sobota, 9 lipca 2016

Ootd bluzka z frędzlami + wishlist Dresslink

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was sesje mojej siostry Wioli. Fotografem była Alice. 
Dzisiejszy strój składa się z topu z frędzlami (które ostatnio znowu stają się modne i coraz częściej możemy je zobaczyć na ulicach czy w sklepach.), spodni z wysokim stanem z dresslink oraz typowych okularów. 
Wypad można zaliczyć do udanych, dobry humor dopisywał co można zobaczyć na poniższych zdjęciach :D
Zachęcam do komentowania i obserwowania ;)

















spodnie-dresslink, top- lokalny sklep

Mam dla Was dzisiaj jeszcze wishlistę ze sklepu Dresslink ;) tym razem wybrałam spodenki bluzkę z frędzlami ( znowu :D ) sukienkę i naklejki na paznokcie ;) Jeżeli ktoś może kliknąć w kilka linków będę wdzięczna ^^

1. dress- click
2. blouse -click
3. nails care- click
4. shorts-click

 A tu jeszcze trzy urocze wieczorowe sukienki ^^ w sam raz na jakieś wesele ^^
    CLICK                                                      CLICK                                               CLICK

Bardzo liczę na Waszą pomoc^^  Dziękuję za każdy klik :)

48 komentarzy:

  1. Poklikałam :)
    Rzeczywiście w sklepach ostatnio mnóstwo jest bluzek z frędzelkami. :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodsza siostra?! Byłam przekonana, że to Ty :D. Super bluzeczka :).
    Pozdrawiam cieplutko, karlin91.blogspot.com :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszosc twierdzi ze jestesmy podobne;D

      Usuń
  3. Super bluzka i bardzo pozytywne zdjęcia :D
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaki :)
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ! :) Siostra jak i ty nadajecie się na modelki :D :* Bardzo podoba nam się bluzka ^^ Te sukienki na dole sś prześliczne *.* Poklikane, czy możemy liczyć na to samo u nas ? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto ale ładnie:)
    Piekne włosy:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację te bluzki są bardzo modne ;) też mam taka ;)
    szczerze poklikałam ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, frędzle ostatnio wszędzie, modne tego lata. I dobrze, bo ładne :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam bluzkę z frędzlami. :) Ładne zdjęcia!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja! Zdjęcia wyszły świetne ♥
    Poklikałam :) Obserwuję ^^
    Pozdrawiam i zapraszam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam kochana.
    Śliczna jest ta stylizacja , najbardziej przyciągnęła moją uwagę , cudowna bluzka.
    Świetny post.
    Zapraszam do siebie , poklikasz mi w linki ..?
    Prowadzę też konkurs
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane ;)
    Świetna ta bluzka z frędzlami! Sukienki z wishlisty skradły moje serce :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, letni zestaw :) Idealny na wakacyjne wieczory, gdzie już teoretycznie słońce zachodzi i robi się trochę chłodniej :)
    Z rzeczy, jakie zaproponowałaś w kolażach, zdecydowanie moimi faworytami są szorty :)! Genialny, trafny wybór na sezon letni :)

    Buziaki, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna, codzienna stylizacja! :D nie mam nic z frędzlami :O muszę to nadrobić :)
    cudowne włosy *.*
    wszystkie linki poklikane :) bardzo fajne rzeczy wybrałaś, a sukienki mnie zachwycają *.*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne spodnie, mają taki ładny, żywy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega post!
    Zostałaś nominowana do LBA! Gratulacje!
    Tutaj więcej:
    xizdx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Siostra jak promienieje :) Wakacje Wam służą :) piękny top :")

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka śliczna, spodnie też <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Post świetny troche inaczej dziś zrobiony :) Bardzo mi sie podoba bluzeczka!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna bluzka
    po klikane
    7.33
    5.59
    0.58
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczka jest na prawdę mega- Sama bym taką chciała :D

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzeczka z frędzlami bardzo mi się spodobała! Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) masz piękne włosy :)
    pozdrawiam + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna jest ta bluzka z frędzlami, chyba też skuszę się na coś w tym stylu ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię frędzle, oczywiście w jednym elemencie garderoby, ostatnio widuję stylizacje z bluzką, torebką i spodenkami z frędzlami i wtedy jest tego trochę za dużo :P bardzo fajny secik :)

    Pozdrawiam, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz, fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzki z fredzelkami nie sa tak totalnie w moim stylu ale niektore sa naprawde urocze tak jak na przyklad ta twoja! Zdjecia sa przepiekne widac ze mialyscie bardzo fajna atmosfere! <3 Zazdroszcze sylwetki o jejciu! Linki poklikane i zaraz lece obczajac reszte rzeczy jaka maja na stronie <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjecia i stylizacja;) fredzle to teraz totalny hit;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluzka, dobrze ci w takim kolorze. wyglądasz super ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajnie pokręciłaś sobie te włosy :) A bluzka super w moim stylu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna bluzka, ślicznie wyglądasz w takich włosach ;) !

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna sesja zdjęciowa. Ubrania bardzo ładne, i sceneria tak zielono! :)
    Klik-klik
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    Moja strona na fb

    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzeczka naprawdę fajniutka !!! I zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Noo nie powiem, stylizacja bardzo ładna jednak kolor bluzeczki bym zmieniła :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w zdjęciach jak i w stylizacji *.*

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.