niedziela, 5 czerwca 2016

Wholesalebuying wishlist ;) sukienki, przetarte spodnie?

hej:)

Nadeszły dni w których cały mój czas zajmują przygotowania do egzaminów.:/ ale aby na blogu pusto nie było mam dla Was wishlistę ze sklepu Wholesalebuying.
Bardzo lubię oglądać sukienki więc one idą na pierwszy plan, wybrałam kilka które wpadły mi w oczy ^^


4. dress-click 5. dress-click 6. dress-click

Ostatnio bardzo modne stały się spodnie z dziurami przetarciami itp. Osobiście są ładnie wykonane to nie mam nic przeciwko temu stylowi. Jednak często widzę spodnie na których dziura zajmuje prawie całą nogawkę i to jest moim zdaniem lekka przesada. żeby zobaczyć jak wyglądają takie spodnie w chińskich sklepach postanowiłam zamówić spodnie nr 3 i przekonać się na własnej skórze ;)
1. click                                       2.click                                                 3.click

A wy co o nich sądzicie ?:) bardzo proszę o kliki w kilka linków :) nie musza być wszystkie :)
Jak tylko skończę zaliczenia postaram się o jakiś normalny post :)

20 komentarzy:

  1. Śliczne sukienki. :) Kiedyś kupiłam sobie spodnie z dziurami i miałam taką na cale kolano... xd

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie mega :) Ciekawe jak w rzeczywistości :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczki cudowne, najbardziej z numerkami 5 i 6 :O Te dekoldy, klikłam moge liczyc na rewanż :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w liki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spodnie z dziurami;) Poklikane:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają te spodnie ! Super lista ;) linki kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne sukienki i genialne spodnie!
    Zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane we wszystko :) mogłabyś poklikać u mnie? Z góry dziękuję :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem sukienki nr 3,4 i 6 petarda <3
    A spodnie wszystkie sztos :D
    oczywiście poklikane :)
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie spodnie! Poklikałam w linki :) Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  10. Staram się nie podążać za modą, w takich spodniach chodzi 3/4 dziewczyn... sukienki są bardzo ładne :) Poklikane!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknięte :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko poklikałam :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne propozycje!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do przetartych spodni, to pamiętam jak jeszcze kiedyś, gdy one nie były modne, chodziłam w takich dziurawych spodniach i wszyscy się śmieli, że co nie mam kasy na nowe spodnie itp A teraz co druga chodzi po mieście w takich :D Dlatego trzeba robić swoje i się nie przejmować krytyką innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 3cia sukienka jest przepiękna <3!

    OdpowiedzUsuń
  16. poklikane :) ekstra sa te rzeczy :) szczegolnie te dziurawe spodnie :) pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Same fantastyczne rzeczy wybrałaś :)
    Poklikałam ;)
    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć u mnie, z góry dziękuję :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/06/banggood-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.