poniedziałek, 23 maja 2016

Piękne zdjęcia wiosenne+ kok ? na tak ?

Hej ;)

Bardzo fajnie przyjęliście nocną serię zdjęć w poprzednim poście, dlatego nie poprzestanę na tym i dzisiaj możecie zobaczyć zdjęcia typowo wiosenne. Kwiaty, drzewa i wszystko co nas zachwyca w przyrodzie.  Na pierwszym nawet owad się załapał :P Oczywiście fotografem nadal jest Alicja. Myślę, że na tych zdjęciach się nie zakończy i w przyszłości zobaczymy jej kolejne ujęcia ;)










Niedługo wakacje, a co za tym idzie zakończenie roku szkolnego, a dla mnie sesja :) No i nadchodzi pytanie co zrobić z włosami. ? Ja stawiam na zwykłego prostego koka, który szybko się robi, a na dodatek wygląda bardzo elegancko. Długie włosy podczas gdy słońce przygrzewa są niezłym utrapieniem, dlatego można je od czasu do czasu jakoś fajnie upiąć. Ja ze swoimi kręconymi włosami pozwalam sb na nieco inne koki bo jak nie upniesz i tak będą fajnie wyglądały.
(zaleta kręconych włosów, no dobra nie zawsze :D )






A Wy lubicie koki?:) 
Słyszeliście nową piosenkę Sylwii Grzeszczak ? :) Zawsze lubiłam tą piosenkarkę i cóż i nadal ją lubie ;)
Teledysk jak i nuta świetne ;) no i Dudziak ze szkoły w teledysku ?:d 


WAŻNE!
Poproszę o szczere kliki jeśli ktoś może ;)

Zapraszam do obserwacji :)

31 komentarzy:

  1. Lubię koki, jednak zawsze boli mnie głowa gdy związuję włosy tak wysoko :(
    Wszystkie macie przepiękne fryzurki :) Zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci w koku, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne koki. :D Ja je robię taką specjalną gąbką. :D Śliczne zdjęcia!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dziewczyna ma cudowny koczek, ja właśnie dziś sobie zrobiłam koka do szkoły, ale nie zbyt w nim chodzę może dlatego hmm, że czuje się łysa? haha zabawnie to brzmi no ale tak jest. O Sylwia Grzeszczak będzie u nas w miejscowości,więc na pewno na żywo jej posłucham. Zdjęcia też bardzo ładnie ci wyszły, sama robię zdjęć przyrodzie, więc możesz zobaczyć u mnie :)
    Pinaxi.blogspot.com - będzie mi miło jak wejdziesz i skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu widzę piękne zdjęcia *-* Ładnie wyglądasz w koku, co do piosenki to nie słyszałam, trzeba to naprawić!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! :)
    W koku Ci do twarzy <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta dziewczyna ma pięknego koka :) Ty również w nim świetnie wyglądasz - jest naprawdę wygodny, tym bardziej na upały. Jako alternatywę, możesz zrobić takiego warkocza dookoła głowy, nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa, ale mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nigdy koki nie wychodziły :D
    Wiosna i ta piękna pogoda. Sesja cudowna *.*
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koczki ;D,
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U malutniej świetnie to wyglada, zdj rewelacja :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super fotki i koczki :) Pozdrawiamy http://markoweobuwie.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely post :) amazing photos!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia przyrody *.*
    zapraszam - http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. The nature pictures are very pretty and those last two ones are adorable!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te zdjęcia ! :) Obserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesliczne zdjęcia <3
    Nie myslałas nad tym, żeby samemu fotografować? ;)
    Co do Sylwii Grzeszczak, to ona wymiata! Ma cudny głos i uwielbiam słuchać jej piosenek. Jej utwory są przejmujące, motywujące do działań, radosne, ale też i czasem spokojne, które potrafią ukoić każdą złą myśl :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama tez czasami fotografuje ;) jednak wiadomo telefonem efekt gorszy:) ale w poprzednich postach mozna je zobaczyc :)

      Usuń
  19. piękne zdjęcia
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wiosenne zdjęcia. Te są piękne :)
    Jeśli chodzi o koki to lubię, ale rzadko w nich chodzę. Mam długie włosy, ale nigdy nie jestem zadowolona z fryzury, którą sobie zrobię, dlatego głównie chodzę w rozpuszczonych.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiatki najładniejsze :) I Sylwia ma super głos :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia, mega isnpirujące:)
    zapraszam do nas justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze zdjęcie przegenialne ♥
    co do koków to lubię je u kogoś, a sama choć chętnie w nich chodzę to tylko po domu :P jakoś nie pasują mi zbyt, chyba że jakieś roztrzepane :)
    zawsze chciałam kręcone włosy :3
    ta nutka jest genialna, dawno nie lubiłam tak żądnej piosenki Sylwii ♥
    zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a! i poklikane :) 4,69$; 86,70zł, 3,29$
      :))

      Usuń
  24. Uwielbiam chodzić w kokach! Nie dość, że są bardzo wygodne, to na dodatek wyglądają przepięknie.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie ładne koczki :D Ooo piosenka Sylwii jest świetna, ciągle ją śpiewam xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.