środa, 8 czerwca 2016

Szczęśliwi którzy? ...


Hej:)
Czym jest szczęście ? Myślę, że każdy z nas ma swoją własną definicję tego słowa. Jednym wystarczy zdrowa rodzina, druga połówka a inni gonią za sławą, pieniędzmi. Ale czy warto? czy warto poświęcać całe swoje życie karierze? no jeśli to sprawi że będziesz szczęśliwy...   Ale czy człowiek może być w pełni szczęśliwym ?
 Jeśli się tego nauczy i jeśli tego będzie chciał... Nie jest to łatwe, ponieważ przez nawet drobne problemy zapominamy o tym co jest naprawdę ważne.
Wiec powinniśmy umieć cieszyć się życiem i tym co mamy. Nawet z pozoru nieważne, krótkie momenty mogą zmienić wszystko. Warto je zauważać i zatrzymać się czasami w tym pędzie jak to mówią "wyścigu szczurów" i zastanowić się nad sobą i innymi. Jednak wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia więc trudno tego dokonać, a człowiek to słaba istota i ciągle chce więcej i więcej ....

Wiecie co Wam powiem ?:D Współczuje ludziom którzy chcąc zjeść truskawki muszą je sobie kupić w sklepie. Dlaczego? dzisiaj własnie próbowałam takie zjeść i w porównaniu do swoich to one nie mają wgl smaku . Masakra jakby się jadło zielone ;) mimo, że wyglądają tak ładnie :) (tylko wyglądają)
Trochę zeszłam z tematu ;d
Wracając do tematu .. Studiuję finanse i rachunkowość. Na pewnych zajęciach wykładowca powiedział " większość z Was będzie w przyszłości zarabiało jakieś 10000 tyś alee ...  i tak będzie Wam mało " No cóż chciałabym Wam pokazać jeden filmik który fajnie ukazuję tą "ślepą uliczkę " :) Do czego ona prowadzi? :)

A czego Wam potrzeba do szczęścia ? wypowiedzcie się w komentarzach.
Zapraszam na mojego instagrama @netia223

Jeżeli ktoś zechciałby mi pomóc to bardzo proszę o kliknięcie w te linki :
Jest ich tylko 4 więc to tylko chwilka :D


_________________________________________________________________________________



63 komentarze:

  1. Great post dear,really interesting! :)kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście do szczęścia starcza rodzina i przede wszystkim druga połowka.
    + obserwuję :)
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej czapce :) Kliknięte.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć ten filmik :) linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

      Usuń
    2. Kliknęłam ponownie :)

      Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
      Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

      Usuń
  5. Ostatnio bardzo często zastanawiam się na swoim szczęściem... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się co do truskawek :D
    Mi kiedyś się wydawało, że potrzebna mi druga połówka do szczęścia, ale doszłam do wniosku, że jednak nie to jest najważniejsze :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włosy masz... chciałabym tyle zarabiać haha
    Truskawek nie lubię :D :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście... sama nie wiem. To wszystko zależy od chwili. Czasem w ogóle nie są potrzebne pieniądze, wystarczy, że obok siebie mam zdrowych bliskich. Z drugiej strony szczęście wiąże się z wydatkami - wyjazdy w piękne miejsca tanie nie są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK | INSTAGRAM FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje posty, pozdrawiam serdecznie! :*
    http://nessperfection.blogspot.com/2016/06/bonprix-its-me.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie aktualnie do szczęścia trzeba tylko wolnego czasu :D pozdrawiam cie cieplutko:*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam że człowiek może być szczęśliwy całkowicie, ale nie taki który ma dużo pieniędzy. Tacy ludzie bardzo często są zepsuci, te pieniądze ich zmieniają

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Szczęście to bardzo ważna rzecz w życiu. Poklikałam :)


    juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Carpie diem " ;)
    też studiuję fir, gdzie studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona twoim blogiem. Jest zupełnie inny- taki twój. Uwielbiam tu wbijać :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ;) również poklikałam ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy człowiek szczęście postrzega inaczej. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne masz włosy :) Jasne ze obserwujemy, ja juz, teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne masz włosy :) Jasne ze obserwujemy, ja juz, teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie obraź się, ale nigdy bym nie pomyślała,że już studiujesz! Wyglądasz bardzo młodo ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam powodu aby sie obrazac ;d kazdy mi to mowi ;d ale to fajnie bede dlugo mloda moze ;D

