piątek, 15 lipca 2016

takie same stroje ? dziękujemy Cndirect - wishlist

Hej;)
Dzisiaj mam dla Was Całkiem nietypową sesje :) Razem z siostrą ubrałyśmy się w te same stroje. Za możliwość dziękujemy Cndirect :) Zdjęcia robiła nasza sześcioletnia siostra leżąc na trawie :)  Myśle, że taki post będzie miłą odmianą na blogu :) 
Nasze ootd składa się z koszulki z ustami(taki motyw można ostatnio znaleźć na wszystkim) i z równie popularnych spodni z dziurami.
 No cóż... byłyśmy tak genialne, że pojechałyśmy tak ubrane do miasta :) 
Ludzie ciekawie reagowali, np w pewnym markecie, stojąc przy kasie, zauważył nas jakiś chłopak i patrzy na Wiolke, potem na mnie , mruga ze zdziwieniem znowu patrzy i ... nie nie jesteśmy parą xD (anonimowe sie kłaniają xD czyta ktoś?)







 Wiolka poczuła się jak na Titanicu :D 





Na koniec zdjęcie w stylu "olbrzymy atakują" (przypatrzcie się nodze Wiolki :D )
Dzisiaj Chciałabym wam pokazać co tym razem zamówiłam z Cndirect i ogólnie przegląd rzeczy które fajnie byłoby mieć :) Dwa stroje typowo na lato ^^ jeden połączony, biało czarny w fajny wzorek a drugi to spodenki i top;) Trzy ciekawe sukienki okulary kota i top  :)
. Click                                                                  Click

Click                                              Click                                                Click

 Jak Wam się podobają ?:) Jeżeli możecie bardzo proszę o kliki ;)

99 komentarzy:

  1. Świetne te buzki !;) super . klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sesja
    kliknięte dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja, linki poklikane :)
    Poklikałabyś u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda
    Super wyglądacie
    Bliźniaczki :)
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wyglądacie razem w tej stylizacji ;) Mega modne spodnie!!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Poklikałam!:)
    Poklikasz kochana w najnowszym poście?:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha... świetnie ja się kiedyś tak ubrałam z mamą w te same legginsy i bluzki ;P
    Śmiesznie było ;)
    Poklikałam w linki :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że sesja się udała. Sądzę, że świetnie się bawiłyście. :)
    Klik-klik
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh też kiedyś z kuzynką ubrałyśmy się tak samo :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja! Prześlicznie wyglądacie ♥
    Poklikane ;) Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądacie! A stylówka rewelacyjna! :)
    Poklikane :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarno-biały kombinezon cudowny!!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Siostra ma talent w robieniu zdjęć, ślicznie wyszłyście, super pomysł, żeby się ubrać w te same stroje, takie boyfriendy mam zamiar sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OO słodkie zdjęcia , ślicznie wyglądacie w tych ubraniach.
    Poklikałam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądacie, a spodnie są przecudowne :3
    Pozdrawiam i obserwuję!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!
    I am following the blog :)

    http://myfashionsenseblog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha :D Świetnie wyglądacie! Jak bliźniaczki :) Super siostrzęce zdjęcia ;) To ostatnie jest prześmieszne :D Hehe. ^^ Poklikane ;3 Super wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super bluzki, poklikane :)

    Klikniesz w link na dole pod zdjęciami ? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/07/lovely-white-blouse.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądacie obłędnie! Hahaha, wyobrażam sobie miny ludzi w mieście. <3 Poklikałam w linki, jeśli możesz, to też u mnie poklikaj. <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. haha świetnie! :)
    naklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetna sesja :)
    Pozdrawiam :)
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł :) Wciąż zachwycam się Twoimi włosami ! Bluzki też mi się bardzo podobają :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia!!
    pytalas o obserwacje, ja juz obserwuje :)
    buziaki :*

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne macie te bluzki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądacie rewelacyjnie:) jeansy są świetne, i ten motyw ust -extra :) Asia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądacie :) Fajny pomysł na post! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! Ciekawy pomysł na post :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia, bluzki są świetne :) Dziękuję za odwiedziny u mnie oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia, wasza sześcioletnia siostra ma talent! :D
    Genialnie wyglądacie w tych ciuchach :)
    Pozdrawiam ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kliknięte:) super z Was rodzeństwo! siostra ma talent do zdjęć bo wyszła mega sesja:) świetne macie te bluzeczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te koszulki, idealne na lato.

