piątek, 30 września 2016

"On my lips", szminki, pomadki i nie tylko :)

Kochani,
Dzisiaj całkiem inny post niż dotychczas. Porozmawiamy trochę o makijażu na różne okazję, a najbardziej skupimy się na ustach. Dlaczego? Bo to one przyciągają wzrok. Często poznając nową osobę w pierwszej chwili zwracamy uwagę na jej uśmiech. Dlatego warto o niego odpowiednio zadbać. Myślę, że większość z nas uwielbia szminki. Niektórzy preferują mocne kolory na co dzień inni tylko od święta. A na jakie kolory stawiam ja ? o tym w dalszej części.

Ostatnio wpadłam na taką informację :)
 Proszę bardzo czyli na randkę czerwony? No cóż nie każda z nas jest tak odważna i nie każda czerwona szminka tak ładnie podkreśla usta. Matowa ? czy błyszcząca?
Ja ciągle szukam odpowiedniej matowej czerwonej szminki. Myślę, że w końcu ją znajdę, ponieważ na stronce rabble.pl mamy zniżkowe kody do różnych firm. Możemy naprawdę zaoszczędzić. A jeśli już rozmawiamy o kosmetykach to proszę bardzo wyszukałam kody rabatowe Douglas i  kody rabatowe Sephora  W końcu jedne z najpopularniejszych firm prawda?

Dzisiaj pokaże Wam kilka moich ulubionych kolorów. Wybrałam cztery, dwa mocniejsze kolory i dwa delikatne, bo reszty w sumie nie używam. Oczywiście na pierwszy rzut idzie czerwień. Gdzieś czytałam że panie noszące czerwone szminki są bardziej szczęśliwe. Nie wiem czy tak jest ale na pewno taki kolor bardziej zwraca na nas uwagę prawda?


 Jak na razie to jest moja ulubiona czerwona szminka i konturówka, do niej oczywiście wybieram delikatny makijaż oczu. Ponieważ nie lubię zbyt mocnego makeup-u. Czyli delikatne brązy i oczywiście rozjaśniamy kąciki oczu białą lub srebrną kredką.

Kolejnym kolorem jest oczywiście róż, makijaż oczu również w tym kolorze, ponieważ podobno doskonale podkreśla zielone oczy. No zaraz zobaczymy :) No ten mój zielony to bardziej zgniły xD 
Tą szminkę wygrałam w jakimś blogowym konkursie i od razu ją pokochałam ;) długo się trzyma i ma uroczy kolor. Mi się kojarzy lekko z lalką barbie xd

Teraz kolej na delikatne kolory. Jako pierwszy beżowy. Bardzo jasny, praktycznie w kolorze cery. Na co dzień idealny. Podobno kobiety które malują usta czują się dużo pewniej niż te bez makijażu. Aż 55% kobiet wychodzi z domu dopiero po użyciu błyszczyka lub szminki. 

Pierwsze dwie propozycję przeważnie wybieram na jakieś imprezy, uroczystości itp . Jedynie zmieniam  cienie na mocniejsze i tyle. Ale oczywiście z kolorami można kombinować.
Na koniec delikatny róż, a do niego dobieramy kolor oczu. (i  w sumie wyszły srebrne z domieszką zielonego ) Mam nadzieje że w końcu zakupię sobie aparat i wtedy wszystko będzie lepiej widać.

W sumie jest to mój pierwszy tego typu post więc mam nadzieje, że będziecie wyrozumiali. Oczywiście przypominam że na Rabble.pl możecie znaleźć kody rabatowe z różnych sklepów. Także jeżeli ktoś lubi korzystać z różnych promocji i chce zaoszczędzić to zachęcam do zaglądania.
kody rabatowe Douglas
kody rabatowe Sephora 
Klikamy i sprawdzamy :D 

64 komentarze:

  1. Może i coś jest z tymi pomalowanymi ustami

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz :) bardzo ladne kolorki, ja niestety nie moge sie przelamac aby pomalowac usta na mocny roz.. Bylo wiele prob, jednak za kazdym razem na momencie to zmywalam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak mialam ;d ale teraz juz jest ok;d

      Usuń
  3. Ale masz piękną kolekcję :D Najbardziej mnie urzekła szminka w kolorze fuksji, sama poluję na taki kolor. Może uda mi się coś wybrać dziś w Rossmann bo jest 50% na szminki, błyszczyki i produkty do pielęgnacji ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne szminki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic colors.
    P.S Would you like to follow me back?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda,że szminka jest jednym z podstawowych elementów makijażu, w sumie robiąc pełny makijaż nie powinno się zostawać niepomalowanych ust jednak ja się dziwnie czuję w pomadkach i nie mogę się przekonać do ich noszenia.

