piątek, 27 maja 2016

Paczka Cndirect i czy warto mieć rodzeństwo ?;)

hej :)

Dzisiaj pokażemy Wam paczuszkę która przyszła do nas od Cndirect :) Muszę przyznać, że zamówienie udane wszystko wygląda tak jak na stronie sklepu :) A co zamówiłyśmy? spodenki w panterkę, kaszkiet w kwiatki, czarną bluzkę i legginsy dla Weroniki.

Więc tak dzisiejszą sesje zrobiła nam 6-letnia Weronika, nasza najmłodsza siostra trzeba zaznaczyć, że się spisała ;) Porozmawiamy również o tym czy warto mieć rodzeństwo, ja mam dwie siostry dlatego powiem trochę o zaletach ich posiadania :D




Po pierwsze, siostra to osoba która zna Cię od zawsze, dlatego możesz się jej w czymś poradzić o coś zapytać. Jeżeli masz problem na pewno Ci pomoże (chyba, że ma swój ważniejszy i to ty musisz jej pomóc, lub jest tak mała że musisz się z nią bawić, bo inaczej zły twój los)
W skrócie może być "Twoim oparciem" w przenośni jak i dosłownie.

 A gdy "upadniesz" ona na pewno (się z Cb pośmieje.) Ci pomoże:)

Jest to również idealny kandydat do..... kłótni. 
(spróbuj dotknąć jej telefon a zginiesz, no chyba, że pokażesz jej swój )
Ma to swoją zaletę, ćwiczysz radzenie sb w trudnych sytuacjach (im siostra młodsza tym lepiej bije)
Jak i masz dowód, że można pokochać kogoś mimo jego wad. 

Koleżanka pomaluje Ci paznokcie? pochwal się siostrze ona na pewno będzie je podziwiać (Ci zazdrościć)

 Macie podobną figurę? Możecie pożyczać sb ciuchy :) (czapka wystarczy)

Kiedy siostra puszcza Ci swoją ulubioną piosenkę, a Ty udajesz że Ci się podoba :)

Albo już nawet nie udajesz :D

Ogólnie dzięki rodzeństwu nigdy nie jesteśmy sami :) Wszędzie ich pełno. Jest z kim pogadać, powygłupiać się, pooglądać filmy czy wyskoczyć na sesje zdjęciową . 
Mimo kłótni i sprzeczek nie wyobrażam sb być jedynaczką ;)


Bo przecież co ..... "cztery ręce to nie dwie" ? + plus fotograf to zawsze dwie ręce więcej xD



A tutaj proszę o kliki :
Zapraszam do obserwacji, na pewno się odwdzięczę  ;)
_________________________________________________________________________________

33 komentarze:

  1. Ślicznie razem wyglądacie
    Super post , ja osobiście mam brata i czasem mam ochotę go zabić dosłownie to i tak go kocham :D
    Zapraszam do mnie ( Obserwuję :* )

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała mieć siostrę, a niestety mam starszego brata... Ładna ta czapka! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądacie! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)
    Obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam młodszego brata i jak u każdego zdarzają się spięcia
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA!
    http://veronikakarolina.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I love it ;)

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie przepadam za zwierzęcymi wzorami na ubraniach :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, świetnie napisane!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo się cieszę, że mam siostrę. Nie wyobrażam sobie teraz bez niej życia :)

    https://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać u was dużo pozytywnej energii ! :D Super zdjęcia :* Mamy do ciebie prośbę czy mogłabyś poklikać w linki u nas ? ^^ Jeśli tak to wielkie dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega post- zabawny ;) Wszystko poklikane :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dwóch braci -bliźniaka i młodszego i również wielu kłótni z nimi, nie wyobrażam sobie być jedynaczką. Wiem, że zawsze mogę liczyć na każdego z nich i pójdziemy za sobą w ogień :)
    Super post! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. czapka boska ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post! http://pamietajoinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem jedynaczką ale bardzo chciałabym mieć starsze rodzeństwo,zwłaszcza brata :D

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygladacie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale podobne ! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i fajne stylizacje ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne jesteście obie:)
    pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha genialnie przedstawione :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Soy nueva en el "mundo blogger" me gustaría que visites mi blog! me gustó mucho el tuyo y ya lo tengo en favoritos y siguiendo :) 👚 👛 👜 👗 👠 👡 👢 👒
    👖💄👝📷
    🗼 🗽
    😽



    www.cheandreams.blogspot.com

    besos!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :-D widać ze macie ze sobą dobry kontakt :) aż pryJemnie sie czytało twój wpis :) poklikane :) pozdrawiam was wszystkie ciepło i obserwuje :* Claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic dodać, nic ująć haha! Świetny post i idealnie dopasowane zdjęcia! :D
    Poklikane :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. miło się na Was patrzy! :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, na których uwieczniono piękną, siostrzaną miłość :D Poklikane!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rodzeństwo to świetna sprawa, nikt nie może go zastąpić :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super post, jestescie bardzo ładne :)

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post zgadzam się w
    100%. Ja mam o rok starszego brata, ale również jak ty nie wyobrażam sobie być jedynaczką.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy! Cudnie wyglądacie :) Na jaki e-mail pisałyście do CNdirect?

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.