czwartek, 12 maja 2016

Wedding dresses. Cocomelody. Suknie ślubne. Jaką wybrać?

ENG. Hi,
Today we'll talk about probably one of the most important days in the life of. Wedding.
Once again I have the pleasure to present you the company Cocomelody. We can find a really stunning wedding dresses and more. I really like to create such posts , and I'm glad that I can post on my blog about such wonders. 
Choice of wedding dress is an important decision. Each of us wants to choose the most beautiful.

PL. Hej.
Dzisiaj porozmawiamy o prawdopodobnie o jednym z najważniejszych dni w życiu jakim jest ślub. Uwielbiam takie posty gdzie mogę zamieścić na swoim blogu takie cuda:)
Już kiedyś pisałam na ten temat. Przedstawiałam Wam firmę Cocomelody, gdzie możemy znaleźć na prawdę zachwycające suknie ślubne. Teraz nastąpi ciąg dalszy promowania tego sklepu. Przeglądając ofertę możemy zauważyć, że suknie są w bardzo przystępnych cenach. Nie wiem niestety jak wyglądają one w realu więc w tym nie pomogę. Ale jeżeli są takie jak na stronie to zdecydowanie warto. 


ENG. Designers create dresses unique in every respect.
The company writes : "Grace Luxury delivers all the grandeur and elegance you could possibly want. Also, reveling in the femininity of intricate beadwork and details, Adorare by Aniia will definitely take your breath away. Faith by Aniia is spectacular and unique, celebrating the soft, feminine allure for you who are in need of romance. "
I invite you to see the collection  designer wedding dresses The choice is so great that I wouldn't know which one to choose .

PL: Jednak nie wszystkie są tanie, niektóre mają wprost rekordowe ceny:) Są one zaprojektowane przez specjalnych projektantów. Na stronie suknie każdego z nich są oddzielnie pogrupowane. Znajdziemy je w kolekcji designer wedding dresses są niesamowite i nietypowe. Nie mogłam się zdecydować które powinnam Wam pokazać, bo wszystkie są piękne ^^ jeśli miałabym tak ogromny wybór to chyba nie potrafiłabym wybrać tej jedynej sukni ślubnej.










ENG: How should look like a bridesmaid ? More and more often we wish that bridesmaid were dressed in the same dresses. If you want to make this day a memorable you should also take care of it. Cocomelody offer an impressive collection for bridesmaids: convertible bridesmaid dressesCreations are really beautiful and draw the attention of everyone.

PL. Przejdźmy do druhen. Coraz częściej życzymy sobie aby były ubrane w jednakowe sukienki. Jeżeli chcemy aby ten dzień był niezapomniany warto zadbać również o to . Cocomelody oferuję pokaźną kolekcję dla druhen convertible bridesmaid dresses. Kreacje są naprawdę piękne i zwrócą uwagę każdego. Osobiście uważam, że niebieski najbardziej pasuje dlatego pokaże Wam stroje w tym kolorze.
Ps. takie sukienki pasują również na studniówkę czy inne bale.




ENG: Feel free to browse jobs from this company , It's possible that another of the ladies will inspire and will buy any of these dresses or something similar. It should also look at the sale,  details on the pictures ; )

PL:Zapraszam do przejrzenia oferty tej firmy, możliwe że któraś z Pań zainspiruję się i w tym dniu zechce posiadać którąś z takich sukien albo podobną.  Warto spojrzeć również na wyprzedaż która własnie trwa szczegóły na obrazkach ;)

 Bardzo Was proszę o kliknięcie w wyróżnione linki :) Z chęcią się odwdzięczę :)




36 komentarzy:

  1. Piekne *_* wspaniale kliknelam i przejrzalam sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. plecy pierwszej sukienki są przepiękne! <3 czegoś w tym stylu szukam :) kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Divine dresses <3 <3
    Xoxo and have a happy weekend

    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga przepiękna! :)
    Zapraszam
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne ! *0* Bardzo podoba nam się 1 i 2 :)) Czekamy na kolejne posty ! :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, wyglądają pięknie, Nie szukam narazie żadnej sukni ślubnej (nie wiem czy to kiedyś nastąpi XDD), ale jeśli taka okazja się zdarzy to wiem gdzie szukać :D
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne suknie! <3

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia suknia ślubna podoba mi się najbardziej :).
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zwolenniczką białych sukń! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te suknie *.*
    Co do sukienki dla druhen to podobają mi się te krótsze, a nie te do kostek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! A suknie...przepiękne *.* Najbardziej urzekła mnie ta do kostek błękitna ♥ Obserwuję ;) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie ENJOY ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie pierwsze suknie skradły moje serce :D Mój ślub już za 3 miesiące (niecałe), więc czekam z niecierpliwością na to aż w końcu odbiorę moją ślubną kieckę :D

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sukienki mają na tej stronie! Szczerze mówiąc, to chyba nie słyszałam wcześniej o tej firmie.
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki mają świetne *.* druga najlepsza :D
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne sukienki, chciałabym mieć taki jak pójdę do ślubu.
    Ps. Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sukienki, chciałabym mieć taki jak pójdę do ślubu.
    Ps. Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 jest super :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze chciałam chciałam mieć suknię ślubną bez ramiączek. To jest mój numer 1.
    Pozdrawiam ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna jest ta 1 suknia *.*

    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne suknie ! Nie planuje ślubu ale lubię sobie pooglądać ;)
    Ps mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza suknia CUDO :) Tylko ciężko, by było w niej tańczyć, gdy tak się ciągnie za Tobą, więc jedynie do kościoła , a później na tańce zmienić na bardziej krótszą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jak do tej pory mam już w swojej głowie jak będzie wyglądać moja :) choć nie ukrywam, że pierwsze sukienki również bardzo mi się podobają.
    pozdrawiam,
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne <3 Ale suknie na ślub chciałabym mieć szytą :D

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 Taka cudowna <3
    Zapraszam ;)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome dresses!! Love this shop!!
    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne są te sukienki chociaż śluba najbardziej podoba mi sie taka do pół łytki. fajny blog
    zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne suknie ślubne *.* Przyznam szczerze, że wybór jest naprawdę trudny, ale mi się najbardziej spodobała trzecia suknia ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. łał, te sukienki są idealne, podobają mi się bardzo.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Niektóre suknie są zdecydowanie przepiękne!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.