poniedziałek, 20 czerwca 2016

Nagroda w konkursie. Co sądzę o wzajemnej obserwacji ?:)

Hej :)

Na początku chciałabym podziękować dezmansowaaa.blogspot.com i ragazza99.blogspot.com za nagrodę, którą dzisiaj od nich otrzymałam ;) szczególnie kolor szminki bardzo mi przypadł do gustu. 


W blogosferze spotkałam się z rożnymi sytuacjami. Chciałam się dziś skupić na wymianie obserwacji.
Panuje na ten temat wiele opinii niektórzy są za, a inni totalnie przeciw i ogólnie robią z takich osób nie wiadomo kogo.(spotkałam się nawet z chamskimi odpowiedziami do innych osób, nw z czego to wynika ale sama unikam wgl zaglądania na blogi gdzie autorka jest taka "miła") Osobiście nie wiem w czym problem. Czasami z tego korzystałam i nadal korzystam, bo jak wiadomo gdy się zaczyna, ciężko jest się zareklamować.(jak się już ma sporo czytelników to jest to pewnie już nie potrzebne) A to jest jeden z takich sposobów które działają.
 Dzięki temu sami komentujemy blogi na których potem inni znajdują nasz i oczywiście jest szansa, że ta osoba od czasu do czasu do nas zajrzy. Naprawdę nie rozumiem osób którym to przeszkadza.  Wystarczy przecież taki komentarz zignorować i tyle. A hejt na osoby którym się udało w taki sposób zyskać grono obserwatorów też jest bezpodstawny, bo przecież każdy tak może.
Co innego gdy otrzymujemy w komentarzu tylko prośbę o obserwacje .. ale to już temat na inny post :)

A tutaj zdjęcia nocne które robiła Wiolka z nudów w sumie ;D i wyszły na prawdę fajne mimo że sprzęt miała słaby ;)






Jak ktoś może to klikamy :D

___________________________________________________________________________

43 komentarze:

  1. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście wkurzają takie komentarze i 'kopiuj-wklej'. Nic nie wnoszą na bloga... Ładne zdjęcia i gratuluję wygranej! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli jest to dodane do normalnego komentarza odnaszacego sie do tresci to chyba nie ma problemu ;d i wnosza dla osoby ktora go dodala:D chyba ;d dziekuje ^^

      Usuń
  3. Ja jestem otwarta zawsze na obserwacje gdy zainteresuje mnie jakiś blog <3 Nie wiem w czym tkwi problem, może tak jak poprzedniczka napisała nie lubię komentarzy kopiuj wklej ale jak jest obiektywny i dotyczy recenzji chętnie blog odwiedzam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile osób tyle opinii i sposobów na przyciągnięcie czytelników. Mnie osobiście strasznie drażnią tego typu komentarze. Bo zazwyczaj ludzie napiszą sobie jeden długi, mega pozytywny komentarz, który w sumie pasuje do tekstu notki. Ale jak się później okazuje jest to kłamstwo. Bo nagle znajduję identyczny komentarz na innych blogach. Nic mnie nie drażni bardziej jak udawanie. O ile takie komentarze typu "super blog" są oczywiste. Wiadomo wtedy, że post i tak nie został przeczytany. Zupełnie inny mam stosunek do osób, które faktycznie przeczytały post i chcą się przy okazji zareklamować. To normalne. Każdy chce jakoś przyciągnąć czytelnika. Ale bądźmy uczciwi wobec siebie i innych.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie przepadam za obs za obs, bo zależy mi na prawdziwych czytelnikach, którzy będą komentować na temat i z zaangażowaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w taki sposob poznalam sporo swietnych blogow i ludzi ;)

      Usuń
  6. Poklikałam , świetne zdjęcia.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się co do tego o obserwacji. Ja też tak robiłam i robie ale mam szacunek do osób które zaobserwuje i ktore zaobserwują mnie. Zawsze wchodze na ich blogi i komentuje posty, kazdy jeden nowy. Po prostu żeby nie być biernym czytelnikiem na ich blogach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej, pasuje Ci ten kolor szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie zdjecia ;)
    gratuluje wygranej
    http://xthy.blogspot.com/2016/06/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię zasady "kopiuj-wklej", a niestety często się z tym spotykam. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, hmm to jest ciężki temat. Osobiście nie lubię tego szantarzu pt. zaobserwujesz? Akurat ja jestem człowiekiem, który obserwuje jeśli blog ma treść, która mnie interesuje i wygląd, który mnie przyciąga, a takie obserwowanie na chama - no niezbyt mi to pasuje. Jeśli blog jest ciekawy to i bez tego obs za obs się wybije. A inna sprawa - lepiej napisać ciekawy komentarz, zawrzeć jakieś znajomości niż zrobić kopiuj wklej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post i kolor szminki! W odpowiedzi na Twoje pytanie z mojego bloga-OBS! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie jest to bardzo sztuczne zbieranie obsrwatorów. Co z tego, jeżeli masz na wskaźniku 400= obs, a w rzeczywistości Twojego bloga naprawdę czyta tylko 100 z nich. Po co taie udawanie. Na sukces trzeba zapracować, nigdy nie przychodzi nic łatwo, a jak przychodzi to odejdzie szybciej niż przyszło. Potrzeba trochę poświęcenia i cierpliwości. Rozumiem, bardzo ciężko jest się wybić na blogosferze, ponieważ jest wysoko postawioa poprzeczka. Ale chyba lepiej sie doskonalić i zdobywać coraz to wyższe cele, zamiast całe życie iść na łatwiznę. Ale to tylko moje zdanie ;)
    Pięknie rysujesz! Nie mogę się napatrzeć na Twoje rysunki, naprawdę coś pięknego.. Rysujesz już długo? I mam pytanko, rysowałaś może kiedyś kredkami Koh-i-nor Mondeluz? Bo własnie nie wiem czy je kupić

    Jakbyś miała chęć zobaczyć moje wypociny to zapraszam na mojego bloga zakładka 'moje prace'. Pozdrawiam!