    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pozytywne zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialnie wyglądałyście :D
    Czytam anonimowe i nie zdziwiłabym się, gdyby za raz jakiś wpis był na wasz temat od tego chłopaka :D. Będziecie sławne ;d
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te koszulki są świetne! Bardzo mi się spodobały ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki cudowny post! Bardzo pozytywny, aż się uśmiechnęłam jak przeglądałam zdjęcia! Czytam anonimowe ^^
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne zdjęcia!!! Bluzki wymiatają, super wyglądają te usta:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie dziewczyny zobaczyć Was obie na zdjęciach ;) super wyglądacie, oczywiście poklikane ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  39. You have a very cool blog! Do you want to follow each other? Let me know in the comments on my blog.
    Have a good day!
    ↝ My blog "Demilla". Welcome! ↜

    OdpowiedzUsuń
  40. Wooow, jakie z Was modelki <3 Jestem pod wrażeniem :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądacie nie dość,że macie takie same stroje,to w dodatku jesteście do siebie podobne. :-)
    Ślicznie dziewczyny ! A może więcej tego typu postów ? ;>

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/balonowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Super bluzki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super bluzki, wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Linki poklikane <3
    Coraz bardziej zastanawiam sie nad zlozeniem zamowienia z cndirect! <3 Ciuchy wydaja sie byc naprawde bardzo dobrej jakosci! Ta wasza siostrzyczka jest swietnym fotografem! Hahaha jakbym sama was spotkala to tez pewnie bym sie na was gapila z mysla "czy ja widze podwojnie o.o". Gdyby nie roznica wlosow powiedzialabym ze jestescie wrecz identyczne <3
    Buziaki dziewczyny <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie to wygląda! :) Noszenie identycznych ciuchów może być zabawne :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Heh mega to wygląda :) Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję :)
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obie super wyglądacie! :))
    Zapraszam rownież do mnie: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądacie w takich samych ubraniach :)
    Obserwuję ;D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale genialnie wyglądacie :) Świetna stylizacja - no i - brawa dla siostry, bo zdjęcia bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam!
    Obserwuję :)
    Kto ma wolną chwilę? Ach, Ty! W takim razie zapraszam Cię do siebie, do mojego świata:
    https://dziewczyna-intelektu.blogspot.com/2016/07/singielka-czyli-jak-straciam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  50. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  51. Supper zapraszam do mnie ;)

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajnie wyglądacie w takich samych strojach.
    No a mała fotografka spisała się na medal ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak klony :D świetne stylizacje :P
    Genialny pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny pomysł, aby z siostrą ubrać się w to samo, świetnie wyglądacie w tej stylizacji! Oj, nie wątpię, że ludzie musieli się Wami interesować, gdy byłyście w mieście. :D Świetne zdjęcia, a te spodnie po prostu genialne. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądacie Kocham anonimowe ;
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. nice pictures , thanks for visiting my blog!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  57. Za spodniami z wieloma dziurami nie przepadam, ale koszulki mi się podobają :) Z wishlisty spodobały mi się okulary i biało-fioletowy komplet :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądacie świetnie. Te bluzki są naprawdę śliczne :)
    Pozdrawiam i Obserwuję.
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale fajnie, gdyby nie fryzura to jak dwie krople wody :) Poklikane
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. piekne zdjęcia! uwielbiam twoja urode :)
    obserwuje i licze na uczciwy rewanz ;)

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyglądacie świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wyglądacie. Jesteście świetnie ubrane :D
    poklikane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  63. I followed you, now it's your turn :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Jesteście piękne i cudowne :)
    Zapraszam na mojego bloga http://modnagysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny pomysł i zdjęcia ;) jak byłyśmy małe często z siostrą ubierałyśmy się tak samo. Poklikane :) Anonimowe zawsze :D
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Great jeans both of you))
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetnie wyglądacie :D ! Poklikałam :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądacie! :D
    Poklikałam w linki ;)

    Obserwuję :)
    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia i mega pomysł na identyczne stylizacje :)
    POZDRAWIAM I OBSERWUJĘ !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Super spodnie :)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. ja nigdy nie przepadałam za ubieraniem się z kimś tam samo :P Ale śmiesznie

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo pozytywne zdjęcia! :D

    Buziaki!
    Sandra-klik!

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczne spodnie :)
    może wspólna obserwacja?
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Hahah wyobrażam sobie spojrzenia ludzi - i tak! Ja czytam anonimowe! A pomysł na sesje bardzo fajny. Podane propozcyje ze strony podobają mi się, poklikałam we wszystkie, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Wyglądacie świetnie. Twoja siostra ma talent do robienia zdjęć :D
    Pozdrawiam :)

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajnie wyglądacie :) Ciekawe zdjęcia :)


    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne bluzki tez sobie zamówie :)
    Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. poklikałam :) jakbyś mogła się u mnie odwdzięczyć to byłabym mega wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zdjęcia widać, że Wam się udały, haha ♥
    Poklikałam!
    1- 6.19$
    2- 7.33$
    3- 9.97$
    4- 4.49$
    5- 5.33$
    6- 1.94$ (okulary)
    7- 4.21$ (crop top)

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne rzeczy :) Śliczne zdjęcia :)
    Poklikane :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajna sesja.Podobają mi się wasze spodnie. Piszesz ciekawe posty. Pozdrawiam i obserwuje:)
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Oo uwielbiam takie "pary" hahah :D Nie no świetnie wyglądacie! ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  84. Przepiękne *.* Obserwacja za obserwacje ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  85. co tam ubrania, jakie cudowne krecone włosy <3
    Dobra, bluzka niebieska też jest cudna.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    PS: Fajnie że tak wychodzicie na wspólne sesje, zazdroszcze,

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.