niedziela, 4 grudnia 2016

luźny post+ gdzie wylądował rysunek?

Hej:)
Wybraliście już prezenty na Mikołajki, bo ja nie? A to już we wtorek. Weekend spędziłam jak zawsze na uczelni i już rozpoczęły mi się pierwsze kolokwia :/ Na szczęście początek był dobry :)





Mamy grudzień. Mikołajki już we wtorek a potem oczekiwanie na święta. Bardzo lubię ten czas. Chociaż muszę przyznać, że w radiu dopiero dwa razy słyszałam świąteczne piosenki. Ale już będzie tylko lepiej :) U mnie zima już w pełni. Mam nadzieję, że śnieg się utrzyma i będziemy mieli białe Boże Narodzenie:)

Dodatkowo chciałam się w pewien sposób pochwalić. Ostatnio wysłałam jeden z rysunków w Polskę i otrzymałam zdjęcie na którym widać gdzie praca znalazła swoje miejsce :) Nawet nie wyobrażacie sobie jaka to radość gdy ktoś ceni sobie Twoją pracę :) Jeśli ktoś ma w tej sprawie jakieś pytania piszcie na email :)

A że niedługo sylwester :D to przedstawiam wam kilka moich propozycji krótkich sukienek na specjalną okazję od Dressfashion.
Która najładniejsza ?:)

35 komentarzy:

  1. Ale kochana swietnie wyglądasz ! :))

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/12/blogmas-list-do-swietego-mikoaja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sukienki, i świetnie wyglądasz :) pozdrawiam ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zima! Gratuluję sukcesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już prezenty kupiłam, wolałam wcześniej to załatwić :) Fajnie by było gdyby święta faktycznie były białe. Dla mnie śnieg mógłby spaść tylko na święta i tyle mi by go wystarczyło ^^ Sukienki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też biało! :) Święta to tak magiczny czas w roku, ale niestety szybko się kończą :/ Mamy już prezenty dla wszystkich. Jak tylko przyjdzie nam rysunek od Ciebie to tez damy mu miejsce i podeślemy Ci zdjęcie ^^ O jacie *-* Ta czerwona sukienka jest boska już widzimy ją na Tobie :D Genialny post, poklikane mozemy liczyć na to samo? buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely, thanks for sharing! I have the same phone case btw :P xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale swietnie ze twoj rysunek sie tam znalazl! Ogolnie slicznie rysujesz dlatego nie dziwie sie ze ktos to docenil!
    Haha sama regularnie robie sobie mase "selfie" dlatego ogladajac zdjecia az widzialam siebie, haha!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sukcesu :) Co do prezentów ,ja daję dopiero na gwiazdkę ,tak w tym roku wypadło :) A piosenki świąteczne ,to u mnie w pracy w radiu już w październiku było słychać ,masakra!
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your outfit. So simple but beautiful! x

    Yiota
    PinkDaisyLoves

    OdpowiedzUsuń
  10. Спасибо за интересный пост!

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz. Ja również nie zostałam jeszcze zaatakowana świątecznymi piosenkami, czego nie mogę powiedzieć o reklamach. Dobrze, że nie oglądam telewizji chociaż muszę przyznać, że tegoroczne reklamy są całkiem ładne! Zeszłam totalnie z tematu, wracając, prezentów nie kupiłam, ale muszę pomyśleć o czymś dla chłopaka pod choinkę.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzeczka :) Ja też jeszcze nie wybrałam prezentu :(

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz ;) również nie mogę doczekać się świąt ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło wyszło z tym rysunkiem :) Swoją drogą bardzo ładny i ciekawie ozdobił wnętrze.
    Na razie mam niekompletny prezent dla chłopaka. Choroba mnie położyła :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadasz piękny dar , przepięknie rysujesz . Rysunek no cóż mam mówić , przepiękny :)
    POklikałam w linki :)
    Śliczne fotki
    My blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny rysunek!
    Ja na Mikołaja zawsze dostaję słodycze, także nie mam problemów z wybieraniem ewentualnych prezentów :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You have snow already :)
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  19. druga sukienka bardzo ładna ;) Rysunek ładny, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, te sukienki cudne :) Rysunek świetny, czym wykonany? Bo się jakoś dopatrzeć nie mogę :D Fajnie pasuje do wnętrza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy, poklikałam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka kremowa jest najładniejsza zdecydowanie :)
    Zapraszam do siebie
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam w linki na początku i na końcu, owocnej współpracy życzę :) Każda sukienka wybrana przez Ciebie jest piękna :)
    Rzeczywiście to wspaniałe uczucie, kiedy ktoś docenia nasze pracę. Masz naprawdę talent! :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Está linda nesse look! Amei as propostas de vestidos!


    Beijos!

    EsmaltadasdaPatyDomingues

    OdpowiedzUsuń
  25. również liczę na białe Święta :) mam nadzieję, że pogoda nie rozczaruje :) nie ma nic lepszego dla autora, niż to, gdy ktoś doceni jego pracę :) gratuluję! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam nadzieję, że w końcu u mnie spadnie solidnie śnieg. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe, sylwestrowe propozycje :)
    czarna błyszcząca sukienka wymiata! Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie ostatnia sukienka jest najładniejsza, śliczny krój i kolor. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiste gratulacje ;) w końcu piękny rysunek ;) do sylwestra jeszcze trochę czasu, więc nie mam planów.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.