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym że czyta mniej niż obserwuje to zawsze tak będzie bez względu czy to obs za obs czy normalnie. bo ludzie przestają prowadzić blogi i przestają tez z tego korzystać .Sama odswiezam listy blogów które obserwuję bo większość autorów przestaje dodawać posty. a co za tym idzie odwiedzać i mojego bloga :)
      Rysuje od kiedy pamiętam ale to tak jak mnie złapią chęci a potem długa przerwa i tak w kółko :) nie nie posiadałam niestety takich kredek.:)

      Usuń
  15. Jesteś śliczna 😉
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna 😉
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że czasami wzajemna obserwacja wydaje nam się głupia ponieważ nie jest prawdziwa, jest po to by uzyskać grono jakichkolwiek czytelników. Moim zdaniem to jedyne wyjście żeby się wybić. Nie ma innej opcji żeby nasz blog rozprzestrzenił się po bardzo dużej ilości osób jeśli sami nie zadbamy o to, żeby stał się popularny.
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam podzielone zdanie na ten temat. Z jednej strony - sama dopiero zaczynam i fajnie było by mieć więcej obserwujących. Z drugiej jednak strony chyba wolę, żeby obserwowały mnie osoby. którym blog spodobałby się tak po prostu, bo jest to gwarancją, że po zaobserwowaniu będą czytać i komentować twoje następne wpisy, a nie, że będą tylko obserwatorami "duchami". Jednak ważniejsze są opinie na temat notek niż kwadracik, że ktoś cię "obserwuje".

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szminka ma ładny kolorek. A co do tej wzajemnej obserwacji, ja nie mam nic przeciwko. Sama tego nie robię , nie pisze komentarzy , typu zapraszam do obserwacji, ale mi to nie przeszkadza :) Jeżeli ktoś pod postem mi tak napisze, to wejdę i jak ma fajnego bloga, tresc i zdjecia godne uwagi to na pewno zaobserwuje :) Ten blog mi się spodobał :) I pytałaś czy wzajemna obserwacja, a więc weszłam i jestem pozytywnie nastawiona, oczywiście obserwuje :)

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja aktualnie nie korzystam z tej metody. Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com- nowy post

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie proszę o kliki ani o obserwację. Jak danej osobie się spodoba mój blog to na pewno zaobserwuję, a mi się zrobi bardzo miło, że ktoś docenił moją pracę :) świetne zdjęcia. Kolor pomadki bardzo Ci pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kompletbie nie popieram wyniebiania się obserwacjami. Jest to dla mnie puste i bezwartościowe. Myślę ze jestem dobrym przykładem tego, ze jeśli się chce zdobyć grono czytelników to można bez wyniebiania się obserwacjami. Nie wymieniam się obserwacjami, a przez rok mojego bloga zaobserwowalo ponad 200 osób co uważam za mały sukces.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia :) Ja nie mam nic przeciwko obs. za obs. choć sama niekoniecznie z tego korzystam :)


    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uważam że w obs/obs nie ma nic złego, rzeczywiście można dzięki temu poznać wiele ciekawych osób, a uważam że lepiej pomagać sobie nawzajem, a skoro można to zrobić w tak łatwy sposób to dlaczego nie?
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna ty a włsów zazdroszcze:) widze ze rysujesz ja równiez ale tylko portrety:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe kadry :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wkurza mnie to obs-obs :c gratuluję wygranej :)) i śliczne zdjęcia :)
    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ogólnie jestem za wspólnymi obserwacjami. To dobry pomysł, żeby zyskać czytelników. Fantastyczne zdjęcia - Wiki ma talent! <3
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są naprawdę świetne! Co do wzajemnych obserwacji to myślę, że na początku owszem mogą się przydać, aczkolwiek sama za takim czymś nie przepadam, dlatego też takie wiadomości zwyczajnie ignoruję. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy ma inne zdanie na ten temat. Mnie denerwuje takie coś bo wyraźnie mam napisane pod dodawaniem komentarzy, że obs za obs mnie nie interesuje a dostaje propozycje. Wolę mieć mniejsze grono prawdziwych czytelników niż większe i nic nie wznoszące :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia :D
    Ale jak wiadomo każdy ma inne zdanie na ten temat :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  32. ale masz świetne włosy! Plus zgadzam się w 100% jeśli chodzi o obserwacje :)
    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji:)
    https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna nagroda, piękne zdjęcia, a obs za obs to temat rzeka :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje nagrody, bardzo fajne zdjęcia, nawet jak zrobione z nudów ;)
    A co do tematu wzajemnej obserwacji ... nie jestem w stanie aktualnie stwierdzić co na ten temat sądzę, z jednej trony jest to raczej sprawdzony sposób pozyskiwania popularności, z drugiej nie sama nie wiem czy rozbić coś takiego ... zawsze zostawiam to na kiedyś indziej do przemyślenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajne masz te loczki! :)
    Zachęcam do obejrzenia mojej nowej sesji! http://paulinachylinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow fajne włosy taki "artystyczny" nieład :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesujący post. Moim zdaniem oprócz obs za obs powinno się odnieść do tematu postu.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.