środa, 6 kwietnia 2016

Cndirect wishlist i portret ołówkiem :)

Hej :D
Dzisiaj mam dla Was wishlistę ze sklepu Cndirect w ramach dalszej współpracy :) Wybrałam sb trzy rzeczy w sumie dwie trzecia to wybrana tak aby wystarczyło do 20$ :d

Pierwsza rzecz to śliczna sukienka,(w sumie dla Wiolki ) kremowo czarna z brązowym paskiem. Całość świetnie się prezentuje z chęcią zobaczę jak w realu.

Druga sukienka ma fajne wycięcia na brzuchu, dlatego w sumie ją wybrałam. No ale zobaczymy jak się to układa naprawdę.

Ostatnia rzecz to takie różyczki do włosów :) nie mam pojęcia jak to będzie wyglądało na moich xd ale z chęcią się przekonam :)

Mimo że mam już podobne to kiedyś zamówię i te :D ponieważ tutaj koronka jest tylko z boku to może będzie się lepiej układać niż w moich ;) haha a ostatnio idę przez miasto, a jakiś typek do mnie mówi fajne są te spodnie :d także no rzucają się w oczy  :)

Bardzo prosze o kliki !^^ napewno sie odwdziecze ;)


A dzisiaj portret który zrobiłam dla koleżanki ;) jak widać na instagramie umieściłam go już bardzo dawno ale tutaj jeszcze nie był :) W sumie pamiętam jak bym go robiła wczoraj a to już szmat czasu :P 
Wykonany ołówkiem ;) Portrety priv.

12 komentarzy:

  1. Błękitna sukienka super ! :) ZAPRASZAMY http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :D te buty najlepsze, kupiłabym ale nie wiem czy miałabym gdzie w nich chodzić

    OdpowiedzUsuń
  3. ta niebieska sukieneczka urocza :)poklikane! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta niebieska sukienka mmmm piękna ! Ale pewnie po zamówieniu nie byłaby taka jak na zdjęciu, dlatego nie zamawiam już na allegro, bo już nie raz się nacięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po klikane
    5.19
    6.49
    0.89
    9.92
    17.59
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny portret :) Masz talent dziewczyno!
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i sukienki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej.
    Świetnie rysujesz i ogólnie fajny blog, taki ciepły, sympatyczny i ładny szablon, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny portret :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.