piątek, 6 maja 2016

Banggood wishlist + LBA

Hej
Dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka rzeczy ze sklepu Banggood. Musze przyznać, że polubiłam go zarówno za warunki współpracy jak i za ciekawy asortyment. Dzisiaj miałam okrojony wybór, przeważnie są to dodatki i jakieś akcesoria, ale to nic.

Na pierwszy plan idą torebki, w sumie rzadko zwracałam na nie uwagę więc pora to zmienić.
Pierwsza torba ma bardzo fajny kolor, pewnie nosi się ją wygodnie więc na jakieś wypady na zakupy powinna być spoko. Druga bardziej elegancka z motywem kwiatowym, wcześniej bardzo popularnym.

Wireless Shakeproof Push Up Stretchy Work Out Raceback Padded Sports Gym Bra


Od razu wpadły mi w oko zegarki tego typu. Nie mają przesadnych i niepotrzebnych zdobień. Są skromne i eleganckie.Sama nie wiem który kolor fajniejszy :)

Sukienka z motywem kwiatowym również mnie urzekła. Jednak znając rozmiary sukienek z tych sklepów pewnie byłaby za krótka.:) 
_________________________________________________________________________________

I jeszcze krótkie LBA.  Nigdy nie brałam w nim udziału choć kilka nominacji dostałam :) Ale dzisiaj to zmienię. Te pytania są od http://pracowniablogerki.blogspot.com . Dziękuję za nominację. Ja jak narazie nie będę nominowała nikogo, bo chyba za dużo blogów czytam :D
1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Chyba nie mam jednej ulubionej. Zazwyczaj jest tak, że faza na piosenkę trwa góra tydzień, a potem już jej nie lubię :d Tak szybko mi się nudzi.
Obecnie słucham :

Margaret - Cool Me Down

2. Masz jakieś marzenie? Jakie?
Marzeń to mam sporo. Ale ich nie zdradzę, bo się jeszcze nie spełnią ;)  Kiedyś chciałam otworzyć stadninę koni, teraz to widzę, że nie ma na to szans :)
3.Rzecz bez, której nie wyjdziesz z domu to..
telefon :D
4.W ilu procentach jesteś zapominalska?
To zależy od dnia. Ale przeważnie mam tak, że ktoś mi mówi weź to sprawdź i pamiętam do momentu gdy odpowiem, że zaraz ;d i tak w kółko.
5.Ulubiona aplikacja na telefon?(pomińmy fb i instagram)
VideoShow sb lubie montowac krótkie filmiki.
 Instafollow żeby wiedzieć co za cwaniaki robią unfollow i myślą że ich nie widzę :d
6. Ile masz par butów? ( odpowiedź dużo się nie liczy :P)
Nie mam dużo :D więc tego nie napiszę :) wygodnych typu trampki czy addidasy to nw takich w lepszym stanie ze trzy a szpilek itp to nie bd liczyć :D
7. Ulubione słodycze?
Wszystkie ^^ ale te batoniki kinder bueno to uwielbiam ^^
8. Jak wygląda twój typowy dzień?
sobota niedziela to wstaje 4.15, zbieram się następnie od 5.20 jazda busem 2h na uniwersytet i do 19 lub krócej zajęcia ;) na tygodniu rożnie :D
9. Twoje hobby?
 rysowanie :)
10. Masz jakieś zwierzątko?
trzy koty :)
11. Masz rodzeństwo?
tak :) dwie siostry ;)
Dziękuję za uwagę :)
Bardzo proszę o szczere kliki w wyróżnione linki :)
Na pewno się odwdzięczę.

28 komentarzy:

  1. Genialne zegarki :) Oczarowały nas torebki :* Świetne odpowiedzi :) Poklikane :* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy. Najbardziej podoba mi się pierwsza torebka, bransoletka i zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane ;) też uwielbiam Kinder Bueno ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta druga torebuia super! poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy wybrałaś ;) Podobają mi się zegarki, bo nie mają żadnych ozdób.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek naprawde super :) poklikałam :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy mają w tym sklepie:)
    Pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. great wish list
    I also love cats <3
    Xoxo

    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza torba świetna. Bardzo przypomina mi taką na jedzenie pudełkowe ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałam ponownie, klikniesz u mnie w najnowszym poście ?

      Usuń
  11. Druga torebka od góry wyglada świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rzeczy. Śliczna bransoletka *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. OOO widze stanik sportowy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga torebka *.*
    Zapraszam ;)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 torebka śliczna :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale przyjemnie tutaj u Ciebie :) Zdecydowanie będę zaglądać częściej :) Zapraszam do siebie ---> nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mają sporo fajnych rzeczy :) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć :) jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu! http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy ! Poklikałam :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie !♥
    NOWY POST!>> anjaa-blog.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają fajne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza torebka jest śliczna <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te zegarki !!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.