poniedziałek, 9 maja 2016

Świetna sesja zdjęciowa mojej siostry :) wishlist Cndirect.

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was świetną sesje mojej siostry, która robiła za modelkę. (zdjęcia by Alice)  Osobiście uważam że ujęcia wyszły mega, dlatego też dodaje je na bloga :) jej instagram tu:) ---> Click






Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kanałem na Yt, oczywiście nie będzie on typowym modowym czy coś. Nic z tych rzeczy. Jeśli się to kiedykolwiek uda, to będzie zupełnie inny ;D
_________________________________________________________________________________

Lista z Cndirect:) Co zamówiłam tym razem? 
Coraz gorzej jest mi wybrać coś naprawdę fajnego. Czasami siedzę pare godzin przeglądając asortyment sklepu i mam dość. Nic mi się nie podoba lub opinie o tym produkcie są straszne :) Ale coż coś wybrałam w końcu :) 
Spodenki w panterkę. Tutaj wyglądają bardzo fajnie zobaczymy jak w realu.
Legginsy dla Weroniki, czapkę w kwiecisty wzór i elegancką bluzeczkę.
shorts - Click

blouse - click 

baseball cap - click 


dress- click



Kochane bardzo proszę o pomoc i kliki :)
Zawsze chętnie się odwdzięczam :) 

Zapraszam na strone na Fb gdzie obecnie trwa seria" ubranie na stronie sklepu vs w realu ."

17 komentarzy:

  1. Kochana oczywiście masz moje wsparcie, jak zawsze :)

    Kochana poklikałabyś w linki w poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrabniutka ta Twoja siostra :) ostatnie zdjęcie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja ! :) Najbardziej podoba nam się pierwsze zdjęcie :* Dużą uwagę przykuła nam bluzka. Poklikane :) Poklikasz u nas ? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki w panterkę są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna bluzeczka :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobna do ciebie :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja, świetne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sesja ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz:) Poklikałam w linki:)
    Pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest urocza! Zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sesja ! bardzo ciekawa bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. po klikane
    3.29
    3.39
    2.19
    3.39
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja bluzka jest megaa, bardzo mi sie podoba ! :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie zdjęcie najlepsze :).
    A co do panterkowych spodenek, to bd wybór, bo widziałam już post z nimi i wg mnie są najlepszym elementem całej sesji.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.