    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kolekcja , najbardziej podoba mi się ten beżowy.Mam ostatnio fazę na takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się druga propozycja! Wyglądasz olśniewająco w tych kolorach ! ;)

    Obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory, sama miałam te dwa ostatnie i wyglądają cudownie na ustach :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty do ust. Ich mam najwięcej :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kolorki ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Great colors!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorki ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolory pomatek :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś w tym musi być, że uwagę przyciagają najbardziej pomalowane usta. Jednak w czerwieni nie czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czerwony kolorek na ustach :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W czerwonej pięknie, ja też uwielbiam podkreślać usta różnymi odcieniami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolorki! Czerwony Ci mega pasuję :) Masz cudowne włoski <3
    Proponowałaś wspólną obserwacje, ja z chęcią zaobserwowałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :D UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcua;)

    Obserwuje :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje Cie już od jakiegoś czasu więc będe w dalszych Twoich obserwatorach i obserwuje jako Irena Sojka, zdjęcie z zachodem słońca ;D

      Usuń
  20. fajne zdjęcia :) Obserwuję PS. masz piękne włosy kocham kręcone !<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czasem maluje usta :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 kolor super, kocham nude i jasne róże :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie to z tymi pomalowanymi ustami musi coś być ;D. a tak w ogóle piękne kolory..;D

    zapraszam kochani <3!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam mocne kolory szminek! ♥
    masz ładne, pełne duże usta można pozazdrościć!

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz śliczne usta! Tylko pozazdrościć!

    Zapraszam nataliamarkocka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wczoraj na promocji w Rossmannie kupiłam sobie 3 czerwone szminki. :'D Kupiłaś już coś ze szminek w Rossmannie?
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie jeszcze nie ale planuję się wybrać :D

      Usuń
  27. Świetnie wyglądasz. Ta czerwień jest extra! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Pjona! Też mam zielone paczadła ! :D Tylko bardziej mi schodzą na żółty (podobno) :D Fajne włosy masz ! :D Szminki mają cudowne kolorki !




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  29. No w sumie coś w tym jest :D Ostatnio do szkoły pomalowałam sobie usta (Longstay Liquid Matte Lipstick nr 4) nie dość, że faceci przytrzymywali mi drzwi jak gdzieś przechodziłam to zaczepiali mnie na korytarzu pod różnymi pretekstami xD Btw bardzo ładne kolorki :D.

    Ślę buziaczki i zapraszam do mnie ~Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnimi czasy poluję na jakąś ładną, fioletową szminkę :D w końcu mamy już jesień, a w tej porze roku fiolet na ustach wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. czerwienie do Ciebie bardzo pasują :) ja ogólnie lubię matowe szminki w kolorach bardziej delikatnych ;P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne kolory szminek :) Ja uwielbiam takie stonowane kolory, choć mocna czerwień też czasem jest dobra na różne okazje :) Pozdrawiam charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny jest ten ostatni róż :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Omg I love your blog!

    follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie przepadam za szminkami, wolę pomadki :) Ostatnio kupiłam z Wibo matowa pomadkę i na razie świetnie się sprawuje :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne odcienie szminek ;*
    Jeśli miałabyś chwilkę czasu to poklikałabyś w linki pod ostatnim moim postem ?
    Z góry bardzo dziękuje <3

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/25092016.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne kolorki :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Coś nowego u Ciebie na blogu :) Fajnie :) Podoba mi się taki post :) Masz cudne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej podoba mi się ostatni różowy kolor :)

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne kolorki! <3
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nominacja do LBA leci właśnie w Twoją stronę :)
    Zapraszam po odbiór pytań :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/10/lba-liebster-blog-award-czyli-ancuszek.html
    Pozdrawiam - MG :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely shades and I love the whole makeup, you look beautiful girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie kolory prezentują się świetnie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba muszę częściej malowac usta :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne kolorki tych szminek :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ogólnie to podobają mi się czerwone szminki, ale nie na moich ustach, wole naturalne, mimo przyciągania wzroku ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Czerwone szminki są świetne lecz lepiej czuje sie w odcieniach różu . Fajny post zapraszam do mnie na post właśnie o szminkach ! Obserwuję i zapraszam <3 fashionndia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie napisana recenzja i te gify mi się mega podobają 😆

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.