niedziela, 3 lipca 2016

streetstyle, spodnie z dziurami.

Hejka :D

Ostatnio spodobały Wam się spodnie z Cndirect, sama tez je na pewno polubię ;) dlatego postanowiłam zrobić z nimi kolejny post :) oczywiście moim fotografem była sześcioletnia Weronika :d muszę powiedzieć, że zdjęcia wyszły jej całkiem fajne :)

A że dzisiaj Wiolka (siostra którą często widujecie na blogu ) ma 18-naste urodziny ;D to życzę jej wszystkiego co najlepsze itp itd :D Sto lat staruszko !! :D








Tradycyjnie potrzebuję klików ;d i dziękuję za każdy :) 

Niestety przegraliśmy z Portugalią, szkoda, że jak na razie koniec tych emocji które towarzyszyły nam przed telewizorami. Ja osobiście bardzo żałuję :/ no ale cóż karne to loteria :)


36 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia , masz bardzo fajną figurę... tylko pozazdrościć :D
    zapraszam
    http://nysiaa.blogspot.com/
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Poklikane ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane, super wyglądasz!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, te spodnie są świetne dla mnie!: )
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane, spodnie są super! Szkoda tego meczu, trzymałam kciuki, ale masz rację: karne to loteria. Wszystko zależy wtedy od szczęścia... :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    P.S. Spełnienia marzeń Wiolce życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo super się prezentują te spodnie ! <3 Chyba sobie takie kupimy ^^ Poklikane oczywiście :) Ładne zdjęcia wyszły jak na to, że robiła je sześcioletnia dziewczynka :)) Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Mi też jest bardzo szkoda, że przegraliśmy z Portugalią, trzymałam kciuki do końca, jednak byliśmy lepsi, to było widać w meczu, a karne to los szczęścia, uda się albo nie, i tym razem się nie udało :(

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne spodnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia.
    Też bardzo żałuję, że przegraliśmy z Portugalią, ale jestem bardzo dumna z naszych. Dali z siebie wszystko, co mogli. Komu będziesz teraz kibicować czy już nie oglądasz Euro ?
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz juz nie wiem nie chcialam aby portugalii sie udalo a tu walie rozwalili ;d pech takze nw ;d

      Usuń
  11. Poklikane kochana
    Świetne są te spodnie , mam podobne , ale ty masz ładniejsze.
    Pozdrowienia
    Zapraszam do mnie : Organizuję konkurs z nagrodami
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2016/07/konkurs-od-0307-do-2007.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie bardzo fajne, chyba nawet mam takie same:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat :) fajne zdjęcia ;3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez niedawno miałam 18. urodziny. Życz jej wszytakiego najlepszego! 🙂🙂

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, oraz sto lat dla siostry :)

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    zapraszam do zaobserwowania, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie te spodnie się na Tobie prezentują :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te spodnie są genialne :) 100 lat dla Wioli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, spodnie mnie urzekły :D Poklikane!
    Zapraszam na konkurs :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia, Weronika się starała. ;) Fajnie dobrana stylizacja. Kilk-klik: już klikam.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie:)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyszłaś na tych zdjęciach, a spodnie mega :) Ja uważam, że mimo przegranej i tak zaszliśmy daleko ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aneto prawdziwa modelka z Ciebie :D
    Te spodnie są bardzo ładne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne te spodnie! :) obserwuję :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  24. Super spodnie i zdjęcia! Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz i masz piękne włosy...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia! Spodnie są genialne, idealnie pasują do stylizacji ;)
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te twoje loki *.* szkoda ze moje się tak nie układają... A artykuł super, kocham takie spodnie :b wszystkoinicodgimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.