sobota, 27 sierpnia 2016

Cndirect ootd :) przesyłka. Jak wrażenia?

hej :)

W dzisiejszym poście główną rolę będzie grała Wiolka i to ją będziecie oglądać na zdjęciach. Ubrania które zobaczycie pochodzą z Cndirect. Paczka przyszła już jakiś czas temu ale nie miałam jak dokończyć tego posta. Bo wiecie jak to jest na wsi? końcówka wakacji i sporo roboty przy żniwach aktualnie fasola ;) w efekcie łapie fajną opaleniznę *_*

Przejdźmy do zamówienia:
Czerwona bluzka z długim rękawem - zamówiłam ją w zastępstwie za śliczny kombinezon którego nie było :) Aczkolwiek myślę, że bluzka również fajnie wygląda. Ma intensywny czerwony kolor i fajne zdobienie pod szyją :)










Top z nadrukiem - widzieliście go również w poprzednim poście, przypadł nam do gustu. Jest bardzo krótki ale da się to jakoś maskować więc leżeć bezczynnie nie będzie.:)





Sukienka- no cóż materiałowo kiepska, szelki też miała strasznie długie więc je podszyłam. Jednak mimo to nie jesteśmy z niej za bardzo zadowolone:) 
okulary kot- białe nie wiem czy wgl do czegoś pasują ale wzięłyśmy je tak o aby dopełnić zamówienie.  Czarne prezentują się dużo lepiej :)





Jeżeli ktoś może bardzo proszę o kliki tutaj odwdzięczę się :

87 komentarzy:

  1. Super post, świetne okulary :) Pozdrawiam oraz zapraszam do mnie :)
    Obserwuje!
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwona bluzeczka bardziej by mi się podobała, gdyby była po prostu wycięta, bez tej siateczki ;p
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne zamówienie ;) bardzo podoba mi się ten top :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiola bardzo ładnie wygląda, czerwona bluzka dodaję jej jeszcze uroku tak samo sukieneczka. Okulary też cudowne :) pinaxi.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiola bardzo ładnie wygląda, czerwona bluzka dodaję jej jeszcze uroku tak samo sukieneczka. Okulary też cudowne :) pinaxi.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzecze :) Najbardziej mi się podoba ten pierwszy sweterek :) Jeżeli chodzi o sukienkę, to nie mój styl :)
    Poklikałam ;)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ciuszki :) bluzeczka czerwona wygląda fajnie :)
    sukienka również super :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się krótki top. Inne rzeczy też bardzo ładne, ale to właśnie krótki top najbardziej przypadł mi do gustu :) Zwróciłam uwagę także na okulary - oryginalne :)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne ciuszki:D
    Pozdrawiam *.*
    http://hopebravestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Top z napisami i okulary są zdecydowanie w moim guście ! Aż sama taki chce <3 Świetna stylizacja z koszulą w kratę :))

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Top i sukienka jak dla mnie mega! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej sukience bardzo fajnie wyglądasz ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Top i sukienka są śliczne :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladasz :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/apteczka-maego-pacjenta-czyli-co.html?showComment=1472326390118#c200372059266304191

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten top z napisem "Barbie" najbardziej przypadł mi do gustu w dodatku wiele razy zastanawiałam się nad jego zakupem i teraz żałuję,że wybrałam coś innego. :(

    Będę wdzięczna za oddanie na mnie głosu w konkursie na miss polski - internetu Azulena. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta czerwona bluza jest super:) pięknie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta czerwona bluzka jest śliczna ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluzka z pierwszego zestawu,spodnie ciekawe te z koronką, bluzka barbie oczywiście też! Sukienka ładnie wygląda! Poklikane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajna pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka z BARBIE jest śliczna!

