środa, 1 czerwca 2016

Cndirect wishlist. Najpiękniejsze sukienki na każdą okazję.

Hejka;)

Dzisiaj wishlista ze sklepu Cndirect. Chciałabym pokazać Wam najpiękniejsze sukienki które można tam znaleźć :) oczywiście nie wiem jak one wyglądają w realu jednak na stronie robią wrażenie . Zmieniłam jak na razie styl tego rodzaju postów, żeby zajmowały mniej miejsca ;)
Wybrałam suknie na każdą okazję, na wesela i uroczystości, bardziej eleganckie jak i również na wypad na miasto gdy upał nam doskwiera ;)


dress-click                                                 dress-click                                     dress-click


dress-click                                        dress-click                                          dress-click


dress-click                                     dress-click                                          dress-click


Która waszym zdanie najładniejsza?:) 
Bardzo proszę o kliki w wyróżnione linki :) na pewno się odwdzięczę 

26 komentarzy:

  1. Wszystkie sukienki bardzo mi się podobają!
    Szczerze poklikałam we wszystkie linki:)Mam nadzieję, że mi także pomożesz i klikniesz w linki w najnowszym poście.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. biała koronka przepiękna!! :) poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki, jednak niestety nie na moją teraźniejszą figurę. :) Poklikałam! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki! *_*
    Poklikane!
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne sukienki, ale czerwona mi się spodobała najbardziej *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne sukienki, poklikane :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne sukienki! <3
    Najbardziej podoba mi się ta druga.
    Poklikałam :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne!:) poklikałąm i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się ta czarna! Jest boska!
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 na górze po prawej i w w ostanim rzędzie granatowa w środku to moje faworytki :-) Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki naprawdę maja cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie te sukienki są naprawdę piękne :)
    Poklikałam.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne te sukienki , najfajniejsza ta czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie to wszystkie piękne, ale chyba 2ga naj :D A jakie tanie :O
    Pokilkane oczywiście :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/06/43.html

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne sukienki :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam :*
    Mogłabyś kliknąć u mnie w banner shein? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarna jest cudowna!
    Poklikane :*

    http://mojegottowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. raczej nic w moim stylu, no chyba że ta czarna :D poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  20. 1, 3 i 4 sukienka, jak dla mnie, są najlepsze ♥
    poklikałam w kilka linków :P powodzenia we współpracy <3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy zaczynałaś pisać bloga co myślałaś o znajomych . Jak zareagują czy nie zwracałaś na to uwagi ? Druga sukienka jest piękna . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku zastanawiałam się jak zareagują dlatego nie dodawałam swoich zdjęć ale później gdy przybyło obserwujących już nie zwracałam na to uwagi :)
      wiadomo zawsze w razie wyśmiania, mogę powiedzieć, że mam z tego korzyści to prowadzę ;) tak wgl to ludzie u mnie raczej fajnie reagują :) i może przyczynił się do tego fakt że szkołę skończyłam a studiuję zaocznie :)

      Usuń
    2. zresztą przeglądając blogi można natrafić na znajomych którzy po prostu się tym nie chwalą a sami mają :)
      żaden wstyd ;) ja tak uważam :)

      Usuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.