wtorek, 20 września 2016

Szczeniak, poznajcie Asami + rysunki ;)

Hejka :D

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić naszego nowego zwierzaka, który niedawno u nas zawitał :) Nie zastanawiałyśmy się długo jak ją (bo to ona ) nazwać, ponieważ małe nieporozumienie zrobiło to za nas.
Wyglądało to tak, że w pewnym momencie Weronika powiedziała krótkie zdanie :"A sami ją nazwiemy. " ja takie " co ? Asami? ;D no i tak już zostało ;)
Jeżeli chcecie zobaczyć jak się zazwyczaj zachowuje to na moim instagramie możecie obejrzeć krótki filmik, w którym poznacie również Weronikę  :) Zapraszam :)





Dodatkowo rysunek pastelami suchymi, nadal w tematach religijnych oraz dwa portrety ołówkiem wykonane bardzo dawno temu (postacie chyba ze Zmierzchu z ostatniej części ) także widać różnice w czasie . Jeszcze rysowałam na kartkach w kratkę xD lol, 
Ps. ktoś zna się na kartkach? jaką polecacie gramaturę do portretów?



Dziękuję za wszystkie szczere kliki :)

67 komentarzy:

  1. Jaka słodka, piękne rysunki, śliczny piesek. :) :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez przypadek wyszło świetne imię :)
    Poklikałam, zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek jest uroczy :) świetne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki piesek :)
    WOW masz talent :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny piesek, super rysunki :)
    poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodziak <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/koszula-krata-fashion-day-look.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodki piesek, ciekawe na jakiego wielkoluda wyrośnie :) kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam , ten szczeniak jest PRZE -ŚLI -CZNY
    Od razu kiedy ujrzałam te zdjęcie , ujrzałam tego cudownego psiaka.
    Śliczne rysunki , masz talent.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza psinka :)
    Ładne rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziak. Świetnie rysunki.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. what a lovely post my dear
    the puppy is so cute
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki słodki piesio *.* psiaki dają tyle szczęścia <3 ucałuj go ode mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. 25% huskiego, a 75% alaskan malamuta :) śliczna ta psinka :)

    obs i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rysunki! Obserwuje! :) liczę na rewanż :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodziak! A rysunki świetne :) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a sweet dog!! I really like your blog and am following you on GFC now :*

    Best, Gilda
    www.itsgilda.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne rysunki i przesłodki piesek ♥
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowny piecho :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piesek cudowny :) kocham psy i mogłabym mieć ich całe mieszkanie ;d
    a rysunki... są świetne ;) zazdroszczę talentu :)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. thank you for your comment I already follow you few months so if you want follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rysunki rewelacyjne, piesio również :)
    Kochana poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piekny piesek, nie moge sie napatrzec :)
    A rysunki rowniez cudowne, zazdroszcze talentu x
    +Obserwuje


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG, it's super cute, I wonder what breed is it ? :) Anyway, you have such great talent! Actually dry pastel is not really my thing because it's so difficult to blend, but you're doing great! May I know if it's possible for us to follow each other's blog? Thank you :)

    xoxo,

    Warmest Regards,


    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękne rysunki !
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/jesienne-rozterki-ust-balsam.html?showComment=1474438483622#c3042668218216656341

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym żeby i mi przychodziło znajdowanie imion tak łatwo ^^ Asami brzmi bardzo ładnie. Śliczna psina.
    Ha, czasami też coś rysuję, ale teraz to już tak bardziej do szuflady. :) Widać, że już sporo potrafisz. Powodzenia i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi, dear
    I am in love with your blog!
    Followed you! I will be happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za komentarz :)
    Poklikane w ubranka(kapelusz super! :)) i zaobserwowany blog- liczę na rewanż :)

    "Asami" bardzo oryginalne imię a rysuneczki przepiękne :)
    Ile lat już "rysujesz"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysuje od zawsze ale portrety jakoś tak od dwóch lat jednak tylko wtedy gdy mam na to ochotę więc kilka dni porysuje i miesiącami przerwa :) te dwa portrety są z początku mojej przygody :)

      Usuń
  28. Cudny piesio :). Naprawdę pięknie rysujesz :).

    zapraszam kochani <3
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG! how cute is that puppy. Beautiful illustrations as well.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  30. ale słodziak <3
    pozdrawiam i obserwuje xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodka!
    Świetne portrety! Gramatura papieru zależy też od tego czym chcesz je wykonać - farbami (jeśli tak to jakimi), ołówkami, pastelami itp. :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portrety ołówkiem własnie będę testowała 90g ;P zobaczymy czy mi podpasuje ;)

      Usuń
  32. Fajna psinka :) Chciałabym umieć tak rysować. lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest bardzo słodka. :D
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka słodka psinka! Ślicznie rysujesz. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. The dog is very cute :D<3 and you're very talented

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I follow you now :) Can you please follow back?

      Usuń
  36. jeju jaki słodki ten maluszek! noczu oderwać nie można. Rysunki - pierwsza klasa, piękne są :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak bardzo słodki :)

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piesek cudny.
    Chciałam zaprosić Cię na mojego bloga. Dopiero zaczynam. Pierwszy post już się pojawił. Zapraszam na - susannesbourbon - mój pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochany piesek <3 Jej imię też bardzo fajne, oryginalne :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przesłodki szczeniak! Piękne rysunki :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Piesek jest cudowny <3
    I sytuacja z imieniem :P nigdy bym nie wpadła, że to związane z tak zwykłymi słowami :P
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowny psiaczek ;* super rysunki, ogromny talent ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz przeogromny talent !! Jestem zafascynowana.
    A piesek naprawdę słodziutki i niepowtarzalne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Most adorable puppy and these drawings are really pretty.
    I just followed your blog. Please follow me back. Would love to stay in touch!

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczny piesek :) A imię mimo, że przypadkowe to brzmi świetnie!
    Sama miałam problem z nazwaniem swojego psa... akurat w TV była Pszczółka Maja i mój psiak dostał imię Maja ;)

    Piękne rysunki. Szkoda właśnie, że był rysowane na kartce w kratkę. Niestety nie wiem jaki papier nadaje się do portretów, ale w sklepie papierniczym powinni ten problem rozwiązać.

    Poklikane ;)

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeju ale piękny piesek, nie dlatego że jak jest mały to wszystko jest piękne ale kolory ma bardzo ładne i zakładam, że w przyszłości choć większy, to dalej będzie bardzo ładny. Imię oryginalne, nie wpadłabym na takie, mój piesek miał na imię Dusia i uważam że też było to niespotykane imię :) A rysunki cudowne, szkoda tylko że na kartkach w kratkę:(
    nikoladominikablog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne szczenie a imie ma bardzo ładne, niby przez przypadek ale świetnie się woła :)
    Haha, pamietam te czasy gdzie sama rysowałam w zeszytach w kratke :D

    OdpowiedzUsuń
  49. O Boziu,jaka słodka psinka.
    Ja ostatnio przygarnęłam kotka.:)
    Rysunki świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki słodki piesek <3! Śliczne rysunki, masz wielki talent ;)
    Pozdrawiam :D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  51. Piesek jest cudowny! A rysunek mistrzostwo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piesek jest śliczny, fajna historia z tym jej imieniem. Rysunki tez bardzo mi się podobają, ja kompletnie nie mam talentu do rysowania .

    OdpowiedzUsuń
  53. jaki słodki, rysunki też świetne

    OdpowiedzUsuń
  54. Meeega słodki szczeniak!

    Ja już obserwuję, zapraszam do mnie ;)) http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne te rysunki! :) A w piesku się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.