wtorek, 10 maja 2016

Dreslink package. Rzeczy z Dresslink :)

Hej :)
Chciałam pokazać dzisiaj jak wygląda kolejna paczka od Dresslink. Przyznam że lekko się przestraszyłam gdy zobaczyłam zawartość . Ale po kolei.

Koszula która mi się tak podobała na stronie sklepu jak i Wam, bo pisaliście o tym w komentarzach, cóż była źle przyszyta więc odczepiłam to całkiem;)  nie bardzo wiedziałam z czym to nosić ale z czarną bokserką pasuje idealnie. Zresztą zobaczcie.



 Sukienka no cóż tu jest lekko gorsza sprawa bo dól jest wykonany z jakościowo gorszego materiału, a góra się wgl nie rozciąga i wpija się w ramiona. Co ciekawsze zamówiłam większy rozmiar, bo miała być dla mojej mamy, a jest ciasna nawet na mnie dlatego z rozmiarami to serio można się machnąć. Co by było jakbym zamówiła na Sb xD




 No i na koniec coś do gitary i śmieszne okulary które się Wam również podobały ostatnio :D z nimi wszystko jest okey :)


Bardzo liczę na Wasze kliki jak zawsze :)
CLICK
CLICK
CLICK
CLICK
CLICK

29 komentarzy:

  1. i jest moje wsparcie klikami jak zawsze :D! Pięknie Ci w czerwonym <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona bluzka bardzo fajna :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że paczka nie za bardzo się udała. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki, szkoda że jakościowo wypadły gorzej :-(
    Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza bluzeczka super , bardzo mi się podoba. Czasem z ta jakością różnie jest :/ okulary kosmos... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta czerwona bluzeczka *u* Widzę, że dużo zamawiasz na zagranicznych stronach. A na aliexxpiress wiesz może jak jest z płatnością tzn chodzi mi o walutę? Jeśli możesz to odp u mnie:* Chciałabym zamówić coś, ale obawiam się, że cos pokręcę xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne okulary! :) Maga są! ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your red blouse. She is amazing... kisses

    http://jovanica92.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne okulary! Mega mi się podobają! *-* Zresztą koszula też niczego sobie, pasuje do Ciebie.
    Poklikane.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe rzeczy w czerwieni wyglądasz bardzo ładnie. Bluzka fajnie komponuje się z czarną bokserką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne okulary ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż, podoba mi się tylko ta koszula, reszta trochę niezbyt ;)
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog już stał się w pewnym stopniu małym a'la poradnikiem, gdzie możemy zobaczyć jak chińskie rzeczy prezentują się w rzeczywistości i ewentualnie zdecydować się na kupno :) Pierwsza bluzeczka jest prześliczna :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci w bordowym, piękna ta bluzeczka, a okulary bardzo sympatyczne trzeba przyznać. Kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. oh cute style girl :) lovely <3


    visit my blog and follow for follow perhaps ?

    See my 3d nail art here


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne rzeczy i świetne okulary *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Very nice pics! i clik for you! kiss! ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice pics! i clik for you! kiss! ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. po klikane
    4.69
    6.04
    1.99
    0.55
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwona koszula i okulary świetne! Obserwuję - odpowiadam na pytanie o wspólną obserwację ;)
    http://jenny-charlize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta czerwona bluzka fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W czerwonym wyglądasz obłędnie! ;) Ładne rzeczy, kliknięte. Poklikasz u nas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie Ci w tych kolorach! :* Okulary świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje mi sie ze to takie hińskie niskojakościowe szmatki ale moze sie myle. Na japan style kiedys zamawiałam na allegro i bardzo sie przejechałam a to mi wygląda podobnie. Włosy masz cudowne, zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy na co trafisz ;) niektore rzeczy sa calkiem fajne a niektore wrecz przeciwnie ;/ ale np ta bluzka mi sie bardzo podoba ;) czesto w niej chodze :d

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.