      Usuń
  21. Kocham swoje truskawki są lepsze niż kupne
    Obserwuję
    Zapraszam:
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super definicja szczęścia ! :) Ładne zdjęcia. Oooo truskawki ^^ Uwielbiamy je <3 Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze podziwiam Twoje włosy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam na działce truskawek od groma! <3
    poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! :) Podoba mi się ! :) Obserwujemy? :*
    zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęście to osoby, które obdarzają mnie szacunkiem i miłością. Bez nich życie nie miałoby sensu :)
    Super post :)
    Jedyne truskawki jakie zjem to te prosto z krzaczka z własnego ogródka, albo mojego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :D Co do truskawek..Zgadzam sie ! :D
    Ślicznie zdjęcia, jak zawsze :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna definicja szczęścia! Mogłabym czytać i czytać! Co do truskawek, to się zgadzam! Ja jednak nie mam ogródka, ani działki, ale dostaję od cioci, nawet nie ma porównania. ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy patrzy na szczęście w inny sposób, najważniejsze to doceniać drobnostki
    w tedy łatwiej poczuć radość ;) ja też mam swoje truskawki :3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, obserwuję!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi wystarcza to, że moja nabliższa rodzina jest zdrowa, wspiera mnie, kocha, a także moja druga połówka, bez której nie byłoby tak wesoło :)
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    Pozdrawiam
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mądre słowa, dobrze powiedziane z tymi pieniędzmi! Mi do szczęścia wystarcza rodzina, chłopak oraz przyjaciele, ich zdrowie i moje, nic więcej :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę, że masz swoje truskawki :). Nigdy takich nie jadłam, ale wierzę Ci, że są dużo lepsze.
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super słowa. Piszesz tak , że chce się czytać i czytać, a kiedy koniec postu czuje rozczarowanie. Ja mam truskawki z działki i zgadzam się, że te w sklepie w ogóle nie maja smaku, ale jak ma się ochotę to nic się nie poradzi :)
    Pozdrawiam ! ;*

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  35. Nwm o co chodzi z truskawkami :D Mam swoje i kupuje na rynku (nie miasteczkowym) i niczym się nie różnią prócz tym, że ja mam małe xD Przecież sklep i tak musi kupić je od rolnika :D W mieście nie rosną xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze kurcze od tego ze na wieksza skale nie rosna naturalnie tylko sa pryskane na szybsze dojrzewanie ? I sa mega czerwone a w srodku smaku brak. Chyba ze ktorys z ludzi hodujacych je na sprzedaz serio sb czeka az mu dojrzeja same ale w tych czasach to rzadkosc. Proste.

      Usuń
  36. Jedni mają a inni go poszukują- szczęście. ;) Super post.
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczęście.... to zdrowie i wsparcie rodziny. Cieszę się, że mam rodziców i rodzeństwo, którzy zawsze mnie wspierają i są przy mnie. Nie wyobrażam sobie, jak ciężko musi być dzieciom w domach dziecka czy błąkającym się samemu po ulicy, bo ich rodzice leżą pijani.
    Dziękuję każdego dnia Bogu, za to co mam :)

    http://mojegottowanie.blogspot.com./

    OdpowiedzUsuń
  38. Może napisz na blogu o tym jak to się wszystko zaczęło . Co cie zainspirowało do bloggerstwa. Myślę że nie jednego z nas to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Maasz przepiękne włosy, pozazdrościć :)
    Ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikane! ^^ Masz strasznie ładnie włosy ^^

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Łał świetne masz włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post
    Moim zdaniem szczęście to rodzina, znajomi i bliscy
    Obs za Obs?
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne zdjęcia! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  44. A mi do szczęścia wystarczy jak najbardziej mój chłopak. No i oczywiście coś do jedzenia :P XD
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. super napisany post, fakt faktem kazdy z czym innym utożsamia szczęscia... mi największe szczęscie daje rodzina i przyjaciele;) sama ich obecność;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim szczęściem jest rodzina, przyjaciele, spełnianie się w mojej pasji, spełnianie marzeń.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post :) Bardzo mądrze napisany :)
    Liczę na więcej takich więc obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Co do truskawek.. Myśle tak samo, truskawki mam u siebie i cudownie smakują, ostatnio zjadłam kupne. Niestety nie smakują jak te swoje :)
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  49. Czego nam potrzeba do szczęścia? Dobre pytanie, bo ostatnio mi to moje szczęście ciągle umyka xD Bardzo fajny filmik i słowa waszego wykładowcy ;) A co do truskawek, to moim zdaniem takie ze sklepu też są dobre, choć z pewnością mniej zdrowe. Obserwuję :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy post!
    Przejrzałam całego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam do siebie! Bardzo proszę również o pomoc w kliknięciu w kilka linków!
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2016/06/140616-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.