piątek, 18 listopada 2016

Home Sweet Home - Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej:)

Hej:)

Jest już całkiem późno jutro z rana jadę na uczelnie więc chciałabym dziś jeszcze dodać jakiś post, a że Rabble.pl co róż podrzuca ciekawe tematy to należy z tego skorzystać. Dzisiaj porozmawiamy troszeczkę o naszym domu. to w nim spędzamy najwięcej czasu. Jest to miejsce w którym możemy odsapnąć po trudach dnia i zrelaksować się. Każdy z nas jakoś miej lub więcej dba o wystrój wnętrza. I właśnie na tym pragnę się skupić, a właściwie na dekoracji naszych mieszkań. Co robimy aby było w nim przytulnie? I aby przyjemnie nam się w nim mieszkało. Jakie rzeczy dla mnie są niezbędne czy może raczej przydatne.
___________________________________________________________________________________

U mnie obowiązkowo na stoliku muszą stać kwiaty, mogą to być bukiety albo storczyki bo za nimi wręcz przepadam :) Będziecie mogli zobaczyć pokaźną ich kolekcje ostatnio doszedł jeszcze żółty jednak nie uwieczniłam go jeszcze na fotografii :) Pokój oczywiście ożywiają takie "dekoracje" oraz piękny zapach kwiatów sprzyja miłej atmosferze.





 Oczywiście chyba w każdym domu musi być jakiś pluszak u mnie jest ich sporo (bo wiadomo Weronika lat 6) i muszę przyznać że dodają uroku wnętrzu naszego pokoju, momentalnie robi się przytulnie ;) Szczególnie taki wielki futrzak rzuca się w oczy gdy siedzi na sofie. Moim zdaniem bardzo fajna ozdoba. I wygodna xD


 A że zbliżają się powoli święta więc na szafkach pojawiły się już ręcznie robione bańki, na choince oczywiście również zawisną. Jednak ze względu na swoje rozmiary na półkach prezentują się równie dobrze :) 
A jeśli chcecie sami jakoś udekorować Wasze mieszkanie a brakuje wam pomysłu too... mam dla was Kody Rabatowe Home & You.  Tam znajdziecie sporo przydatnych akcesoriów, które możecie kupić w dużo tańszych cenach, dzięki rabble.pl . Nawet 50% zniżek. Także zaglądajcie, obczajajcie i korzystajcie.



Co często jeszcze możecie znaleźć u mnie w pokoju? no rysunki.. są wszędzie albo zajmują stół albo podłogę albo ściany xD No ale taki urok gdy się lubi coś bazgrać :)  Nie powiem czasami przez to nie mam na nic miejsca, ale trzeba sobie jakoś radzić.
A Wy jak ozdabiacie swoje wnętrza? Co planujecie zmienić na święta? 
Jeżeli ktoś może kliknąć będę wdzięczna :)

36 komentarzy:

  1. oj u mnie w całym domu jest mnóstwo ozdób świątecznych ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool!!

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
  4. Really interesting post) thanks for sharing)
    Would you like to follow each other via g+? Please let me know)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Storczyki ja uwielbiam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie też podobny post hihih :) Ja też uwielbiam mieć kwiaty na stole <3 , fajny rysune auta i koni :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne bombki choinkowe robisz, bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis! Przeczuwamy, że dla firmy Rabble ;D My także jesteśmy ambasadorkami <3 Życzymy powodzenia i wygranej :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne rysunki, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne rysunki :) Ja lubię kiedy w moim pokoju jest dużo miśów wygląda to uroczo :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam w linki , śliczne rysunki.
    Ja w pokoju też mam dużo swoich prac :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam wielkiego misia w pokoju :D Super rysunki, pokazuj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such cute photos!!! Thank you for stopping by! I'm following you now!!! ;) xo

    http://www.stylesensemoments.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the flowers :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  16. wow cool stuff =)

    i'm following, like you asked! don't forget to follow me back :)
    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post!
    Enjoy the rest of your weekend,
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely pictures. Thanks for visiting my blog.



    elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post, I followed you. Follow back?

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne storczyki i naprawdę niezłe rysunki!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie rysujesz :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kwiaty! Świetne rysunki :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. rysunki świetne! masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. those draws are so nice! :)
    liked your blog, i'm following you now <3

    kisses
    ropesofpearls.blogspot.pt
    ropesofpearls.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne storczyki, też pisałam na ten temat, ale storczykami to bym się nie mogła pochwalić(:

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow everything here looks beautiful.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.