niedziela, 30 października 2016

Take me away! - Wyjedźmy gdzieś + Rosegal

hej:)

Kochani z racji tego, że rabble.pl podrzuca nam co tydzień ciekawe tematy na wpisy, nie będzie monotonnie i dziś kolejny odmienny post od tych, które widziałyście zazwyczaj :) Czyli? głównym tematem będzie" gdzie chciałabym pojechać?"
Kiedyś oglądałam na jakimś instagramie relacje z pobytu dziewczyny w pewnym miejscu i w sumie od razu mi się spodobało. Na pewno każdemu zostaną w pamięci takie oto widoki ;)



 Bali – indonezyjska wyspa w archipelagu Małych Wysp Sundajskich.
To własnie tam możemy zobaczyć takie oto piękne i malownicze miejsca, bujna natura, woda, kąpiele długie, piaszczyste plaże, ponad 20 tyś mistycznych świątyń.. spędzić tam wakacje? Dobre warunki do aktywnego spędzania czasu panują tutaj niemal przez cały rok. Bali wydaje się być idealnym miejscem na wczasy, odpoczynek i oderwanie się od codziennego życia.   Natomiast na stronie tui.pl znalazłam taki oto opis mieszkańców tej wyspy;
"Warto również poznać samych Balijczyków. Słyną oni z niezwykłej gościnności i serdeczności. Żyją spokojnie, uśmiechając się i modląc. Gości na wyspie witają wspaniałym ryżowym winem oraz półmiskiem pełnym egzotycznych owoców. Balijska natura połączona z oryginalną architekturą, zapachem orientalnych przypraw, niepowtarzalnym klimatem oraz wszechobecnym szczęściem i spokojem czynią to miejsce prawdziwie bajkowym."
A że rozmawiamy o wyjazdach itp. To jak zawsze wyszukałam dla Was kody rabatowe ------> Kody Rabotowe Hotels.com oraz Kody Rabatowe Booking.com . Także dzięki tym stronkom możecie zamówić sobie hotele czy jakieś wyjazdy taniej. Czyli zaoszczędzicie dzięki rabble.pl  Może kilka słów o tych stronach. Booking.com zawiera ogromną, stale aktualizowaną ofertę hoteli, kurortów wypoczynkowych oraz narzędzi pomocnych w zaplanowaniu wakacji życia. Natomiast  Hotels.com jest bardzo dobrze rozbudowanym portalem internetowym dla Podróżników poszukujących zakwaterowania. Także przeglądajcie i szukajcie czegoś dla siebie:)



Dodatkowo dzisiaj reszta rzeczy z Rosewholesale. Miał być post o Halloween, a raczej o tym czego go nie obchodzimy. Jednak jest strasznie zimno, a ja zaczynam chorować, więc sesja bez kurtki jest raczej nie możliwa xd Ale to nic. Bluza przyszła identyczna jak na stronie sklepu, z tyłu również ma nadruk . Na zdjęciach Wiolka, a ja spędziłam weekend na uczelni :)












Dziękuję za obserwację i kliki i na pewno się odwdzięczę, jeśli jeszcze tego nie zrobiłam napisz. Możliwe, że Cię nie znalazłam :)

51 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!
    A ta wyspa przepiękna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia. Zdrówka życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza !
    Swoją drogą, sama wybrałabym się w jakieś ładne miejsce.. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega post :) Zdjęcia też świetne :)

    zapraszam do siebie, startuję z nowym blogiem
    https://pineeapplee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne widoki <3 Bluza super, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chętnie pojechała w jakieś egzotyczne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym pojechać na taką wyspę :)
    Bardzo ładny zestaw :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zdjęcia z podróży :) pozdrawiam

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga fotograficznego i pozostawienia śladu po sobie, jeśli się spodoba : http://behindmyobjective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurtka i spodnie:) Ale cudowne zdjęcia, piękne krajobrazy:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, jeszcze nie ma nawet zimy a tutaj już można tęsknić za latem:(
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja
    Zdjęcia boskie!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluza. Świetne zdjęcia :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia i stylizacja - ś-w-i-e-t-n-e! Jeju aż mi się zachciało gdzieś wyjechać ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Niezdara♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ale bym chciała teraz wyjechać do ciepłych krajów -piękne zdjęcia;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne miejsca!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia. Chętnie pojechałabym tam. Fajna bluzka :) Pozdrawiam
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne miejsce *.*
    Mam identyczną kurteczkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. widze bluza tematyczna! super :D

    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się pomysł z opisywaniem tak niezwykłych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowne miejsca!
    Super wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Super miejsce ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bali to magiczne miejsce i również chciałabym je zobaczyć :)
    Bluza fajna :) klik $13.31

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham takie miejsca!
    Na pewno, któreś z nich odwiedzę - Chciałabym podróżować w przyszłości... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bali jest prześlicznym miejscem :)
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetną kurtkę ;), widzę że i kotek na fotkę się załapał ;)
    Obserwuje ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie tam, chociaż to nie moje klimaty - ja jednak wolę aktywnie zwiedzać niż wypoczywać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale to miejsce jest śliczne ♥
    Bardzo ładna stylizacja ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. jeeejuu jak tam pięknie, kolejne miejsce i na mojej liście :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  30. Kaptur kurtki jest super, uwielbiam takie :) Z chęcią wybrałabym się na Bali...może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kaptur kurtki jest super, uwielbiam takie :) Z chęcią wybrałabym się na Bali...może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale wspaniałe miejsce :) W tym sklepie na Halloween podobały mi się poduchy :) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bali jest przepiękne ! Ja to bym najchętniej wszystko zwiedziła ;p
    Bardzo fajna bluza :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne widoki :)

    Obserwuję :)

    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. hello beautiful, as always, I like your look today is beautiful, the top I liked it, so I'll copy your style, with your permission.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja koleżanka z pracy właśnie wróciła z Bali i opowiadała, że tam jest przecudownie :) Oczywiście dla turystów, bo życie tam raczej jest niewesołe.

    p.s obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne widoki, aż chce się tam być *.* Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.this-iss-it.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, tak mi tu te piękne zdjęcia pokazujesz a ja patrzę za okno i widzę że jest szaro buro i ponuro, to aż mi się płakać chce :D Najchętniej już bym się spakowała :)
    Świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mogę oglądać zdjęć takich ładnych miejsc. Mam chęć wstać sprzed komputera i teleportować się tam natychmiast :(
    ładna stylizacja :)
    pozdrawiam
    www.zcyeijakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.