czwartek, 7 kwietnia 2016

Banggood package :) przesyłka z Banggood, bluzka we wzorki i bransoletka

hej :)
Dzisiaj moje pierwsze zamówienie ze sklepu Banggood. Musze przyznać że jestem bardzo zadowolona. Mają tam droższe rzeczy, dlatego wybrałam tylko bluzkę i bransoletkę mimo że przesyłka jest darmowa. Jedyny minus to że każda rzecz przyszła w innej paczce także doszły w różnym czasie :)

Bluzka identyczna jak na stronie sklepu a nawet ładniejsza;) wygląda świetnie, lekka, zwiewna i elegancka :) posiada śliczny wzór dzięki czemu rzuca się w oczy, górę zdobi również łańcuszek, jednak na zdjęciu nie widać tego efektu. Jak ktoś chciałby zamówić ja polecam :)



Bransoletka jest bardzo ładna, również wygląda identycznie jak na stronie sklepu :) zamówiłam ją dla weroniki ale za duża na nią to ja będę ją nosić :)





Rzeczy świetne, kontakt również :) a już w kolejnym poście rzeczy z dresslink z których jestem szczerze zadowolona ^^
 Bardzo proszę o kliki, jeśli trzeba się odwdzięczę :) 

20 komentarzy:

  1. też czekam na ich paczkę :)
    poklikane! klikniesz znowu u mnie? :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem_28.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy, poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bransoletka. Ja mam zawsze tak jak kupię jakoś to dłużej niż miesiąc u mnie nie wytrzyma :D
    Bluzka jest śliczna :*
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa bluzka :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna przesyłka, masz ciekawy gust, wybrałaś
    bardzo fajne rzeczy :) powodzenia z dalszą współpracą!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakie ty masz puszyste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. always fantastic!! love your style!! the bracelet is so cute <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podobały mi się takie bransoletki :3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale w tej bluzeczce, bardzo elegancko :) poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. UROCZA BLUZECZKA :) ZAPRASZAMY http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka fajnie na Tobie wyglada :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka bardzo ładna :) Miałam kiedyś podobną.
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bluzka jest prześliczna! poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza nie w moim guście, ale bransoletka jak najbardziej na tak :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasuje do Ciebie ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka bardzo mi się podoba 😍
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bransoletka :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.