wtorek, 14 czerwca 2016

Paczka Dresslink . Otdd i jak to wszystko się zaczęło ?:) dlaczego prowadzę bloga?

Hej :)

Dzisiaj pokażemy Wam kolejną przesyłkę z Dresslink. Wszystkie ciuchy zostały zamówione dla Wioli więc ona będzie na dzisiejszych zdjęciach. Pogoda była straszna bo w kółko lało i nadal leje więc ciężko ją było wyciągnąć na zdjęcia (nie ma się co dziwić ) ale jednak się udało.
Zamówienie ogólnie udane. Spodnie wyglądają całkiem fajnie jednak na wszelki wypadek warto zamówić rozmiar większy. Top lekko prześwituje i jest ucięty tak jakoś eee.. krzywo ale nie rzuca się to bardzo w oczy. Najgorszym wyborem była sukienka boo..?  jest totalnie nie foremna góra szeroka a całość bardzo krótka plus z tyłu rozporek więc nigdzie się w niej pójść nie da xD
Ładnie prosze o kliki:)









Ktoś z Was zadał w komentarzu pytanie jak to wszystko się zaczęło? . Co skłoniło mnie do założenia bloga.? No więc. Bardzo długo się nad tym zastanawiałam. Wiadomo co powiedzą znajomi i wgl. (jednak co raz częściej trafiam na blogi znajomych o których pojęcia nie miałam :D) Ale zawsze chciałam zobaczyć jak to jest. Po prostu jak to jest prowadzić bloga i czy jest to trudne. Jednak odwagi brakowało nadal, założyłam pierwszy tylko z rysunkami jednak nie wiedziałam jak go ogłaszać, ruch był mały więc go usunęłam. Aczkolwiek nie chciałam odpuszczać, więc postanowiłam założyć kolejny. na początku nie dodawałam swoich zdjęć, tylko jakieś przypadkowe plus kilka mojej młodszej siostry. Zaczęłam łapać o co chodzi w blogosferze i jak się ogłaszać. Przestałam myśleć o tym co powiedzą inni, (zresztą każdy fajnie reaguje), zaczęły się współprace, obserwatorzy spokojnie przybywają i ogólnie jakoś leci. Poznałam sporo fajnych osób. Nie żałuje, że ten blog istnieje ;)
Jeżeli macie jakieś pytania do mnie to piszcie śmiało w komentarzach bądź na email ;)

Proszę o kliki  KLIK KLIK KLIK KLIK
Oczywiście z chęcią się odwdzięczę :)
Obs za obs ? czemu nie ale zacznij :)

53 komentarze:

  1. Wszystko poklikane :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ;)
    zastanawiam się nad zamówieniem ubrań z tej firmy ;.*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    Zapraszam do mnie: http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw ^^ Super rzeczy wybrałaś, widać, że masz styl. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam , super post.
    Też prowadziłam kiedyś jeszcze jakieś blogi.
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki, poklikane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a już chciałam zamawiać tę sukienkę! kolejny dowód na to, że zamawianie sukienek u nich jest ryzykowane :D linki oczywiście jak zawsze poklikane :* pomożesz mi u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html

    OdpowiedzUsuń
  8. spoko rzeczy szkoda tylko, że nie bardzo Wam pasują ;D ale chociaż spodnie Wam spasowały! poklikałam we wszystko i pozdrawiam serdecznie :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka wcale nie wygląda aż tak strasznie :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great clothes!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love that jacket, it's super cool! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, poklikane. A moi znajomi nie wiedzą i niech tak zostanie XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja:) świetna kurtka:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz super! :) życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i cudownie, że napisałaś post o tym, dlaczego go założyłaś :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Oczywiście poklikałam :)

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajną koszulka
    po klikane
    4.35
    2.89
    8.29
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam taką kurteczke ;D Super :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli masz ochotę to zaobserwuj ^^
    świetna koszulka, bardzo mi się podoba <3
    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy ci przyszły :)


    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba bluza, sportowa i jednocześnie świetnie wygląda! :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne spodnie! Kiedys polowalam na taka bluze, ale zmienil mi sie styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnie jakoś mi się nie podobają, ale reszta super!

    https://kariaxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam w każdy link ;)
    Śliczna torebka z Banggood.

    Co do tych ciuszków to spodnie wyglądają fajnie, a sukienki trochę szkoda, bo ładna, ale faktycznie nie układa się za dobrze.
    Tak jakby za dużo materiału miała :P
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wyglądasz! Ciekawe rzeczy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ten post, świetna figura :)
    Zapraszam na swojego bloga,
    obserwuję Ciebie :D
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikane :) Ja też z początku miałam obawy co do tego jak zareagują na bloga moi znajomi, ale nie warto się tym przejmować bo jeśli chodzi o przyjaciół to przecież powinni Cię zaakceptować takiego jakim jesteś lub na jakiego się zmienisz. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że sukienka się nie udała, ale spodnie podobają mi się. :) Nie ma co się przejmować ludźmi i tym, co powiedzą. Jeśli blogowanie to Twoja pasja, no to kurczę! Tym bardziej, że jak napisałaś, każdy dobrze na tę wiadomość reaguje. :) Świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy :) Ładne zdjęcia ♥
    Oczywiście poklikałam ^^
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję ;)
    Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice look!
    I`m following ur blog with a great pleasure!

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super rzeczy :) Po klikane :D Dziękuje za odwiedziny u mnie :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna bejsbolówka :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnia sukienka najbardziej mi się podoba :) Nigdy jeszcze nie zamawiałam z tej strony, ale pewnie kiedyś to zrobię żeby się przekonać :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie są naprawdę świetne, a sukienka po prostu piękna *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna bobmer jacket :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też nie byłam zadowolona z sukienki od nich, wymiary w tabeli nie zgadzały się z tym co przyszło. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne zdjęcia :) Szkoda, że sukienka to taki niewypał, zapowiadała się świetnie :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  39. T dziewczyna na tej stronce naprawdę ładnie wygląda w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodnie bardzo ładne :) Sukienka nie w moim typie ;P A na pytanie po co zakłada się bloga zawsze trudno znaleźć logiczną odpowiedź :) Jeśli chodzi o znajomych to np w moim przypadku wiedzą o nim tylko dwie osoby xD Poklikałam, obserwuję i zapraszam :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. znajomi niech mówią co chcą, najważniejsze, że ty się realizujesz ; )
    sukienka mimo wszystko wygląda dobrze! przynajmniej na zdjęciu

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurteczka i spodenki super, poklikane.
    Zapraszamy nikoladominikablog.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurteczka i spodenki super, poklikane.
    Zapraszamy nikoladominikablog.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.