środa, 3 sierpnia 2016

Siostrzane zdjęcia Ootd x2 :) Banngood wishlist

Hej;*
Strasznie już późno ale skorzystam z wolnej chwili pokaże Wam efekty dzisiejszego wypadu na miasto ;P
Miałam kilka spraw do załatwienia a przy okazji postanowiłyśmy razem z Alicją (fotografem, zobaczycie ją w dzisiejszym wpisie), urządzić sb małą sesję . Jak Wam mijają wakacje ? to już połowa ;)









#1 OOTD
Czerwona bluzeczka Jack Daniels z lokalnego sklepu oraz spodenki z Cndirect grają tu główną rolę. 
#2 OOTD 
to przede wszystkim wygodna, dresowa sukienka.











 



 I na koniec zdjęcie Wiolki z naszym dzisiejszym fotografem ;d Alicja wcieliła się w jego rolę i myślę że efekty są bardzo fajne.

Dodatkowo jeszcze szybki przegląd sklepu Banggood, ostatnio straciłam z nim kontakt ale już wszystko jest w normie ;) sporo z Was zna ten sklep i wie że mają bardzo pokaźny asortyment ;)

Klik-Sukienka
Klik-Bluzka
Klik-Sportowy
Klik-spodnie



CLICK 
CLICK 
CLICK
CLICK

A że już niedługo szkoła (przepraszam że przypominam) to chciałabym Wam również pokazać kilka fajnych plecaków ;) Zachęcam do klikania :D bardzo mi pomożecie :)

29 komentarzy:

  1. Cudowne stylizacje! Obie wyglądacie cudownie!
    Zgadzam się z tym, że ten sklep ma pokaźny asortyment!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne dziewczyny!!! Włosy macie piękne, zawsze chciałam mieć loki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ;)\
    Zazdroszcze włosów ! ;**
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/dresy-minionek-fashion-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dziewczyny! Przyjemnie się Was ogląda. Super stylówki! Pozdrawiaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteście podobne:) obie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszłyście ^^ Oczywiście poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!:) Poklikałam i zapraszam Cię do mnie:)

    Odpowiadam na kazdą propozycje wymiany obserwacji

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia i wasze włosy super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Siostrzyczki, a nie widze żadnego podobieństwa. Ładnie wyglądacie, pozdrawiam:)

    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co osoba to opinia ;D czasami nas mylą ludzie ;D

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie podobne! Wspaniale jest mieć siostrę! Obserwuje
    mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, jakie to musi byc fajne uczucie, miec takie dobre relacje z siostrą! <3 pozazdrościc ;) obserwuję <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteście do siebie podobne! :D
    Jeżeli chodzi o wishlist, to strasznie mi się podoba sukienka!
    W linki oczywiście kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie razem wyglądacie :D Uwielbiam takie rodzinne sesje. Zawsze są takie wesołe i naturalne. Ze swoją sis też tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie jeseście identyczne! I jesteście naprawdę piękne :) Zazdroszczę Wam włosów :) Cudowne!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie jesteście do siebie bardzo podobne :) Gdybyście miały ten sam kolor włosów to już w ogóle :D Ta dresowa sukienka bardzo fajna, a przede wszystkim musi być wygodna. To najważniejsze :D Super się patrzy na takie zdjęcia ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale macie cudowne wlosy!! :*
    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten plecak z wąsami super, poklikane.
    nikoladominikablog.blogspot.com;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten plecak z wąsami super, poklikane.
    nikoladominikablog.blogspot.com;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia :)
    Ten sportowy strój po prostu boski! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia, super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia , fajna koszulka
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :) Osobiście bardzo podoba mi się ta dresowa sukienka :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadła mi w oko ta dresowa sukienka :)
    juz obserwuję :)
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteście bardzo do siebie podobne. Ślicznie Ci w tej dresowej sukience :) Obserwuje :)

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.