkoda, że rozmiary nie są do końca dobre :)
    Poklikałam
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. niektóre rzeczy z tej firmy sa godne polecenia.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Malutka na pewno bardzo się ucieszyła z sukienki :) Slicznie w niej wygląda :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranym....nawet fajne ubrania :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej mi się podoba ta sukienka dla Weroniki :) chętnie bym taką dla córki zamówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Legginsy są świetne ! I ta sukienka dla Weroniki również. ;)
    Gratuluję wszystkim wygranym. :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super leginsy. Gratuluję zwycięzcy. :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka nie w moim stylu :) ale masz moje kliki! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ciekawa jest ta bluzka!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładne rzeczy
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie widać, że bluzka jest za mała. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rzeczy <3 Legginsy mi się podobają szkoda, że mają słabą rozciągliwość :( Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie widać po bluzce że jest za mała, może to i lepiej że przyszedł Ci mniejszy rozmiar, większy już mógłby nie pasować :)
    Proponowałaś wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam, czekam na uczciwy rewanż :)

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta sukienka dla Weroniki jest przecudna *-* legginsy też w ciekawy wzór :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. W ogóle bym się nie zorientowała, że jest za mała! Super wyglądasz jednak to nie mój styl:( Obserwuje licze na rewanż. Zapraszam na primegoal.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  41. super blog zapraszam do mnie :)
    http://lusiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bluzka super ;)
    zapraszam do mnie fotmagstyle.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.