poniedziałek, 27 czerwca 2016

Rzeczy z Cndirect ;) spodnie z dziurami?

Hej ;)

Ja już praktycznie po zaliczeniach także spokojnie mogę zabrać się do tworzenia posta :D a że dotarła do nas ostatnio paczka z Cndirect to przejrzymy jej zawartość.
Co zamówiłyśmy tym razem? były to spodnie z dziurami, okulary, dwie bluzki ;)

Ogólnie cała zawartość w dość fajnej jakości. Okulary mają bardzo ładny kształt. Kojarzą się z kotem. Ostatnio taki typ stał się popularny i wszędzie można zobaczyć dziewczyny, które je noszą ;)



Spodnie są na mnie za szerokie, niby mają takie być ale te są aż za bardzo :d Bluzeczki wyglądają tak jak na stronie sklepu. Akurat na lato i ciepłe słoneczne dni :) Jedna z motywem ust (też wszędzie je widzicie?), a druga zwykła bokserka, takich nigdy nie za wiele.



Jak tam ? oglądaliście mecz Polaków? :) Kibicujecie?
Ja akurat wróciłam wtedy z uczelni, a że lubię piłkę nożną to zrelaksowana z takim oto deserem zasiadłam przed telewizorem ^^
 Bardzo proszę o kliki jeśli ktoś może ;)
Kliknij Kliknij KLIKNIJ  Kliknij 




46 komentarzy:

  1. fajna paczuszka :) wszystko poklikane :* mogę Cię prosić o kliknięcia u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie super, od dawna takich szukam;) okulary tez mi się podobają, pasują ci;) justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądacie, kolory niezwykle pozytywne :) kliknięte.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane. Super jest ta koszulka z motywem ust. :) Ja oczywiście kibicuję! W czwartek kolejny mecz. Niesamowity deser przyrządziłaś. Aww <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie te okulary kojarzą się trochę z kotem, a dopiero teraz to zauważyłam. :D Są śliczne! Ja także, także kibicowałam Polakom, siedziałam przed telewizorem i może średnio przepadam za piłką nożną, to przyznaję, że było we mnie sporo emocji podczas tego meczu. ;D Poklikałam. :) Świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie naprawdę mi sie podobają :)

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane, piękne okulary!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stylizacje. :) Deser wygląda apetycznie. Oczywiście, że kibicuję! Piłka nożna to mój ulubiiny sport.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane
    Świetne inspiracje
    Zapraszam do obserwowania odwdzięczam się
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne okulary :) kibicuję :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. A ta różowa bluzka shoulder-off skąd ? :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie bardzo pamiętam skąd ją wzięłam ;/

      Usuń
  12. Uuu, fajne ciuchy ;) Blog też mi się bardzo spodobał. Wspólna obserwacja? Ja zaobserwowałam Twojego bloga, mam nadzieję, że chętnie mnie odwiedzisz! http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczka ! Okulary najlepsze takie must have tego lata :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paczka. Bardzo ładne bluzki. Poklikałam w linki. ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż.
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zaopatrzyć się w takie okulary :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super ciuchy wybrałaś, mega wyglądasz w tym stroju!!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. mam chyba podobne okulary! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane :O <3 I okularki oraz spodnie super, choć wole bardziej dopasowane :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary są naprawdę świetne *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Okulary super! Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne okulary :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Co roku kupuje nowe okulary przeciwsłoneczne i gdzieś mam takie podobne :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne okulary *.* Bardzo bym takie chciała :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne ubranka, faktycznie okulary przypominające kota. Często takie spotykam.
    Pozdrawiam
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post! Bardzo fajne rzeczy, a okulary - prześliczne! ♥
    vthetoria.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne te spodnie i ładnie na Tobie wyglądają! Tak jak piszesz - takie mają być. Też mam szersze i choć jestem miłośniczkę rurek, to kocham te spodnie :D
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie i okulary rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna paczuszka! Od dawna poluję na te okulary, bardzo mi się podobają :)
    Poklikałam!
    Okulary-2.93$
    Spodnie z dziurami-7.45$
    Bluzka z ustami-3.78$
    Żółta bluzka- 2.51$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę sobie kupić takie okulary ;) też kibicowałam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja osobiście nie mogę doczekać się na kolejne mecze :D Nika- cudowne włosy! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super jest ta biała bluzka z ustami ;)

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi zdecydowanie najbardziej podoba się różowa bluzeczka ze zdjęcia w okularach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne;)
    Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.