sobota, 9 kwietnia 2016

Jak zacząć współprace z zagranicznymi firmami ? Jak ona przebiega? druga bluzka z dresslink :)

Hejka ;D
Ostatnio niektórzy z Was chcieli wiedzieć jak rozpocząć współpracę z Dresslink :) Ja nie powiem tu nic odkrywczego, bo cóż, poczekałam aż oni do mnie napiszą. Można również próbować pisać do nich samemu, ja jednak nie odważyłam się na taki krok, bo nie wiadomo jaka będzie odpowiedź :) Gdy do mnie napisali miałam coś powyżej 100 obserwujących i sporo wyświetleń bloga. Jednak to nie jest regułą, ponieważ widuje blogi z większą bądź mniejszą liczbą, które również rozpoczynają taką współpracę :)
Rozmowa przebiega w języku angielskim jednak nie jest on jakiś bardzo zaawansowany także spokojnie każdy może się dogadać. Następny krok to złożenie zamówienia, zrobienie listy i zbieranie wejść (jeśli chcemy przedłużyć współpracę ) A po otrzymaniu paczki reklama zamówionych rzeczy :)
Każdy ma inne podejście do tego typu propozycji. Ja osobiście uważam, że warto sb skorzystać, bo przecież nic na tym nie tracimy :) A inni mogą przy okazji zobaczyć jakiej jakości ubrania można otrzymać :)

Dzisiaj kolejne rzeczy które były w ostatniej przesyłce :)
Nadal sześcioletnia Weronika fotograf myślę, że będę korzystała z jej umiejętności  :)










_________________________________________________________________________________
Ostatnio trafiłam na pewną piosenkę, w której zaciekawił mnie teledysk. Bardzo fajnie zrobiony, w którym został doskonale przedstawiony problem zdrady, który jest tak często spotykany w obecnych czasach Niestety. 
Mianowicie możemy zauważyć tam motyw "rozwalającego" się dosłownie i w przenośni domu rodzinnego .
Myślę, że teledysk jest serio przemyślany i daje do myślenia . ale nie będę zdradzać szczegółów ;)




Bardzo proszę o kliki kto może :) Na pewno się odwdzięczę ;)

37 komentarzy:

  1. Jestem zadowolona ze współpracy z Dresslink :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ta Weronika naprawdę ma talent! Wyrośnie z niej świetna fotografka, ja Ci to mówię :) Zaczęłam obserwować Twojego bloga, naprawdę fajny ;)Bardzo ładnie Ci w tych wszystkich rzeczach - ja osobiście nawet nie myślę o współpracy z firmami, bo w przypadku bloga z opowiadaniem... No to taki kwiatek przy kożuchu :D Teledysk rzeczywiście świetny, a motyw palącego się domu daje do myślenia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo super zdjęcia jak na 6 letnią dziewczynkę :)


    Ja poklikałam:) Teraz ty ;* http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/03/new-in-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluzka :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely look dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane :)

    Jeśli możesz kliknij jeszcze dziś w te same linki co wczoraj, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj dostałam wiadomości od Dresslink z propozycją współpracy. Jednak nie wiem co z tego wyjdzie.
    Śliczne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam :*
    Nowy post na crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Obserwuje <3
    Zapraszam do mnie <3
    http://julciakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ubrania ! :)Zapraszamy ---> http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka, super się prezentuje. Kolejny raz brawa dla fotografa! :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jesteś <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka przeurocza burza lokow! Pieknie!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikałam :) fajna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. very nice blouse!!these very pretty, good Sunday!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :)
    Cieszę się, że napisałaś o tej współpracy :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. so nice!
    https://www.youtube.com/watch?v=zwwnqGNMZcY&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluzka :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie ze opisalas to wszystko! na pewno pomoglas wielu osobom :)
    buziaki :*
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kiedy dziewczyny prezentują ubrania z tych sklepów, bo można zobaczyć dany ciuch "realnie" i mieć jakieś odniesienie co do rozmiaru :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatny post, napewno przyda się dziewczynom ktore chcą z jakąś firmą zacząć współprace. Co do ciuszków ładnie się prezentują,jednak najbardziej spodobała mi się tak bluzeczka z długim rękawkiem. Teledysk zaraz zobacze i przesłucham. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, na modelkach różnie te ubrania wyglądają, czasami odbiegają od wyglądu realnego, u ciebie mozna zobaczyć dokładnie jak dane ubranie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie mam przyjemność współpracowac z firmą DRESSLINK i właśnie ty pokazujesz jak na prawdę te ciuchy wyglądają :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweterek :) Super zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. You look very pretty! I love your curly hair :)

    xx Veronica
    Welcome to Mango Juice fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzeczka ma bardzo ciekawe rękawy :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna bluzeczka, pięknie wyglądasz.Klik :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wlasnie zauwazylam, ze co raz wiecej osob pracuje z takimi firmami i bardzo dobrze, bo dzieki Wam takie osoby jak ja (ktora z nim nie wspolpracuje, ale jest zainteresowana ich produktami) moze poczytac recenzje i zobaczyc jak ubrania faktycznie wygladaja. Ja ostatnio u nich pierwsze zamowienie zlozylam i otrzymala rzeczy z ktorych jestem raczej zadowolona.
    Ps. masz sliczne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam możliwość współpracy z tą firmą. Ale jej nie podjęłam. Jakoś nie przekonuje mnie jakość tych ubrań. Na zdjęciach wyglądają super. A w rzeczywistości porażka.
    Weronika ma talent :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.