    ulciiakblog [klik]
    odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdobienie w czerwonej bluzce wygląda cudownie! Sukienka również prezentuje się na Tobie przepięknie. Obserwuję! :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Top i czerwona bluzka są cudowne *,*! Okulary również śliczne ;)!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Top świetny, szkoda, że nie wyszło z tą sukienką, bo również się ładnie prezentuje ;)
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post.
    Okuklarki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome post! Fantastic outfits!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  27. Top chyba najbardziej mi się podoba. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej!
    Fajne i pomysłowe outfity! Najbardziej mi się podoba ta pierwsza czerwona bluzka i sukienka. Jest cudowna ma taki żywy odcień czerwonego, który uwielbiam i przyciąga uwagę ;). Sukienka jest elegancka no i oczywiście ma coś mojego ulubionego, czyli koronkę! Masz bardzo ładną i oryginalną urodę, a najbardziej uśmiech!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! ^__^
    https://olivkaoliweckaolis.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  30. SUkienka mega!:)
    I stylizacja nr 2!
    Genialne! *o*
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie okulary :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia! Najbardziej podobają mi się okulary :) Są super :) A także bluzka, która moim zdaniem świetnie komponuje się z kurteczką na zdjęciu :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Druga stylizacja zdecydowanie wygrywa:)
    Jak zwykle poklikane,
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ale sukienka najlepsza <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super rzeczy, szczegolnie podoba mi sie top i sukienka;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się top :) Czerwona bluzka według mnie lepsza bez tej siateczki :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  37. Top jest najlepszy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne rzeczy, choć szkoda że niektóre kiepskie jakościowo są z tych stronek :) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka i sukienka fajne, ale nie wiem czy bluzka nie wyglądałaby lepiej bez tej wstawki pod szyją :)

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  40. Top " barbie" najlepszy i stylizacja z nim, super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne ubrania... ogromnie podoba mi się sukienka :3
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    <a href="https://dziewczynazmacbookiem.blogspot.dk//„>Mój blog</a>

    OdpowiedzUsuń
  42. a mi tam się okulary podobają, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  43. You're actually so beautiful *.*
    I followed you so can you please follow me? Big kisses
    Starlight make-up


    OdpowiedzUsuń
  44. Wiola jaka modelka :) Pięknie :) najbardziej podoba mi się top i okulary tez są super :) poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne rzeczy! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny wpis! Pięknie wyglądasz :)
    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie ;-)
    http://jowitamichalowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie ci w sukience! Pozdrawiam gorąco :)

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładnie Ci w tej sukience, piękna jest! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Great post.
    You are pretty.
    How about follow for follow? ☺
    http://ivafdiary.blogspot.ba/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment on my blog!

      I follow you on GFC #520 and Google+, i hope you follow me back!? ;oD

      xoxo Jacqueline
      www.hokis1981.blogspot.com

      Usuń
  52. Cudowne okulary i top
    Bardzo mi się podobają *.*
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  53. Hello dear, fantastic post!
    Would you like to follow each other on GFC/bloglovin? Please let me know!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej podobają mi się okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  55. najbardziej podoba mi się top :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ladne ciuchy! Jeszcze nigdy nie zamawialam z cndirect i za kazdym razem strasznie sie waham nawet zeby obejrzec ich asortyment!
    Wiolka to cudowna modelka <3
    Hahaha przynajmniej dobrze sie opalisz! Ja nigdy nie bralam udzialu w zniwach i w sumie ciesze sie z tego powodu bo to ciezka sprawa! :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  57. Super top. Nigdy jeszcze nie zamawiałam z tej stronki. Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  58. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Pjona! Też mieszkam na wsi, więc wiem, o co Ci chodzi. =) Czerwona bluzka z długim rękawem jest śliczna. Poklikałam. Masa dobrych zdjęć. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  60. slicznie sie prezentujesz ;3 do twarzy ci w czerwonym kolorze ;3 buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  61. a mi podoba się ta czerwona koszula w kratę! :D poklikane

    OdpowiedzUsuń
  62. Hello dear,
    thank you for your comment!
    I'm following you now (#521 'Aishe Raschid'). Please follow back!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne stylizacje :)
    może wspólna obserwacja ? :):*

    OdpowiedzUsuń
  64. Thanks for stopping by my blog. Of course we can follow each other. Followed you, please follow back.
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  65. Top z barbie podoba mi sie najbardziej, jest super ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne rzeczy ;* cudowne te okularki ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  67. Super wpis! Najbardziej podoba mi się sukienka i okulary :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Wiola świetnie wygląda w czerwonym! :D


    OdpowiedzUsuń
  69. i love this so much! you have such a great blog ;D

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny post :)
    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obserwuje już, teraz Twoja kolej :)

      Usuń
  71. Cudowny look, podobają mi się Wasze stylówki, miałam kiedyś tą czerwoną bluzeczkę. Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij też u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.